لمسه کاری آینده نوین دکوراسیون داخلی

به گزارش وبلاگ اسلیم، دیوارپوش ها همیشه جذابت بسیاری برای علاقمندان به حوزه طراحی داخلی داشته است. سبک های مختلف طراحی دیوار مانند رنگ های متنوع، کاغذ دیواری، آینه کاری، لمسه کاری و … می باشد. لمسه کاری چند وقت است مورد توجه علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

لمسه کاری آینده نوین دکوراسیون داخلی

لمسه چیست

لمسه کاری ترکیب مجذوب کنندهی از پارچه مبلی، ابر و آینه می باشد. این نوع دیوار پوش امکان تولید طراح های زیبایی به طراحان داخلی می دهد. زمانی این طراحی مجذوب کننده می گردد که امکان ترکیب تخت خواب با دیواز پوش را به وجود می آید.

لمسه چه مزایایی دارد؟

این متریال علاوه بر زیبایی می تواند به عنوان یه عایق صوتی نیز عمل کند. ترکیب ابر، mdf و پارچه این امکان رو به وجود می آورد. ضمن اینکه قابلیت شستشوی پارچه را نیز می تون جز مزایای این متریال محسوب کرد.

نکته مهم در نصب لمسه این است که زیرسازی خاصی برای این موضوع لازم نیست.

لمسه کاری چه معایبی دارد؟

اگر به هر دلیلی پارچه دچار مشکل گردد قابل ترمیم نیست. ضمن اینکه پارچه قابلیت اشتعال دارد که این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مراحل نصب لمسه

  1. اول از طریق کارشناسان خبره مورد بررسی و مقدار گیری گردد.
  2. مدل و رنگ مورد از مشتری گرفته می گردد. بعد از اعلام قیمت و تایید مشتری به واحد طراحی ارجاع داده می گردد .
  3. طراحی از طریق تیم متخصص انجام می گیرد و طرح به رویت و تایید مشتری میرسد.
  4. بعد از آن لمسه کاری تولید و در اختیار تیم نصب قرار می گیرد.
  5. نصب از طریق تیم نصب صورت گرفته و نکات مهم جهت نگهداری و طول عمر آن به مشتری گفته می گردد.

از کجا لمسه را تهیه کنیم

همان طور که گفته شد لمسه از مواد mdf، ابر و پارچه طول می گردد. برای تهیه لمسه باید کیفیت مواد ذکر شده مورد توجه قرار گیرد. بخ خصوص ابر و پارچه دلیل این موضوع زیبای و دوام آن می باشد. بارها دیگه که مشتری بعد از نصب رضایت کافی را از لمسه نداشته اند.دلیل این موضوع نبود کیفیت لازم در موارد مصرفی است که باعث دفرومه شدن لمسه بعد از نصب می گردد.

اما اگر تخصص و دانش کافی را برای شناخت متریال به کار رفته ندارید بهتر است از یک برند معروف و شرکتی محصول دکوراسیون داخلی را تهیه نمایید.

پیشنهاد ما نیپا دکوراسیون می باشد. این شرکت با تجربه در حوزه دکوراسیون برندی خوش نام می باشد. نیپا نه تنها تولید دکوراسیون بله در صنعت آینه کاری نیز فعالیت می کند.

نیپا دکوراسیون در تولید لمسه و آینه کاری بیش از 150 مدل مجذوب کننده و دیدنی دارد که بهتر است برای آشنایی از خدمات و محصولات آن به سایت نیپا دکوراسیون مراجعه نمایید.

منبع: اتاق

به "لمسه کاری آینده نوین دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمسه کاری آینده نوین دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید