اخبار اقتصادی

جزییات تازه از واردات خودرو ، این خودروها ترخیص نمی شوند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه تعدادی خودرو وارداتی از گذشته در گمرکات مانده و تعدادی هم به تازگی وارد شده است، گفت: در صورتی که صاحب کالا و گمرک درخصوص ارزش گذاری این خودروها به توافق نرسیدند، این خودروها به عنوان اموال متروکه اعلام ...

26 شهریور 1402

بالاخره مشکل عیسی آل کثیر حل شد یا خیر؟

عیسی آل کثیر و برایان دابو دو خرید خبرساز سپاهان روز های بسیار عجیبی را پشت سر می گذارند. پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر بود که منصور قنبرزاده از عدم صدور کارت دو بازیکن سپاهان اطلاع داد و در ادامه معین شد این دو بازیکن دابو و عیسی هستند.

25 شهریور 1402

اچ پی از لپ تاپ Spectre Fold با نمایشگر تاشو 17 اینچی رونمایی کرد

لپ تاپ تازه اچ پی به نمایشگر OLED، پردازنده Core i7 اینتل و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است و البته قیمت بالایی دارد.

24 شهریور 1402

سوباتان؛ ییلاقی خیال انگیز در ارتفاعات تالش گیلان

ییلاق سوباتان از جا های دیدنی تالش است و در شمال غرب این شهرستان قرار گرفته است. این ییلاق پوشیده از چمنزار و گلزار و مملو از چشمه های گوارا و دام ها و اسب هایی است که به این طرف و آن طرف می روند.

20 شهریور 1402

معرفی و آنالیز نمایشگاه بین المللی در حوزه کشاورزی

نمایشگاه های بین المللی در حوزه کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای صنعتی در سطح ایران و دنیا، نقش بسیار مهمی در تبادل تجاری، ارتباطات و توسعه صنعت کشاورزی دارند. این نمایشگاه ها فرصتی مناسب برای شرکت ها، تولیدنمایندگان، تاجران و فعالان صنعت...

13 شهریور 1402

عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری مبین نت در شهرهای ساری و بابلسر شروع شد

آیین شروع عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب وکارها در شهرهای ساری و بابلسر با حضور امیر محمدزاده لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار گردید.

11 شهریور 1402

ضرورت تبادل فرهنگی ایران و روسیه در زمینه کتاب های کودک

به گزارش خبرنگاران ، سی وششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو از چهارشنبه هشتم شهریور (1402) کار خود را شروع کرد. موضوع موضوعی این دوره از نمایشگاه مسکو، کتاب های کودک و نوجوان است و به همین علت مسئولان این رویداد نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب بچه...

9 شهریور 1402

سفر به لاهیجان، سرزمین چای خوش عطر ایرانی

یکی از زیباترین و سرسبزترین شهرهای شمال کشور شهر لاهیجان است. جاهای دیدنی لاهیجان خیلی ها را برای تعطیلات به شمال کشور می کشاند. اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید این مقاله را از دست ندهید.

7 شهریور 1402

کاهش تورم مرداد به 46.7 درصد

گزارش شاخص قیمت مصرف کننده در مرداد ماه 1402 که به وسیله مرکز آمار ایران تهیه شده، حاکی است، نرخ تورم سالانه در مرداد ماه به 46.7 درصد کاهش یافته است. این در حالی است که تورم 12 ماهه منتهی به تیر ماه 47.5 درصد بود.

4 شهریور 1402

بخشنامه بودجه 1403 تصویب شد

محمد مخبر در این جلسه با قدردانی از سازمان برنامه و بودجه بخاطر تدوین به موقع پیش نویس بخشنامه بودجه سال 1403 و طرح آن در جلسه شورای اقتصاد، بر لزوم انطباق این بخشنامه با سیاست ها و رویکرد های اصلی برنامه هفتم توسعه کشور تاکید نمود.

2 شهریور 1402

اجاره خانه در قیطریه با 500 میلیون پول پیش

برای اجاره خانه های 60 تا 130 متری در قیطریه به حداقل 18 میلیون تومان بودجه ماهانه احتیاج دارد.

2 شهریور 1402

دفاع تمام قد بیرانوند از حق پرسپولیس

علیرضا بیرانوند پس از جلسه امروز کمیته انضباطی در خصوص رسیدگی به تخلف خودش پس از ملاقات با آلومینیوم اراک، گفت: به هر حال با توجه به دعوت کمیته انضباطی به این جلسه آمده و صحبت هایی انجام دادم که به نفع باشگاه پرسپولیس و طرفدارانش بود. در حرف های قبلی ام...

22 مرداد 1402

واکنش سپاهان به غیبت جنجالی عیسی آل کثیر در مقابل تراکتور

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره غیبت عیسی آل کثیر در بازی افتتاحیه فصل شرح کوتاهی داده است.

20 مرداد 1402

جویندگان کار، آینده شان را در آینه های این مرد می بینند

هنرش حکاکی روی شیشه است و سال هاست این هنر را به علاقه مندان آموزش می دهد. اما آن چیزی که ما را راغب کرد سراغش برویم تنها هنرش نبود. او سال هاست زکات علمش را با آموزش رایگان به نیازمندان می دهد.

18 مرداد 1402

خاتمه گرانی برنج هندی

دو منبع دولتی در دومین کشور بزرگ تولیدکننده دنیا اعلام کردند که ذخایر برنج هند در شروع ماه اگوست تقریباً سه برابر هدف خود بود.

17 مرداد 1402

نگران پرسپولیس نباشید! ، 200 میلیارد در حساب باشگاه

سرپرست دفتر شرکت ها و آماده سازی بنگاه های سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه در خصوص بدهی های باشگاه پرسپولیس نگرانی وجود ندارد گفت که وامی که اخیرا این باشگاه دریافت نموده، با مجوز سازمان خصوصی سازی بوده است.

15 مرداد 1402

خاتمه سکوت گل محمدی درباره جابجایی ، 3 گزینه من جذب نشدند ، یک یا دو بازیکن تازه اضافه می کنیم ، سه گانه را گرفتیم اما رقبا بیشتر هزینه کردند

سرمربی پرسپولیس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی طرفداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.

14 مرداد 1402

قیمت مسکن در ماه های آینده، در این محله ها، زیرقیمت خانه خریداری کنید

فعالان بازار مسکن معتقدند میانه هر متر مربع آپارتمان در تهران به کانال 64 میلیون تومان رسیده و رشد اندکی را نسبت به ماه های گذشته تجربه نموده به اعتقاد آنها در چند ماهه اخیر بازار مسکن نوسانات اندکی داشته هرچند به علت حبس آمارهای رسمی در حوزه بازار مسکن...

12 مرداد 1402

ثبت جهانی روستای کندلوس نیازمند همراهی و همکاری و عزم و اراده مسئولان است

ایرنا/ براساس اخبار منتشر شده، ثبت جهانی روستای کندلوس نیازمند همراهی و همکاری و عزم و اراده مسئولان است.

9 مرداد 1402

محسن رضایی: دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر 2 سال خواهد بود

تسنیم نوشت: دبیر شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا گفت: بر اساس تصمیم سران قوا دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر 2 سال خواهد بود و با آغاز اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اموال راکد دولت براساس سازوکار معین شده در این قانون واگذار می گردد.

7 مرداد 1402
تعداد: (431)