اخبار سیاسی

عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری مبین نت در شهرهای ساری و بابلسر شروع شد

آیین شروع عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب وکارها در شهرهای ساری و بابلسر با حضور امیر محمدزاده لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار گردید.

11 شهریور 1402

بخشنامه بودجه 1403 تصویب شد

محمد مخبر در این جلسه با قدردانی از سازمان برنامه و بودجه بخاطر تدوین به موقع پیش نویس بخشنامه بودجه سال 1403 و طرح آن در جلسه شورای اقتصاد، بر لزوم انطباق این بخشنامه با سیاست ها و رویکرد های اصلی برنامه هفتم توسعه کشور تاکید نمود.

2 شهریور 1402

ساعت آغاز کار مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی نو ، ارائه کارت بلیط رایگان به دانش آموزان و دانشجویان

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران با بیان اینکه حدود 2 میلیون سفر در ساعات پیک صبحگاهی با آغاز پاییز داریم، شرح داد: 62 درصد این سفرها شغلی و 28 درصد تحصیلی است.

20 مرداد 1402

مرگ مغزی خواهر مدیرعامل سابق پرسپولیس ؛ او فرشته نجات بیماران شد ، مرگ در بیمارستانی که آنجا به جهان آمده بود

اعضای بدن خواهر مدیرعامل و رئیس سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از اعلام مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا شد؛ زنی فرهیخته و تحصیلنموده که وصیت نموده بود این کار انجام گردد.

18 مرداد 1402

ثبت جهانی روستای کندلوس نیازمند همراهی و همکاری و عزم و اراده مسئولان است

ایرنا/ براساس اخبار منتشر شده، ثبت جهانی روستای کندلوس نیازمند همراهی و همکاری و عزم و اراده مسئولان است.

9 مرداد 1402

برترین قصه های منظوم عطار نیشابوری در مجلدی از غصه نان، اکسیر جان

به گزارش خبرنگاران ، در متن پشت جلد کتاب برگزیده برترین قصه های عطار نیشابوری از آثار منظوم می خوانیم: عطار بی تردید بزرگ ترین سازنده قصه های منظوم عرفانی در ادب فارسی است که توانسته بیش و پیش از همه، روایتگری و روایت نگاری را از حیث کمی و بسامدی توسعه...

29 تیر 1402

پیغام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بجنورد، پیغام محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس قرائت شد.

25 تیر 1402

پیش نشست بررسی علل و ریشه های تورم در ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، پژوهشکده اقتصاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، اولین پیش نشست همایش ملی مسئله تورم در ایران؛ ریشه ها، آثار و سیاست ها برگزار می کند.

20 تیر 1402

بازنشستگان برای سفر تابستانی چمدان ببندند، وام و اسکان

خبرنگاران: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات اختصاص وام ضروری و سفر به بازنشستگان را تشریح کرد.

18 تیر 1402

برگزاری جشن تولد 100 سالگی یک مادربزرگ در ارتفاع 760 متری ، بلند پرواز ترین آدم های جهان را بشناسید

حکایت بلندپروازی های گینسی را باید از زبان زنان و مردانی بشنوید که رکوردشان را روی آسمان کسب نموده اند! کسانی که اگرچه مثل بیشتر مردم جهان عاشق پرواز هستند اما پریدنشان بهانه ای برای مطرح شدن آنها دست و پا نموده است.

11 تیر 1402

تدارکات خوب باشد و جزو 4 تیم نهایی باشیم قابل قبول است

همایون شاهرخی سرمربی پیشین تیم ملی معتقد است با توجه به نزدیکی مسابقات جام ملت های آسیا بهتر است تیم ملی با تیم های مناسب نام ایران بازی های تدارکاتی برگزار کند تا برای حضور پر قدرت در این رقابت ها آمادگی لازم را به دست بیاورد.

28 خرداد 1402

موضوع فعالیت معدنی در جوار آتشکده نیاسر از نظر حقوقی پیگیری شده است

ایرنا/ براساس خبرهای منتشر شده، موضوع فعالیت معدنی در جوار آتشکده نیاسر از نظر حقوقی پیگیری شده است.

2 خرداد 1402

واردات برنج نصف شد ؛ چرا تاجران دیگر به ایرانی ها برنج نمی دهند؟ ، دبیر انجمن واردکنندگان برنج: موضوع را به دولت و جهادکشاورزی اعلام کردیم

دبیر انجمن واردکنندگان برنج کشور گفت: ما در مقایسه با سال قبل شاید هم بیشتر از 50 درصد کاهش واردات داشتیم که از نظر ما یک تهدید خارجی و داخلی است که این موضوع را به دولت و جهادکشاورزی اعلام کردیم و منتظر تخصیص ارز برای واردات هستیم.

31 اردیبهشت 1402

بورل: اتحادیه اروپا نباید جلوی تبدیل شدن چین به یک قدرت جهانی را بگیرد

ایسنا نوشت: رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهان آن شد که این اتحادیه نحوه استفاده چین از نفوذش را زیر نظر گرفته و آن را مدیریت کند.

22 اردیبهشت 1402

تاثیر مالیات بر معاملات مکرر مسکن در بازار ؛ قیمت ها کنترل می گردد؟ ، جدول قیمت آپارتمان های زیر 80 متر دوخوابه در تهران را ببینید

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در خصوص ابزارهای مورد احتیاج برای کنترل بازار مسکن گفت: کنترل بازار مسکن تابع 2 شرط است: نخست، تغییر در شرایط مالی کشور به خصوص مهار تورم و دوم، افزایش عرضه در بازار مسکن به خصوص عرضه ای که منطبق بر...

5 اردیبهشت 1402

نماینده مجلس: پراید کیلویی چند؟

آیا خودروسازهای خارجی هزینه نمی دهند، آیا هزینه انرژی آنها از ما بیشتر نیست، چرا قیمت ها به این صورت است و تا چه زمانی می خواهیم به این بهانه که فراوری را ملی کنیم، مردم را تحت تحریم قرار دهیم.

27 فروردین 1402

انتقاد شدید نماینده تهران از دولت به علت هم ریختگی ساعت موبایل ها!

یک نماینده مجلس با انتقاد از دولت درباره عدم اجرای زیرساخت های بین المللی برای اعلام تغییر ساعت، نوشت یک سال زمان برای هماهنگی کافی نبوده است؟

2 فروردین 1402

حقوق و دستمزد کارگران تا اوایل هفته آینده معین می گردد

وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: جلساتی را با شورای عالی کار برگزار کردیم، بنابراین تا اوایل هفته آینده معین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.

24 اسفند 1401

سفر به انگلیس با مجوز الکترونیکی مجاز می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ساوث چاینا مورنینگ پست، شهروندان قطری باید از قبل از سفر برای دریافت ETA اقدام نمایند. این مجوز به افراد اجازه می دهد به انگلیس سفر نمایند. به گفته دولت این کشور با یاری روش مذکور گذر از مرز کارآمدتر و ایمن تر خواهد شد.

20 اسفند 1401

کاوش زیر آب در بندر ماهشهر هنوز به مرحله ارائه نرسیده است

ایلنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، کاوش زیر آب در بندر ماهشهر هنوز به مرحله ارائه نرسیده است.

4 اسفند 1401
تعداد: (301)