اخبار صنعت

هامور های غول پیکر، ماهی های شگفت انگیزی که در خطرند

هامور های غول پیکر، ماهی های شگفت انگیزی که در خطرند

28 شهریور 1402

سوباتان؛ ییلاقی خیال انگیز در ارتفاعات تالش گیلان

ییلاق سوباتان از جا های دیدنی تالش است و در شمال غرب این شهرستان قرار گرفته است. این ییلاق پوشیده از چمنزار و گلزار و مملو از چشمه های گوارا و دام ها و اسب هایی است که به این طرف و آن طرف می روند.

20 شهریور 1402

برداشت داغ: واقع گرایانه جلوه دادن شفابخشی در بازی ها غیرممکن است

در قسمت پیشین برداشت داغ درباره این صحبت کردم که واقع گرایی گرافیک بازی ها مثل گردن بند نحسی می ماند که صنعت بازی به شکلی شرح ناپذیر دوست دارد آن را دور گردن خود بیندازد. ولی واقع گرایی مفهومی است که بازی های ویدیویی به شکل های مختلف دنبال آن رفته اند.

18 شهریور 1402

گلکسی S24 اولترا با فریم تیتانیومی و چیپست اسنپدراگون عرضه می گردد

با وجود اینکه چند ماه تا معرفی گوشی های سری گلکسی S24 فاصله داریم، اما مطابق معمول به طور مرتب شایعات زیادی در خصوص این گوشی ها منتشر می گردد. حالا یکی از افشاگران معروف بخشی از مشخصات کلیدی گلکسی S24 اولترا را فاش نموده است. بر اساس اعلام این افشاگر، سامسونگ...

17 شهریور 1402

رازگشایی از گنج بزرگ قطب جنوب ماه که پوتین در رسیدن به آنجا بازنده شد!

قطب جنوبی ماه، توجه شدید آژانس های فضایی را به خود جلب نموده و حتی ناسا میخواهد تا فضانوردانی را در ماموریت آرتمیس 3 در قطب جنوب ماه فرود بیاورد. هندی ها رسیدن به قطب جنوب ماه را جشن گرفتند اما سازمان فضایی روسیه پوتین در این عملیات باخت اما چرا همه به...

15 شهریور 1402

معرفی و آنالیز نمایشگاه بین المللی در حوزه کشاورزی

نمایشگاه های بین المللی در حوزه کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای صنعتی در سطح ایران و دنیا، نقش بسیار مهمی در تبادل تجاری، ارتباطات و توسعه صنعت کشاورزی دارند. این نمایشگاه ها فرصتی مناسب برای شرکت ها، تولیدنمایندگان، تاجران و فعالان صنعت...

13 شهریور 1402

طرز تهیه رب فلفل تند و خوشمزه خانگی

رب فلفل یک چاشنی و سس تند است که می توانید از آن در غذاهای مختلف خود بهره ببرید.اگر فلفل خور حرفه ای هستید از این رب غافل نشوید؛ البته از آنجایی که این رب کاملا ارگانیک و طبیعی است توقع تندی کارخانه ای نداشته باشید و از طعمش لذت ببرید. برای آموزش دستور تهیه...

9 شهریور 1402

استعلام استقلالی ها از استراماچونی برای جذب این ستاره خارجی

مدیرعامل استقلال برای جذب بازیکن مصری از سرمربی ایتالیایی سابق این باشگاه استعلام گرفت. استقلالی ها برای جذب عمرو ورده از آندره آ استراماچونی استعلام گرفتند.

6 شهریور 1402

تکلیف قیمت 4 خودروی ایرانی هنوز تعیین نیست ، سرگردانی مردم ؛ این خودروها را چرا فروختید؟!

در حالی 3 ماه از دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه می گذرد که هنوز خبری از معین تکلیف قیمت 4 محصول شرکت خودروسازی سایپا که در این مرحله فروش رفتند، نیست.

1 شهریور 1402

یک نظر خاص درباره خبر جنجالی عجیب ترین گاو ژنتیکی جهان، جهان دنبال برطرف آلودگی گاوها است، ما هنوز برای خودروها کاری نکردیم!

خبر عجیب ترین گاو دنیا که حاصل مهندسی ژنتیک است با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد.

21 مرداد 1402

جویندگان کار، آینده شان را در آینه های این مرد می بینند

هنرش حکاکی روی شیشه است و سال هاست این هنر را به علاقه مندان آموزش می دهد. اما آن چیزی که ما را راغب کرد سراغش برویم تنها هنرش نبود. او سال هاست زکات علمش را با آموزش رایگان به نیازمندان می دهد.

18 مرداد 1402

تصاویری از اندازه تخریب کاخ ریاست جمهوری سودان

از زمان شروع درگیری های مسلحانه بین ارتش سودان و نیرو های پشتیبانی سریع، کاخ ریاست جمهوری و اطراف آن به علت اخبار درگیری های خشونت آمیز در داخل و خارج کاخ، کانون توجه همگان نهاده شد.

14 مرداد 1402

خودروی بی نظیر با درهای عجیب و غریب در فستیوال گودوود، عکس

زینگر خودروی 21C V Max خود را برای اولین بار در اروپا در جشنواره سرعت گودوود معرفی کرد و با رنگ نارنجی روشن تازه خودنمایی می کند.

25 تیر 1402

چرا باید قبل از مصرف یک نوشابه رژیمی دو بار فکر کنید؟

آیا زمان حذف کوکای دایت یا رژیمی فرارسیده است؟ بازار نوشابه صنعتی که سال گذشته تنها در بریتانیا ارزش آن 5.3 میلیارد پوند تخمین زده شد در پی اطلاعات فاش شده مبنی بر آن که آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) در حال برنامه ریزی به منظور تعیین شیرین کننده مصنوعی...

13 تیر 1402

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ2023 با شعار تجربه دنیا دیجیتال

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (Elecomp 2023) از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فعالان عرصه فناوری برگزار می گردد که همراه اول به عنوان طلایه...

3 تیر 1402

این 7 عادت را باید تا قبل از 30 سالگی ترک کرد

بعضی اشتباهات رایج سلامتی وجود دارد که افراد به آن ها توجه خاصی نمی نمایند در صورتی که این اشتباهات ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای سلامت بدن به همراه داشته باشد.

22 خرداد 1402

مقدار بارندگی ها در تهران طی دو روز گذشته ، آیا در تابستان کمبود آب نخواهیم داشت؟

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران گفت: تهران به عنوان چهارمین استان کشور، با بیشترین کاهش بارش و خشکسالی روبرو است.

21 خرداد 1402

لمسه کاری آینده نوین دکوراسیون داخلی

دیوارپوش ها همیشه جذابت بسیاری برای علاقمندان به حوزه طراحی داخلی داشته است. سبک های مختلف طراحی دیوار مانند رنگ های متنوع، کاغذ دیواری، آینه کاری، لمسه کاری و … می باشد. لمسه کاری چند وقت است مورد توجه علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

19 خرداد 1402

منتظر تابستان گرم و خشک در تهران باشید ، افزایش دما در شهرستان های غربی

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران تابستانی گرم و خشک را برای مرکز نشینان پیش بینی کرد.

9 خرداد 1402

ادعای آمریکا درباره حمله سایبری چین به زیرساخت های دریایی خود

مهر نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی مدعی حمله سایبری چین به زیرساخت های دریایی این کشور شد.

7 خرداد 1402
تعداد: (248)