اخبار مجلس

ساعت آغاز کار مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی نو ، ارائه کارت بلیط رایگان به دانش آموزان و دانشجویان

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران با بیان اینکه حدود 2 میلیون سفر در ساعات پیک صبحگاهی با آغاز پاییز داریم، شرح داد: 62 درصد این سفرها شغلی و 28 درصد تحصیلی است.

20 مرداد 1402

تاثیر مالیات بر معاملات مکرر مسکن در بازار ؛ قیمت ها کنترل می گردد؟ ، جدول قیمت آپارتمان های زیر 80 متر دوخوابه در تهران را ببینید

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در خصوص ابزارهای مورد احتیاج برای کنترل بازار مسکن گفت: کنترل بازار مسکن تابع 2 شرط است: نخست، تغییر در شرایط مالی کشور به خصوص مهار تورم و دوم، افزایش عرضه در بازار مسکن به خصوص عرضه ای که منطبق بر...

5 اردیبهشت 1402

نماینده مجلس: پراید کیلویی چند؟

آیا خودروسازهای خارجی هزینه نمی دهند، آیا هزینه انرژی آنها از ما بیشتر نیست، چرا قیمت ها به این صورت است و تا چه زمانی می خواهیم به این بهانه که فراوری را ملی کنیم، مردم را تحت تحریم قرار دهیم.

27 فروردین 1402

انتقاد شدید نماینده تهران از دولت به علت هم ریختگی ساعت موبایل ها!

یک نماینده مجلس با انتقاد از دولت درباره عدم اجرای زیرساخت های بین المللی برای اعلام تغییر ساعت، نوشت یک سال زمان برای هماهنگی کافی نبوده است؟

2 فروردین 1402

کاوش زیر آب در بندر ماهشهر هنوز به مرحله ارائه نرسیده است

ایلنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، کاوش زیر آب در بندر ماهشهر هنوز به مرحله ارائه نرسیده است.

4 اسفند 1401

دریافت وام ازدواج سخت تر می گردد؟

شاید افزایش مبلغ وام ازدواج در ابتدا به سود زوج های متقاضی به نظر برسد، اما آنالیز دقیق تر ابعاد مختلف این موضوع، می تواند آن را به یک مانع تازه برای دریافت وام ازدواج تبدیل کند.

12 بهمن 1401

شروع عملیات اجرایی پروژه بیمارستان نو سرپل ذهاب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پروژه بیمارستان تازه سرپل ذهاب با تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر ریاست جمهوری از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی است که عملیات اجرایی آن به زودی از سر گرفته خواهد شد و تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره...

13 آبان 1401

سلامت آب شُرب همدان در اولویت واقع شده است

استاندار همدان گفت: سلامت آب شُرب مردم همدان خط قرمز ما است و سلامت و بهداشت آب شُرب همدان در اولویت واقع شده است.

10 مهر 1401

محوطه قره حسنلو چراغی به تاریخ باستان ایران است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، محوطه قره حسنلو چراغی به تاریخ باستان ایران است.

1 شهریور 1401

ورود فراوریکنندگان به بروکراسی های اداری، به فراوری ضربه می زند

رئیس اتاق ساری با اشاره به مشکلاتی که سد راه فراورینمایندگان است، گفت: بعضی دستگاه ها، پاسخ شفاف و روشنی را به فراورینماینده نمی دهند و او را در بروکراسی های اداری پیچیده وارد می نمایند که اتلاف وقت است و به فراوری ضربه می زند.

17 تیر 1401

کاهش 33 درصدی ازدواج و افزایش 22 درصدی طلاق (اینفوگرافیک)

به گزارش خبرنگاران، آنالیز فرایند ازدواج و طلاق در دهه 90 نشان می دهد به ترتیب 33 درصد کاهش و 22 درصد افزایش داشته است.

13 خرداد 1401

3 هزار میلیارد تومان برای بهسازی راه های روستایی اختصاص داده شد

تهران (پانا) - قرار شد از محل اعتبارات واردات خودرو، 3 هزار میلیارد تومان برای بهبود راه های روستاها و طرح هادی در نظر گرفته گردد.

3 خرداد 1401

توسعه مالی و گردشگری ایران و جمهوری آذربایجان

از بیست و یکم اردیبهشت ماه فعالیت گمرکات آستارا، جلفا و بیله سوار 24 ساعته شد.

29 فروردین 1401

میانجی گری مجلس در کشمکش مالیات خانه های خالی

اختلاف بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور مالیاتی درباره نحوه معرفی واحدهای خالی از سکنه ظاهرا با نظر کمیسیون اصل 90 مجلس به آنجا ختم شده که یک سامانه امن تحت نظر وزارت ارتباطات ایجاد و اطلاعات واحدهای مسکونی در آن درج گردد.

14 بهمن 1400

جدیدترین آمار کرونا در شبانه روز گذشته ، 11750 بیمار جدید و 94 فوتی

به گزارش خبرنگاران، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز 12 فروردین 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 11 هزار و 750 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 371 نفر از آنها بستری شدند.

31 فروردین 1400

خبرنگاران بایدن خواهان ممنوعیت حمل سلاح های تهاجمی شد

تهران- خبرنگاران- جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پس از حادثه خونین تیراندازی در کلرادو، خواهان ممنوع شدن حمل سلاح های تهاجمی شد.

29 فروردین 1400

آل محمد: سازمان های دولتی خطرات ناشی از شیوع کرونا را اطلاع رسانی کنند

یک کارشناس مسائل حقوقی گفت: سازمان های ذیربط دولتی وظیفه دارند که خطرات ناشی از شیوع بیماری کرونا را به طور شفاف به اطلاع مردم در مناطق مختلف کشور برسانند و مردم را از عواقب عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کاملاً مطلع کنند.

16 فروردین 1400

سوریه همچنان به پیمان منع استفاده از سلاح های شیمیایی پایبند است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید نمود که دولت سوریه همچنان به تمامی تعهدات خود در قبال قانون منع استفاده از سلاح های شیمیایی در صحنه های جنگی این کشور پایبند بوده است.

5 فروردین 1400

خبرنگاران نماینده تهران: کاهش پنج واحدی مالیات برای اصناف تصویب شد

شهرری - خبرنگاران - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری نمایندگان مصوب شد که در سال آینده مالیات برای اصناف و واحدهای تولیدی که کاهش سطح اشتغال ندارند پنج واحد کاهش یافته و از 25 به 20 درصد برسد.

1 فروردین 1400

گرایش ایرانیان زیر 15 سال به جراحی زیبایی، جراحان غیرقانونی ردیابی نمی شوند

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس و رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در رابطه با گرایش افراد زیر 15 سال به جراحی زیبایی و عوامل و آسیب های آن اظهارنظر کردند.

1 اسفند 1399
تعداد: (31)