چگونه سرعت اینترنت را افزایش دهیم؟ ، 3 روش افزایش سرعت وای فای

به گزارش وبلاگ اسلیم، شما به سه روش می توانید سرعت اینترنت وای فای خود را افزایش دهید که برای آن به هزینه اضافی و یا خرید تجهیزات نو نیازی نیست.

چگونه سرعت اینترنت را افزایش دهیم؟ ، 3 روش افزایش سرعت وای فای

به گزارش وبلاگ اسلیم و به نقل از سان، قبل از اینکه عجله کنید و برای سرعت بیشتر اینترنت هزینه اضافی بپردازید یا تجهیزات Wi-Fi تازه خریداری کنید، با آزمایش سه ترفند آسان، پول خود را پس انداز کنید. اینجا سه ترفند بهبود سرعت Wi-Fi گردآوری نموده ایم که می توانید آزمایش کنید.

در اولین قدم، روتر وای فای خود را جابجا کنید. در بسیاری مواقع می توان سرعت وای فای را در خانه، به سادگی بهبود بخشید. روترهای وای فای می توانند دمدمی مزاج باشند، برای همین باید مطمئن شوید که روترهای شما به برترین نحو به شما خدمات می دهند. مطمئن شوید که روتر وای فای شما در مرکز خانه قرار گرفته است. بعلاوه باید از اشیاء فلزی یا وسایلی که سیگنال های رقیب را منتشر می نمایند، دور نگه داشته گردد. روتر را در کمد یا پشت مبلمان پنهان نکنید.بعلاوه اگر می خواهید سیگنال های Wi-Fi در خانه تان بماند، باید آن را از پنجره ها دور نگه دارید.

صفحه تنظیمات روتر شما باید تمام ترافیک اینترنتی شما را نشان دهد. بسیاری از روترها لیستی از دستگاه هایی که از شبکه استفاده می نمایند و اندازه داده ای که هر کدام از آنها استفاده می نمایند، به شما ارائه می دهند. اگر دستگاه هایی را می بینید که متعلق به شما نیستند، آن ها را از شبکه خود حذف کنید. مطمئن شوید که یک رمز عبور روی روتر خود دارید و به طور مرتب آن را تغییر دهید. شما باید بتوانید به راحتی به تنظیمات روتر خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید. دستورالعمل های روتر خاص خود را برای روش صحیح آنالیز کنید.

بیشتر بخوانید:

  • 3 اشتباه ساده و رایج که گوشی شما را کند می نماید | هشدارهای غول فناوری به کاربران

اگر روتر Wi-Fi خود را از ارائه دهنده خدمات اینترنت خود اجاره کنید، ممکن است واجد شرایط تعویض رایگان آن باشید. با ارائه دهنده تماس بگیرید و مسائل خود را شرح دهید و ببینید آیا امکان دریافت دستگاه تازه وجود دارد یا خیر. بعضی از روترهای قدیمی ممکن است احتیاج به تعویض داشته باشند تا با دستگاه های شما در خانه سازگارتر باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "چگونه سرعت اینترنت را افزایش دهیم؟ ، 3 روش افزایش سرعت وای فای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سرعت اینترنت را افزایش دهیم؟ ، 3 روش افزایش سرعت وای فای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید