روانشناسی

خسته ها بخوانند!

حتما برای شما هم پیش آمده است که علی رغم چند روز استراحت در خانه و یا کمتر کار کردن، اما همچنان خسته باشید؛ خستگی مزمن یا طولانی مدت در بسیاری از موارد ناشی از استرس، عدم خواب کافی، رژیم غذایی ضعیف و سایر عادات غلط در زندگی است.

7 مهر 1402

9 خاصیت باورنکردنی یک دمنوش پرطرفدار

رزماری، یک گیاه همواره سبز در فرهنگ های غذایی مختلف به عنوان چاشنی در تهیه غذا های مختلف، سوپ ها، سالاد ها و... کاربرد دارد. اما فواید دمنوش آن مواردی است که در ادامه این مطلب به آن ها اشاره نموده ایم.

22 شهریور 1402

برداشت داغ: واقع گرایانه جلوه دادن شفابخشی در بازی ها غیرممکن است

در قسمت پیشین برداشت داغ درباره این صحبت کردم که واقع گرایی گرافیک بازی ها مثل گردن بند نحسی می ماند که صنعت بازی به شکلی شرح ناپذیر دوست دارد آن را دور گردن خود بیندازد. ولی واقع گرایی مفهومی است که بازی های ویدیویی به شکل های مختلف دنبال آن رفته اند.

18 شهریور 1402

اگر واقعاً می خواهید شخص بهتری شوید این عادت ها را کنار بگذارید

تبدیل شدن به شخصی بهتر نیازی به قدم های بزرگ و دراماتیک ندارد. کافی است خودمان را بهتر بشناسیم، انتخاب های عاقلانه ای داشته باشیم و از هر چه که برایمان خوب نیست دست بکشیم.

12 شهریور 1402

چرا تماشا موبایل در خواب تقریبا غیرممکن است؟

تا به حال چند بار خواب هایتان را به یاد آورده و آنالیز نموده اید؟ آیا تا به حال خوابی دیده اید که در آن به صورت واضح با موبایلتان کار نموده باشید؟ با اینکه تلفن های هوشمند نقش مهمی در زندگی ما دارند و هر روز ساعت ها با آن وقت می گذرانیم اما تماشا موبایل...

28 تیر 1402

چگونه چربی شکم و پهلو را آب کنیم؟

اگر در پی کاهش چربی اضافی شکم هستید، چندین کار موثر وجود دارد که می توانید انجام دهید.

22 تیر 1402

بیماران مبتلا به میکروب معده چه میوه هایی بخورند؟

بیماران مبتلا به میکروب معده نمی توانند هر نوع غذایی را میل نمایند.

18 تیر 1402

3 توصیه علمی فرزند پروری به والدین برای ارتباط بهتر با بچه ها

فرزند پروری دیگر یک مسیر از پیش تعیین شده ادب و احترام آموختن به بچه ها نیست. کودک امروزی بیش از هر چیز به استقلال و امنیت و پذیرش در بستر خانواده نیازمند است.

6 تیر 1402

6 کابل برتر برای تبدیل USB به لایتنینگ و شارژ آیفون ها

یکی از موضوعات بسیار مهم برای کاربران آیفون، استفاده از یک کابل شارژ مناسب است. بدون وجود این کالا استفاده از آیفون غیر ممکن خواهد بود. از طرف دیگر کابل شارژ آیفون و یا همان کابل تبدیل USB به لایتنینگ در کیفیت ها و طرح ها و حتی مدل های مختلفی فراوری می گردد....

23 خرداد 1402

این 7 عادت را باید تا قبل از 30 سالگی ترک کرد

بعضی اشتباهات رایج سلامتی وجود دارد که افراد به آن ها توجه خاصی نمی نمایند در صورتی که این اشتباهات ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای سلامت بدن به همراه داشته باشد.

22 خرداد 1402

لمسه کاری آینده نوین دکوراسیون داخلی

دیوارپوش ها همیشه جذابت بسیاری برای علاقمندان به حوزه طراحی داخلی داشته است. سبک های مختلف طراحی دیوار مانند رنگ های متنوع، کاغذ دیواری، آینه کاری، لمسه کاری و … می باشد. لمسه کاری چند وقت است مورد توجه علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

19 خرداد 1402

خواص زردآلو برای سلامتی؛ چه چیزی این میوه را خاص نموده است؟

به طور کلی همه میوه ها و سبزی های تازه دارای ارزش غذایی بالایی هستند و یاری زیادی به بهبود سلامتی می نمایند. ولی بعضی میوه ها قطعا دارای فواید بیشتری هستند و حتما باید آن ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. یکی از این میوه های بی نظیر زردآلو است که میوه...

18 خرداد 1402

خرید 39 مدل تشک روی آب بادی مجذوب کننده و پرکاربرد

تشک روی آب بادی همانطور که از نام آن یداست برای قرارگیری افراد بر روی آب استفاده شده که می تواند بسیار لذت بخش باشد و مجذوب کنندهیت های زیادی را در تفریحات آبی شما به ارمغان آورد. در ادامه مطلب با این محصول مجذوب کننده و پرکاربرد بیشتر آشنا می شوید.

11 خرداد 1402

استیک زیر بغل بهتر است یا مام ، شباهت و تفاوت های مام و استیک

برای استفاده روزانه استیک زیر بغل بهتر است یا مام؟ ممکن است در هنگام خرید محصولات بهداشتی خوشبو کننده برای جلوگیری یا کاهش تعریق بدن و بوی نامطبوع ناشی از عرق کردن، مخصوصا در فصل تابستان، این سوال برایتان به وجود بیاید که بین استیک زیر بغل یا مام، کدام...

18 اردیبهشت 1402

همه چیز درباره ترایپوفوبیا یا ترس از سوراخ و الگوهای تکراری

ترایپوفوبیا ترس یا انزجار شدید و نامتناسب از سوراخ ها، برآمدگی ها یا الگوهایی است که در کنار هم یا تکراری هستند. به عنوان مثال، این می تواند به وسیله سوراخ های لانه زنبوری یا اسفنج، پوست مار یا دانه های توت فرنگی ایجاد گردد.

14 اردیبهشت 1402

5 عادت اشتباه که سلامت و زیبایی موها را تهدید می نمایند

همه ما می خواهیم موهای زیبا و سالمی داشته باشیم، اما اغلب کارهایی انجام می دهیم که به موها آسیب می زنند. موهای آسیب دیده ضعیف هستند و به راحتی می شکنند. شکستگی باعث می گردد موها وز و ناسالم به نظر برسند و حتی در درازمدت نازک شوند یا بریزند. حتما شنیده اید...

14 اردیبهشت 1402

تکنیک های مدیریت استرس و اضطراب

تکنیک های مدیریت استرس و اضطراب یکی از موضوعات مهم در زمینه بهبود کیفیت زندگی است. استرس و اضطراب هر دو مسائل شایعی هستند که ممکن است به علت فشارهای روزمره، نگرانی ها، عدم تعادل در کار و زندگی شخصی و یا مسائل دیگر به وجود آیند. با این حال، استرس و اضطراب...

27 فروردین 1402

تست روانشناسی جالب؛ پاسخ به این سؤالات می گویند درستکار هستید یا متقلب؟!

تست راستگویی یک تست روانشناسی جالب است که با استفاده از سوالاتی که معمولاً به صورت گزینه ای هستند، در کوشش است تا نشان دهد شخصی که در حال پاسخ دادن به این سوالات است، در چه مقدار به صداقت و راستگویی در صحبت ها و رفتارهایش پایبند است.

18 فروردین 1402

میگرن از چرخه های شبانه روزی پیروی می کند

میگرن و سردرد های خوشه ای دارای ویژگی ها و درمان های متفاوتی هستند، اما متخصصان مدت هاست اشاره کرده اند که ویژگی های کلیدی مشترکی دارند: هر دو به جای علائم یک بیماری زمینه ای دیگر، بیماری های عصبی هستند؛ و از آنجایی که هیچکدام به راحتی از طریق آزمایش خون...

16 فروردین 1402

به این دلایل حتما در ماه رمضان سحری بخورید

بعضی از روزه داران عزیز عادت به خوردن سحری ندارند. نخوردن سحری کار بسیار غلط و مضری است و باعث عوارض مختلفی برای بدن می گردد.

3 فروردین 1402
تعداد: (84)