چرا تماشا موبایل در خواب تقریبا غیرممکن است؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، تا به حال چند بار خواب هایتان را به یاد آورده و آنالیز نموده اید؟ آیا تا به حال خوابی دیده اید که در آن به صورت واضح با موبایلتان کار نموده باشید؟ با اینکه تلفن های هوشمند نقش مهمی در زندگی ما دارند و هر روز ساعت ها با آن وقت می گذرانیم اما تماشا موبایل در خواب تقریبا اتفاقی غیرممکن است. فقط تعداد کمی از افراد در خواب های خود تصویر واضحی از تلفن هوشمندشان را دیده اند.

چرا تماشا موبایل در خواب تقریبا غیرممکن است؟

درست است که زنگ موبایل می تواند شما را از خواب بیدار کند اما خودش هیچ وقت در خواب هایمان حضور ندارد. آلیس راب، نویسنده کتاب چرا رویا می بینیم؛ قدرت دگرگون نماینده سفر شبانه ما، می گوید: مردم تمایل دارند درباره خواندن و نوشتن که از دست آرودهای نسبتا نو بشر هستند و چیزهایی مرتبط با بقا رویاپردازی نمایند. این موضوع می تواند کاملا به زندگی واقعی شما بی ارتباط باشد.

به گفته آلیس نوع رویاهایی که می بینیم می تواند به ما یاری کند که اضطراب ها و ترس های خود را آنالیز و پردازش کنیم. بعلاوه رویاها می توانند ما را برای روبه رو شدن با اتفاقات استرس زا آماده نمایند. اما نکته جالب اینجاست که تقریبا هیچ کسی از تماشا موبایل در خواب خود صحبت نمی کند.

بسیاری از افراد نمادهای باستانی، موجودات عجیب و حتی اتفاقات کاملا تخیلی مثل پرواز کردن را در خواب دیده اند اما باز هم خبری از تماشا موبایل در خواب نیست. در تحقیقی که برای آنالیز این موضوع انجام شد تعیین شد که 2.6٪ از آقایان و 3.5٪ از خانم های شرکت نماینده تماشا موبایل در خواب را به صورت واضح به یاد داشتند. دیگر شرکت نمایندگان در این تحقیق فقط به خاطر داشتند موبایلشان زنگ خورده و صحبت نموده اند اما اصلا موبایل را در خواب، به شکلی که در واقعیت با آن درگیر هستیم، ندیده اند.

هنوز علت این اتفاق تعیین نیست اما تصور می گردد هنوز نمی توانیم در رویاهایمان تکنولوژی های نو را تصور کنیم. حالا شما بگویید، آیا جزو آن دسته از افراد خاص هستید که تصویر موبایل خود را در خواب به صورت واضح می بینید یا فقط صدا و حجمی گنگ از آن را به خاطر می آورید؟

این مطلب صرفا جنبه آموزش و اطلاع رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه برطرف مسؤولیت وبلاگ اسلیم مگ را بخوانید.

منبع: texashillcountry

منبع: دیجیکالا مگ

به "چرا تماشا موبایل در خواب تقریبا غیرممکن است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا تماشا موبایل در خواب تقریبا غیرممکن است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید