بیماران مبتلا به میکروب معده چه میوه هایی بخورند؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، بیماران مبتلا به میکروب معده نمی توانند هر نوع غذایی را میل نمایند.

بیماران مبتلا به میکروب معده چه میوه هایی بخورند؟

میکروب معده یکی از بیماری های آزاردهنده ای است که بعضی از آن رنج می برند و باعث می گردد فرد مبتلا نتواند به طور عادی زندگی خود را به خصوص در هنگام خوردن غذا داشته باشد.

در گزارش پیش رو، با مهمترین میوه های سالم برای بیماران مبتلا به میکروب معده که به کاهش درد، نفخ و سوزش معده در آن ها یاری می نمایند، آشنا خواهیم شد.

سیب

خوردن سیب باعث افزایش یک نوع باکتری مفید موجود در روده می گردد که این افزایش به بهبود سریع عفونت در روده یاری می نماید.

انگور

انگور حاوی پلی فنول یعنی آنتی اکسیدان هایی است که فواید زیادی از جمله کاهش فشار خون، التهاب، سطح کلسترول و استرس اکسیداتیو برای سلامتی دارد. هنگامی که انگور می خوریم، پلی فنول ها وارد بدن و به وسیله میکروبیوم روده به وسیله معده هضم می شوند که به درمان عفونت های روده یاری می نماید.

گلابی

یکی از میوه هایی است که سلامت معده را به اندازه قابل توجهی حفظ نموده و شما را از شر عفونت های روده رهایی می بخشد؛ چرا که گلابی حاوی آنتی اکسیدان های قوی، ویتامین C، K و فیبر است؛ بنابراین خوردن آن باعث بهبود سلامت روده ها شده و علائم میکروب معده را رفع می نماید.

انبه

انبه برای بیماران مبتلا به میکروب معده مفید است، اما نباید در مصرف آن زیاده روی کرد؛ چرا که باعث اسهال و استفراغ می گردد.

لازم به ذکر است علی رغم فواید این میوه ها برای بهبود بیماری میکروب معده، اما مراجعه به پزشک هرگز نباید نادیده گرفته گردد و این پزشک است که می تواند برترین درمان را به شما ارائه کند.

منبع: فرارو

به "بیماران مبتلا به میکروب معده چه میوه هایی بخورند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران مبتلا به میکروب معده چه میوه هایی بخورند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید