اخبار و رویدادها

ویندوز سرور 2025 چه ویژگی های جدیدی دارد؟

با انتشار آخرین نسخه vNext Preview، اکنون می توانیم نگاهی اجمالی به ویژگی های تازه ویندوز سرور 2025 (Windows Server 2025) بیندازیم و شاهد پیش نمایشی از ویندوز سرور تازه و قابلیت های فعلی ارتقا یافته باشیم.

16 مهر 1402

وقوع حلقه آتش نزدیک است، عکس

خورشید گرفتگی حلقه آتش در سراسر قاره آمریکا در 14 اکتبر، بهترین رویداد این ماه است؛ به علاوه ماه، مشتری، زحل و زهره ژست های دوست داشتنی برای ستاره نگاران و تماشاگران آسمان می گیرند!

12 مهر 1402

خسته ها بخوانند!

حتما برای شما هم پیش آمده است که علی رغم چند روز استراحت در خانه و یا کمتر کار کردن، اما همچنان خسته باشید؛ خستگی مزمن یا طولانی مدت در بسیاری از موارد ناشی از استرس، عدم خواب کافی، رژیم غذایی ضعیف و سایر عادات غلط در زندگی است.

7 مهر 1402

5 روش کاربردی برای تبدیل سایت به اپ ویندوز

امروزه برای کارهای مختلف، نرم افزارهای متنوعی وجود دارد اما باز هم ممکن است تحت شرایطی قرار گیرید که لازم باشد از مرورگر و سایت برای برطرف نیازهای خود بهره ببرید. اگر به طور دائم به بعضی سایت ها سر می زنید، می توانید آن ها را به عنوان برنامه در ویندوز...

2 مهر 1402

کشف یک اقیانوس در قمر مشتری!

دانشمندان از یافتن اقیانوس حاوی کربن در یکی از قمرهای مشتری بسیار شگفت زده شدند چراکه این اکتشاف به این نکته اهمیت می دهد که اقیانوس می تواند امیدوارکننده ترین مکان در منظومه شمسی برای جستجوی حیات بیگانه باشد.

31 شهریور 1402

کرسی ترویجی نمادهای متافیزیکی فرش فارس برگزار گردید

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، کرسی ترویجی نمادهای متافیزیکی فرش فارس برگزار گردید.

29 شهریور 1402

گیلگمش؛ نماینده ایران در جشنواره فیلم گوگر لوف آمریکا، قصه جاودانگی

پویانمایی گیلگمش به کارگردانی حسین مرادی زاده، از تولیدات کانون پرورش فکری به مسابقه پایانی جشنواره فیلم راه یافت.

29 شهریور 1402

هامور های غول پیکر، ماهی های شگفت انگیزی که در خطرند

هامور های غول پیکر، ماهی های شگفت انگیزی که در خطرند

28 شهریور 1402

نام و نشان 54 کاروانسرای ایران که ثبت جهانی شدند

54 کاروانسرای ایران،در چهل و پنجمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو در ریاض عربستان به ثبت رسید.

27 شهریور 1402

جزییات تازه از واردات خودرو ، این خودروها ترخیص نمی شوند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه تعدادی خودرو وارداتی از گذشته در گمرکات مانده و تعدادی هم به تازگی وارد شده است، گفت: در صورتی که صاحب کالا و گمرک درخصوص ارزش گذاری این خودروها به توافق نرسیدند، این خودروها به عنوان اموال متروکه اعلام ...

26 شهریور 1402

بالاخره مشکل عیسی آل کثیر حل شد یا خیر؟

عیسی آل کثیر و برایان دابو دو خرید خبرساز سپاهان روز های بسیار عجیبی را پشت سر می گذارند. پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر بود که منصور قنبرزاده از عدم صدور کارت دو بازیکن سپاهان اطلاع داد و در ادامه معین شد این دو بازیکن دابو و عیسی هستند.

25 شهریور 1402

اچ پی از لپ تاپ Spectre Fold با نمایشگر تاشو 17 اینچی رونمایی کرد

لپ تاپ تازه اچ پی به نمایشگر OLED، پردازنده Core i7 اینتل و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است و البته قیمت بالایی دارد.

24 شهریور 1402

سوباتان؛ ییلاقی خیال انگیز در ارتفاعات تالش گیلان

ییلاق سوباتان از جا های دیدنی تالش است و در شمال غرب این شهرستان قرار گرفته است. این ییلاق پوشیده از چمنزار و گلزار و مملو از چشمه های گوارا و دام ها و اسب هایی است که به این طرف و آن طرف می روند.

20 شهریور 1402

برداشت داغ: واقع گرایانه جلوه دادن شفابخشی در بازی ها غیرممکن است

در قسمت پیشین برداشت داغ درباره این صحبت کردم که واقع گرایی گرافیک بازی ها مثل گردن بند نحسی می ماند که صنعت بازی به شکلی شرح ناپذیر دوست دارد آن را دور گردن خود بیندازد. ولی واقع گرایی مفهومی است که بازی های ویدیویی به شکل های مختلف دنبال آن رفته اند.

18 شهریور 1402

گلکسی S24 اولترا با فریم تیتانیومی و چیپست اسنپدراگون عرضه می گردد

با وجود اینکه چند ماه تا معرفی گوشی های سری گلکسی S24 فاصله داریم، اما مطابق معمول به طور مرتب شایعات زیادی در خصوص این گوشی ها منتشر می گردد. حالا یکی از افشاگران معروف بخشی از مشخصات کلیدی گلکسی S24 اولترا را فاش نموده است. بر اساس اعلام این افشاگر، سامسونگ...

17 شهریور 1402

چرا این ستاره در اردوهای قبلی تیم ملی فوتبال حضور نداشت؟ ، آیا او می تواند گره ذهنی قلعه نویی را باز کند؟

هافبک بازیساز ایران برای اولین مرتبه زیر نظر امیر قلعه نویی می تواند در ترکیب تیم ملی بازی کند.

16 شهریور 1402

رازگشایی از گنج بزرگ قطب جنوب ماه که پوتین در رسیدن به آنجا بازنده شد!

قطب جنوبی ماه، توجه شدید آژانس های فضایی را به خود جلب نموده و حتی ناسا میخواهد تا فضانوردانی را در ماموریت آرتمیس 3 در قطب جنوب ماه فرود بیاورد. هندی ها رسیدن به قطب جنوب ماه را جشن گرفتند اما سازمان فضایی روسیه پوتین در این عملیات باخت اما چرا همه به...

15 شهریور 1402

تصاویر پرسه زدن ستاره لالیگایی در خیابان های تهران ، خرید خارجی تازه استقلال تعیین شد؟

هافبک اسبق تیم اوساسونا امروز فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می دهد در تهران است و این اتفاق می تواند شایعه مذاکرات تازه با استقلال قوی تر کند.

14 شهریور 1402

معرفی و آنالیز نمایشگاه بین المللی در حوزه کشاورزی

نمایشگاه های بین المللی در حوزه کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای صنعتی در سطح ایران و دنیا، نقش بسیار مهمی در تبادل تجاری، ارتباطات و توسعه صنعت کشاورزی دارند. این نمایشگاه ها فرصتی مناسب برای شرکت ها، تولیدنمایندگان، تاجران و فعالان صنعت...

13 شهریور 1402

عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری مبین نت در شهرهای ساری و بابلسر شروع شد

آیین شروع عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب وکارها در شهرهای ساری و بابلسر با حضور امیر محمدزاده لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار گردید.

11 شهریور 1402
تعداد: (1347)