خودرو

ویندوز سرور 2025 چه ویژگی های جدیدی دارد؟

با انتشار آخرین نسخه vNext Preview، اکنون می توانیم نگاهی اجمالی به ویژگی های تازه ویندوز سرور 2025 (Windows Server 2025) بیندازیم و شاهد پیش نمایشی از ویندوز سرور تازه و قابلیت های فعلی ارتقا یافته باشیم.

16 مهر 1402

جزییات تازه از واردات خودرو ، این خودروها ترخیص نمی شوند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه تعدادی خودرو وارداتی از گذشته در گمرکات مانده و تعدادی هم به تازگی وارد شده است، گفت: در صورتی که صاحب کالا و گمرک درخصوص ارزش گذاری این خودروها به توافق نرسیدند، این خودروها به عنوان اموال متروکه اعلام ...

26 شهریور 1402

سوباتان؛ ییلاقی خیال انگیز در ارتفاعات تالش گیلان

ییلاق سوباتان از جا های دیدنی تالش است و در شمال غرب این شهرستان قرار گرفته است. این ییلاق پوشیده از چمنزار و گلزار و مملو از چشمه های گوارا و دام ها و اسب هایی است که به این طرف و آن طرف می روند.

20 شهریور 1402

معرفی و آنالیز نمایشگاه بین المللی در حوزه کشاورزی

نمایشگاه های بین المللی در حوزه کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای صنعتی در سطح ایران و دنیا، نقش بسیار مهمی در تبادل تجاری، ارتباطات و توسعه صنعت کشاورزی دارند. این نمایشگاه ها فرصتی مناسب برای شرکت ها، تولیدنمایندگان، تاجران و فعالان صنعت...

13 شهریور 1402

تکلیف قیمت 4 خودروی ایرانی هنوز تعیین نیست ، سرگردانی مردم ؛ این خودروها را چرا فروختید؟!

در حالی 3 ماه از دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه می گذرد که هنوز خبری از معین تکلیف قیمت 4 محصول شرکت خودروسازی سایپا که در این مرحله فروش رفتند، نیست.

1 شهریور 1402

شیوه تازه ساماندهی دستفروشان در تهران ، شروع طرح از ابتدای مهر سال جاری ، نصب دروبین روی لباس سراکیپ ها

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران به موضوع ساماندهی دستفروشان اشاره نمود و گفت که سامانه دستفروشان طبق قول فاوای شهرداری تهران مهرماه رونمایی می گردد و به بهره برداری می رسد.

30 مرداد 1402

یک نظر خاص درباره خبر جنجالی عجیب ترین گاو ژنتیکی جهان، جهان دنبال برطرف آلودگی گاوها است، ما هنوز برای خودروها کاری نکردیم!

خبر عجیب ترین گاو دنیا که حاصل مهندسی ژنتیک است با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد.

21 مرداد 1402

افزایش 5 تا 50 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار؛ کوییک، 9میلیون تومان گران شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

روند نزولی قیمت خودرو، امروز، 4 مرداد 1402، پس از مدت ها متوقف شد و بیشتر محصولات موجود در بازار، به ویژه تولیدات ایران خودرو و سایپا روند صعودی را در پیش گرفتند.

5 مرداد 1402

خودروی بی نظیر با درهای عجیب و غریب در فستیوال گودوود، عکس

زینگر خودروی 21C V Max خود را برای اولین بار در اروپا در جشنواره سرعت گودوود معرفی کرد و با رنگ نارنجی روشن تازه خودنمایی می کند.

25 تیر 1402

7 عارضه جانبی یک رژیم غذایی پرطرفدار

رژیم کتوژنیک که با عنوان رژیم کتو نیز شناخته می گردد، یکی از الگو های کاهش وزن است. این برنامه غذایی شامل اندازه بسیار پایین کربوهیدرات (50 گرم در روز یا کمتر) برای یاری به بدن برای رسیدن به حالت کتوز است که در این حالت، بدن برای تأمین انرژی به جای استفاده...

23 تیر 1402

شکار یک ماهی عجیب با صورت انسان!، فیلم

در اعماق اقیانوس های دنیا، گروهی از موجودات شگفت انگیز و عجیب به نام گونه های ماهی های صورت انسانی، توجه دانشمندان و علاقه مندان به زیر آب را به خود جلب نموده اند. این موجودات مرموز با ویژگی های چهره انسان مانندشان، مدت هاست که محققان را متحیر نموده و...

21 تیر 1402

هتل وونی پالاس گیرنه؛ اقامتگاهی لوکس در قبرس شمالی، تجربه اقامت در ساحل دریای مدیترانه

هتل وونی پالاس گیرنه یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره قبرس شمالی است که در امتداد دریای زیبای مدیترانه واقع شده است. این هتل که همچون سلبریتی با تک تک مهمانانش برخورد می نماید و خدمات و امکاناتی در سطح جهانی برای اقامت آن ها فراهم نموده است، یکی از برترین...

19 تیر 1402

سقوط آزاد قیمت خودرو های چینی در یک روز

بر این اساس شاسی بلندپرفروش چینی یعنی قیمت فونیکس FX مدیران خودرو 50 میلیون تومان مقرون به صرفه شد.

16 تیر 1402

لو رفتن عکس جنگنده رادارگریز نو چینی، عکس

به نظر می رسد چین برای اولین بار نوع نوی از جنگنده رادارگریز نسل پنجم J-20 شرکت صنایع هواپیماسازی چنگدو (CAC) خود را با دو موتور توربوفن نو Shenyang WS-15 به پرواز درآورده است.

14 تیر 1402

لاماری ایما 2023؛ خودروی چینی 660 میلیونی

از لحاظ طراحی ظاهری، لاماری ایما 2023 تفاوت خیلی زیادی با مدل های پیشین ندارد و در آن طراحان بیشتر روی به روزآوری جزئیات تمرکز نموده اند.

5 تیر 1402

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ2023 با شعار تجربه دنیا دیجیتال

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (Elecomp 2023) از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فعالان عرصه فناوری برگزار می گردد که همراه اول به عنوان طلایه...

3 تیر 1402

متقاضیان درخواست کارت سوخت بخوانند ، آخرین شرایط صدور کارت سوخت جامانده در جایگاه ها، خودروهای نو شماره و متقاضیان عادی

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت برای پیگیری از آخرین شرایط کارت سوخت خودرو خود به درگاه post.ir مراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان 09627 تماس بگیرند.

29 خرداد 1402

نگاهی به شرایط بنای باستانی و ارزشمند خورهه در دهستان خورهه محلات

ایلنا/ این خبر پیرامون نگاهی به شرایط بنای باستانی و ارزشمند خورهه در دهستان خورهه محلات برای شما نوشته شده است.

25 خرداد 1402

شورولت قدیمی با موتور 5 هزار اسب بخار، پنج برابر قوی تر از بوگاتی ویرون

شورولت ال کامینوی 5000 اسب بخاری کلیتوس مک فارلند (یوتوبر و راننده مسابقات کراس کانتری) چنان موتور قدرتمندی دارد که قطعاتش را در هوا به پرواز درمی آورد!

27 اردیبهشت 1402

تسلا مدل Y به ترکیه رسید، عکس

گجت نیوز نوشت: اکنون در حالی که حرف و حدیث هایی از ماشین برقی سایپا به گوش می رسد و ایران خودرو هم در پی مونتاژ آن ها هست، اکانت توییتر Tesla از ورود اولین محموله کراس اوورهای برقی تسلا مدل Y به ترکیه خبر می دهد. اما با چه قیمتی و در کدام تریم ها؟

20 اردیبهشت 1402
تعداد: (172)