خوش رنگ کردن لب در خانه

به گزارش وبلاگ اسلیم، لب های بی رنگ یکی از علل بی روحی صورت است. افراد علاقه دارند همواره لب هایی خوش رنگ داشته باشند و به همین منظور معمولا از رژلب استفاده می نمایند اما استفاده از رژلب علاوه بر هزینه بالا، ضرر نیز برای بدن دارد.

خوش رنگ کردن لب در خانه

خوش رنگ کردن لب در خانه به افراد این امکان را می دهد همواره لب هایی خوش رنگ داشته باشد. همراه مجله اینترنتی وبلاگ اسلیم باشید تا با چند راه حل ساده لب هایی خوش رنگ برایتان ایجاد کنیم.

خوش رنگ کردن لب در خانه

در ادامه چند مورد از راه حلهای خانگی برای رنگ دادن طبیعی به لب هایتان را بیان نموده ایم.

خوش رنگ کردن لب در خانه با نمک و نبات: می توانید یک قاشق چایخوری نمک را با یک قاشق چایخوری نبات ترکیب کنید و روی لب ها ماساژ بدید. بعد از چند دقیقه می توانید آبکشی کنید. این روش باعث روشن شدن و خوش رنگ شدن لب ها می گردد.

خوش رنگ کردن لب در خانه با عصاره لیمو: می توانید عصاره یک لیمو رو به لب ها بمالید. این باعث روشنی و طبیعی شدن رنگ لب ها می گردد.

خوش رنگ کردن لب در خانه با عسل و شکر: می توانید میزان کمی عسل رو با کمی شکر مخلوط کنید و به لب ها مالید. بعد از چند دقیقه می توانید آبکشی کنید. این روش باعث نرم و روشن شدن لب ها می گردد.

خوش رنگ کردن لب در خانه با پودر دارچین: با استفاده از یک قاشق چایخوری پودر دارچین را با یک قاشق چایخوری آب مخلوط کنید و به لب ها مالید. دارچین به لب ها رنگی طبیعی و گرم می بخشد.

عصاره چغندر: می توانید چند قطره عصاره چغندر را روی لب ها بمالید. این باعث خوش رنگ شدن و روشنی لب ها می گردد.

روغن آلوئه ورا: می توانید روغن آلوئه ورا را به لب ها ماساژ دهید. این روغن باعث تغذیه و نرمی لب ها می گردد و رنگ طبیعی آنها را افزایش می دهد.

بعلاوه، در نظر داشته باشید که خوش رنگ کردن لب ها با مواد طبیعی ممکن است نتایجی کمتر دائمی داشته باشد نسبت به استفاده از محصولات آرایشی تجاری. اگر برای مدت طولانی به رنگی خاص برای لب هایتان احتیاج دارید، بهتر است از محصولات آرایشی طبیعی یا غیرطبیعی بهره ببرید که طولانی تر در لب ها باقی بمانند.

توجه داشته باشید که قبل از استفاده از هر روشی، حساسیت پوست خود را آنالیز کنید و در صورت بروز هرگونه تحریک یا حساسیت، استفاده را متوقف کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب خشکی پوست سر را با مواد خانگی از بین ببرید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "خوش رنگ کردن لب در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش رنگ کردن لب در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید