هتل وونی پالاس گیرنه؛ اقامتگاهی لوکس در قبرس شمالی، تجربه اقامت در ساحل دریای مدیترانه

به گزارش وبلاگ اسلیم، هتل وونی پالاس گیرنه یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره قبرس شمالی است که در امتداد دریای زیبای مدیترانه واقع شده است. این هتل که همچون سلبریتی با تک تک مهمانانش برخورد می نماید و خدمات و امکاناتی در سطح جهانی برای اقامت آن ها فراهم نموده است، یکی از برترین انتخاب هایی است که گردشگران و خریداران بلیط هواپیما گیرنه می توانند به عنوان گزینه اقامتی خود داشته باشند.

هتل وونی پالاس گیرنه؛ اقامتگاهی لوکس در قبرس شمالی، تجربه اقامت در ساحل دریای مدیترانه

این هتل دارای ساحل اختصاصی است و از جاذبه های دیدنی گیرنه مثل قلعه گیرنه، موزه آیکون، صومعه بلاپایس و پارک کارشی یاکا بین 1 تا 5 کیلومتر فاصله دارد. اگر می خواهید در یکی از هتل های باصفا و زیبای قبرس اقامت کنید، بدون شک هتل وونی پالاس اقامتی رویایی را برای شما رقم می زند.

امکانات و خدمات عمومی هتل وونی پالاس گیرنه

این هتل سابقه درخشانی در طول فعالیت طولانی خود در عرصه گردشگری داشته است و از جهات مختلف مثل رفتار حرفه ای کارکنان، امکانات متعدد، سطح خدمات و بعلاوه موقعیت مکانی حداکثر رضایت مندی مهمانان خود را جلب نموده است. هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia دارای 2 استخر شنا، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، باشگاه مجهز، 2 رستوران و مرکز اسپا است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل در فاصله 27 کیلومتری قرار گرفته است ولی هتل با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی نگرانی دسترسی به آن را به حداقل رسانده است. مهمانان می توانند برای گشت و گذار در اطراف شهر هم از خدمات کرایه خودرو هتل استفاده نمایند و به راحتی به نقاط مختلف شهر بروند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

این هتل لوکس دارای 256 واحد اقامتی است که در قالب اتاق های استاندارد، پرمیوم، خانواده و سوئیت های پرمیوم ارائه می شوند. اتاق های هتل به شکل مجللی دکور شده اند و رنگ های گرم در متریال های آن ها به کار رفته است. در این اتاق ها امکاناتی همانند تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، کمد، میز، یخچال، تلفن و صندوق امانت قرار داده شده و به قدری در دکوراسیون آن به جزئیات پرداخته شده که مهمانان حس حضور در خانه های خود را دارند. اتاق های هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia دارای بالکن اختصاصی هستند و از آن جا می توان نظاره گر چشم انداز های زیبای دریا بود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

مهمانان با اقامت در هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia می توانند خستگی خود را در مرکز اسپای هتل که دارای اتاق بخار، جکوزی، خدمات ماساژ و سونا است، از تن بیرون نمایند. این هتل دارای 2 استخر سرپوشیده و روباز است و بچه ها نیز می توانند در استخر مخصوص خود شنا نمایند. در محوطه هتل تجهیزات و زمین بازی برای بچه ها وجود دارد و در روزهای بارانی و یا شب ها هم امکان بازی در فضای بازی سرپوشیده فراهم شده است. در ضمن خدمات نگهداری از کودک نیز در این هتل ارائه می گردد. هتل دارای اتاق ها جلسه با ظرفیت های مختلف و بعلاوه سالن های باشکوهی است که مهمانان می توانند مراسم ها و جشن های خاص خود را در آن جا برگزار نمایند. اتاق بازی، میز بیلیارد، اجرای موسیقی زنده، خدمات تور، اتاق چمدان، فروشگاه کوچک و دستگاه خودپرداز از دیگر امکانات و خدمات هتل وونی پالاس گیرنه هستند.

رستوران هتل

هتل وونی پالاس دارای 2 رستوران است که رستوران اصلی آن به سبک سلف سرویس از مهمانان پذیرایی می نماید و فضای بزرگ تری دارد. مهمانان می توانند صبحانه های خود را با مراجعه به این رستوران و انتخاب از غذاهای متنوع بوفه آن میل نمایند. این رستوران در تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است و انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن پیدا می شوند. رستوران دیگر هتل Vuni Palace Hotel Kyrenia که ظرفیت 32 نفری دارد، با غذاهای اروپایی از مهمانان پذیرایی می نماید و برای صرف غذا در آن باید از قبل رزرو کرد. این رستوران در طول هفته همیشه باز است.

فاصله هتل وونی پالاس گیرنه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل بلا مارینا: 0.4 کیلومتر

فاصله تا قلعه گیرنه: 1.6 کیلومتر

فاصله تا موزه آیکون: 2 کیلومتر

فاصله تا صومعه بلاپایس: 3.6 کیلومتر

فاصله تا قلعه بوفاونتو: 9 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل وونی پالاس گیرنه؛ اقامتگاهی لوکس در قبرس شمالی، تجربه اقامت در ساحل دریای مدیترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل وونی پالاس گیرنه؛ اقامتگاهی لوکس در قبرس شمالی، تجربه اقامت در ساحل دریای مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید