بهداشت دهان و دندان

ترکیب تخم مرغ و تن ماهی در معده فراوری عفونت می نماید

شاید شما یکبار تن ماهی با تخم مرغ را امتحان نموده باشید، حقیقتاً وقتی تخم مرغ را با تن ماهی مخلوط می کنیم لذیذتر می گردد، اما برخی ها می گویند که خوردن تن ماهی با تخم مرغ مشکل دارد! آیا درست است؟

11 مرداد 1402

یک سگ جانش را فدا کرد تا دوستش را از برق گرفتگی نجات دهد

یک سگ جانش را فدا کرد تا دوستش را از برق گرفتگی نجات دهد

7 تیر 1402

فسیل ترسناک مردی که 180هزار سال قبل در چاه افتاد

مرد آلتامورا نامی است که به فسیل یک انسان نئاندرتال داده شده؛ این مرد بیش از صد هزار سال قبل در یک حفره سقوط نموده و جانش را از دست داده است.

24 اردیبهشت 1402

نون خ 4؛ چوب حراج به یک برند یا منطبق با زمانه؟

تنها چشم امید تلویزیون در نوروز و رمضان سال جاری به سریال نون خ 4 سعید آقاخانی بود. همه منتظر بودند ببینند فصل چهارم از سریالی که سال های قبل توانسته بود توجه ها را جلب کند و در بالاترین خانه جدول نظرسنجی قرار گیرد سال جاری چه خواهد نمود. بعد از گذشت چند...

20 فروردین 1402

برای سفید کردن دندان ها درمان خانگی یا حرفه ای بهتر است؟

سفید کردن دندان یک روش زیبایی است که به خاطر لبخند درخشان تری که به شما می دهد، محبوب است. برای این کار گزینه های مختلفی از درمان های خانگی تا حرفه ای وجود دارد که البته همه آن ها موثر یا بی خطر نیستند.

7 فروردین 1402

آوسبیلدونگ آلمان 2023؛ بهترین راه مهاجرت کاری به آلمان

کشور آلمان یکی از کشور های بسیار پیشرفته و پیشرفته در جهان است و هرساله افراد زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند. این کشور هم از نظر اقتصاد و هم از نظر تجارت در جهان پیشرو بوده و نرخ بیکاری در آن 5 درصد است. این موضوع باعث شده خیلی از افراد در کشور...

5 فروردین 1402

تبدیل به کمپوست انسانی پس از مرگ برای دنیایی سبزتر

ترماسیون (Termation) یا کمپوست سازی انسانی رشدی روزافزون داشته و این کار اکنون در شش استان ایالات متحده قانونی شده است. در اروپا نیز تقاضای فزاینده ای برای گزینه های بیشتر، به نحوی که سازگار با محیط زیست باشند، وجود دارد.

25 بهمن 1401

سیگار های الکترونیکی زمینه پوسیدگی دندان ها را ایجاد می نمایند

محققان می گویند سیگار های الکترونیکی و دستگاه های مشابه با خطر بیشتر بروز پوسیدگی دندان در ارتباط هستند.

8 آذر 1401

اجرای طرح ملی نذر آب در ریگان

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از اجرای پنجمین دوره طرح ملی نذر آب در شهرستان ریگان خبر داد.

30 مهر 1401

خورش ماست اصفهانی و 14 نکته برای تهیه آن

خورش ماست یک غذای اصیل اصفهانی محسوب می گردد. این غذا را اغلب به عنوان یک دسر سرد مصرف می نمایند. این دسر طعم خاص و متفاوتی دارد و برای افرادی که در پی طعم های ناآشنا هستند یک غذای منحصر به فرد محسوب می گردد.

11 مرداد 1401

لمینت زیبایی منحصر به فرد دندان

لمینت دندان یکی از روش های تازه زیباسازی دندان ها است و شما با انجام این روش از دندانپزشکی می توانید صاحب دندان های مرتب و زیبا شوید.

2 مرداد 1401

دبی: دوست یا دشمن طبیعت؟

دبی مانند خیلی از کشورهای پیشرفته به طبیعت آسیب وارد نموده است؟ آیا اقدامی برای جلوگیری از آسیب به طبیعت انجام داده اند؟ و آیا در این کشور می توان به طبیعت نزدیک شد؟

1 خرداد 1401

با کوله گردی 7 درس مهم زندگی را بیاموزید

کوله گردی یا سفر مقرون به صرفه، سرشار از فراز و فرودهایی مهیج است که می توان هر کدام را درسی بزرگ از زندگی دانست. در ادامه همراه خبرنگاران باشید.

14 اسفند 1400

از چه زمانی می توان به نوزاد غذا داد؟

وقتی کودک شما خوردن غذا را شروع می کند، دوره هیجان انگیزی شروع می شود که سوالات بی شماری را به همراه دارد، چه چیزی را باید به کودک بدهید؟ از چه زمانی برنامه غذایی را شروع کنید؟ آیا این غذا را دوست دارد؟ با این راهنمای گام به گام غذا دادن به نوزاد همراه...

13 آبان 1400

در هنگام استعمال و ترک وِیپ چه اتفاقاتی برای بدن میافتد؟

شاید نام سیگار الکترونیک برای شما آشنا باشد. همان سیگارهایی که به اسم سیگارهای بی ضرر و به جای سیگار عادی به فروش می رسیدند. وِیپ، نسل نو همان سیگارها با شکل و شمایلی نو است. وِیپ هم مانند سیگارهای الکترونیک، تنباکو ندارد؛ ولی اعتیادآور است. مایعی در مخزن...

19 مهر 1400

آیا بزاق در مراقبت از دندان نقش مهمی دارد؟

رفتن به دندانپزشک ممکن است یک پدیده نسبتا مدرن باشد، اما آیا می دانید که از حدود 500 سال قبل از میلاد مردم از خمیر دندان استفاده می نمایند؟ در آن موقع، یونانیان باستان از مخلوطی استفاده می کردند که حاوی زنگ آهن و پودر مرجانی برای تمیز کردن دندان ها بود....

6 فروردین 1400

خرید اسباب بازی سگ

سگ های حیواناتی شیطون و بازیگوش هستند و عاشق جویدن هستند به همین منظور اگر شما این حیوان را دارید باید زمانی را برای بازی کردن با این حیوان بگذانید. قطعا دیدن بازی کردن سگ جذاب است ولی باید وقتی را صرف بازی کردن با سگ خود کنید.

14 بهمن 1399

آشنایی با داروی رپاگلینید و موارد مصرف آن

رپاگلینید (Repaglinide) از داروهای ضد دیابت خوراکی است که جهت کاهش قند خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو تجویز می شود. سردرد، درد قفسه سینه و مسائل گوارشی برخی از عوارض مصرف این دارو می باشد.

13 بهمن 1399

کارهایی که باعث ایجاد خشم بچه ها می گردد

برخی از کارها هست که والدین با انجام آن ها باعث خشمگین شدن بچه ها می شوند و باید از انجام این کارها پرهیز نمایند.

30 دی 1399

نوشابههای انرژیزا چه تاثیری بر بدن ما میگذارند؟

معمولا بعد از یک روز سخت کاری یا میان تمرین های هوازی، نوشابه های انرژی زا می نوشیم. حتما می دانید که نوشابه های معمولی برای بدن ضرر دارند؛ اما نوشابه های انرژی زا چه اثری بر بدن ما می گذارند؟ شرکت های سازنده نوشابه های انرژی زا تخمین زده اند که در سال...

28 دی 1399
تعداد: (26)