وقوع حلقه آتش نزدیک است، عکس

به گزارش وبلاگ اسلیم، خورشید گرفتگی حلقه آتش در سراسر قاره آمریکا در 14 اکتبر، بهترین رویداد این ماه است؛ به علاوه ماه، مشتری، زحل و زهره ژست های دوست داشتنی برای ستاره نگاران و تماشاگران آسمان می گیرند!

وقوع حلقه آتش نزدیک است، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اسلیم ، در تاریخ 2 اکتبر، ماه چند ساعت پس از غروب خورشید طلوع می نماید و بسیار نزدیک به خوشه ستاره ای پروین ظاهر می گردد و در تاریخ 3 اکتبر، در آسمان قبل از طلوع، ماه با فاصله چند انگشت از خوشه پروین ظاهر می گردد. آنها را در بالا در جنوب غربی، در کنار مشتری و ستاره غول پیکر قرمز و درخشان دبران در ثور جستجو کنید.

در تاریخ 10 اکتبر ، قبل از طلوع خورشید، زهره را در شرق، همراه با یک هلال باریک ماه جستجو کنید. در بین آنها، قلب درخشان شیر لئو، ستاره آبی مایل به سفید قلب الاسد را ببینید و در تاریخ 14 اکتبر، خورشید گرفتگی حلقوی، در امتداد مسیری به عرض حدود 125 مایل، خورشید به صورت یک حلقه نور باریک ظاهر می گردد که اغلب حلقه آتش نامیده می گردد.

مسیر این ماه گرفتگی جزئی در سراسر قاره آمریکا، از جنوب کانادا آغاز می گردد و از غرب ایالات متحده عبور می نماید و سپس در آمریکای مرکزی و جنوبی حرکت می نماید.

منبع: scitechdaily

  • گرد و خاک عظیمی که تنوره دیو در مریخ به پا کرد/ عکس

  • تماشای ماه واژگون در آسمان استرالیا/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "وقوع حلقه آتش نزدیک است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع حلقه آتش نزدیک است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید