ورزش

خسته ها بخوانند!

حتما برای شما هم پیش آمده است که علی رغم چند روز استراحت در خانه و یا کمتر کار کردن، اما همچنان خسته باشید؛ خستگی مزمن یا طولانی مدت در بسیاری از موارد ناشی از استرس، عدم خواب کافی، رژیم غذایی ضعیف و سایر عادات غلط در زندگی است.

7 مهر 1402

بالاخره مشکل عیسی آل کثیر حل شد یا خیر؟

عیسی آل کثیر و برایان دابو دو خرید خبرساز سپاهان روز های بسیار عجیبی را پشت سر می گذارند. پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر بود که منصور قنبرزاده از عدم صدور کارت دو بازیکن سپاهان اطلاع داد و در ادامه معین شد این دو بازیکن دابو و عیسی هستند.

25 شهریور 1402

برداشت داغ: واقع گرایانه جلوه دادن شفابخشی در بازی ها غیرممکن است

در قسمت پیشین برداشت داغ درباره این صحبت کردم که واقع گرایی گرافیک بازی ها مثل گردن بند نحسی می ماند که صنعت بازی به شکلی شرح ناپذیر دوست دارد آن را دور گردن خود بیندازد. ولی واقع گرایی مفهومی است که بازی های ویدیویی به شکل های مختلف دنبال آن رفته اند.

18 شهریور 1402

چرا این ستاره در اردوهای قبلی تیم ملی فوتبال حضور نداشت؟ ، آیا او می تواند گره ذهنی قلعه نویی را باز کند؟

هافبک بازیساز ایران برای اولین مرتبه زیر نظر امیر قلعه نویی می تواند در ترکیب تیم ملی بازی کند.

16 شهریور 1402

تصاویر پرسه زدن ستاره لالیگایی در خیابان های تهران ، خرید خارجی تازه استقلال تعیین شد؟

هافبک اسبق تیم اوساسونا امروز فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می دهد در تهران است و این اتفاق می تواند شایعه مذاکرات تازه با استقلال قوی تر کند.

14 شهریور 1402

استعلام استقلالی ها از استراماچونی برای جذب این ستاره خارجی

مدیرعامل استقلال برای جذب بازیکن مصری از سرمربی ایتالیایی سابق این باشگاه استعلام گرفت. استقلالی ها برای جذب عمرو ورده از آندره آ استراماچونی استعلام گرفتند.

6 شهریور 1402

سپاهان بساط جشن قهرمانی را به پا کرد

سپاهانی ها که سال جاری با خریدها و برنامه ریزی های خود به شدت عزم خود را برای قهرمانی جزم نموده اند و این مساله را حتی در اقدامات رسانه ای خود هم نشان می دهند.

3 شهریور 1402

سوپرگل لیونل مسی در فینال؛ اینترمیامی قهرمان شد

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا بامداد امروز در فینال جام اتحادیه فوتبال آمریکا به مصاف تیم نشویل رفت که پس از تساوی یک - یک در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 10 بر 9 به پیروزی رسید تا اولین جام قهرمانی تاریخ این باشگاه به دست بیاید.

29 مرداد 1402

دفاع تمام قد بیرانوند از حق پرسپولیس

علیرضا بیرانوند پس از جلسه امروز کمیته انضباطی در خصوص رسیدگی به تخلف خودش پس از ملاقات با آلومینیوم اراک، گفت: به هر حال با توجه به دعوت کمیته انضباطی به این جلسه آمده و صحبت هایی انجام دادم که به نفع باشگاه پرسپولیس و طرفدارانش بود. در حرف های قبلی ام...

22 مرداد 1402

واکنش سپاهان به غیبت جنجالی عیسی آل کثیر در مقابل تراکتور

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره غیبت عیسی آل کثیر در بازی افتتاحیه فصل شرح کوتاهی داده است.

20 مرداد 1402

خاتمه سکوت گل محمدی درباره جابجایی ، 3 گزینه من جذب نشدند ، یک یا دو بازیکن تازه اضافه می کنیم ، سه گانه را گرفتیم اما رقبا بیشتر هزینه کردند

سرمربی پرسپولیس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی طرفداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.

14 مرداد 1402

ساز مطهری برای لیگ 23 کوک می شود؟

بی شک ارسلان مطهری یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال در نزد هواداران این تیم محسوب می شود. بازیکنی که برای آبی های مرکز در مقاطع مختلف گل های بسیار مهمی را به ثمر رسانده است؛ از گلزنی های پیاپی در برابر رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس تا گل زدن به نساجی در...

9 مرداد 1402

شرایط جسمی جواد نکونام چگونه است؟

انتشار عکسی از جواد نکونام که او را زیر سرم نشان می دهد بازتاب رسانه ای فراوانی داشت و باعث نگرانی طرفداران استقلال شد. در این میان پیگیری ها نشان داد قضیه فراتر از یک افت فشار بوده و کادر پزشکی استقلال تاکید داشتند بهتر است سرمربی این تیم تمرین را رها...

1 مرداد 1402

بیانیه تازه باشگاه پرسپولیس ؛ یک نفر مشغول جاسوسی است!

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.

27 تیر 1402

7 عارضه جانبی یک رژیم غذایی پرطرفدار

رژیم کتوژنیک که با عنوان رژیم کتو نیز شناخته می گردد، یکی از الگو های کاهش وزن است. این برنامه غذایی شامل اندازه بسیار پایین کربوهیدرات (50 گرم در روز یا کمتر) برای یاری به بدن برای رسیدن به حالت کتوز است که در این حالت، بدن برای تأمین انرژی به جای استفاده...

23 تیر 1402

چگونه چربی شکم و پهلو را آب کنیم؟

اگر در پی کاهش چربی اضافی شکم هستید، چندین کار موثر وجود دارد که می توانید انجام دهید.

22 تیر 1402

بازنشستگان برای سفر تابستانی چمدان ببندند، وام و اسکان

خبرنگاران: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات اختصاص وام ضروری و سفر به بازنشستگان را تشریح کرد.

18 تیر 1402

4 مدل طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی کافی شاپی و رژیمی

میلک شیک بادام زمینی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و مقوی کافی شاپی است که با انواع میوه ، شکلات، خامه، قهوه یا نسکافه، شربت ها و مغزهای مختلف می توانید به راحتی و با کمترین قیمت در خانه تهیه کنید. این نوشیدنی برای ورزشکاران هم مناسب است و این افراد...

1 تیر 1402

چهره مطرح کشتی مشکل نکونام را حل کرد ، حضور سرمربی تازه آبی ها در باشگاه استقلال

به نظر می رسد بالاخره پس از رایزنی های مختلف، مشکل حضور جواد نکونام در استقلال حل شده است.

31 خرداد 1402

بیرانوند قراردادش را فسخ می کند ، گلر پرسپولیس و درویش توافق نکردند

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند.

31 خرداد 1402
تعداد: (324)