ترکیب تخم مرغ و تن ماهی در معده فراوری عفونت می نماید

به گزارش وبلاگ اسلیم، شاید شما یکبار تن ماهی با تخم مرغ را امتحان نموده باشید، حقیقتاً وقتی تخم مرغ را با تن ماهی مخلوط می کنیم لذیذتر می گردد، اما برخی ها می گویند که خوردن تن ماهی با تخم مرغ مشکل دارد! آیا درست است؟

ترکیب تخم مرغ و تن ماهی در معده فراوری عفونت می نماید

ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه نموده اید تخم مرغ و تن ماهی است، اما این ترکیب در معده فراوری عفونت و کرم می نماید و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می گردد.

تن ماهی به همراه تخم مرغ به هیچ وجه ترکیب مناسبی نیست! حتی در طب سنتی نیز گفته شده که از مصرف ماهی و تخم مرغ اجتناب کنید. در طب سنتی مصرف لبنیات، تخم مرغ و گوشت با همدیگر به شدت منع شده است و نباید این ها را به صورت (دو به دو یا هر سه) را با هم مصرف کرد.

همانطور که گفتیم، نباید سه دسته غذایی را با هم مصرف کرد، زیرا با هم ناسازگار هستند. برخی غذا ها وقتی با هم ترکیب شوند، خاصیت یکدیگر را خنثی می نمایند و اگر مصرف این غذا ها را ادامه دهیم دچار کمبود املاح و ویتامین های لازم می شویم. مصرف برخی از غذا ها مثل ماهی و تخم مرغ در معده فراوری عفونت و کرم می نماید و منجر به ابتلا بیماری نقرس، روماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می گردد.

برخی از غذا ها نیز وقتی با هم خورده شوند از ترکیب آن ها سمی فراوری می گردد که راه را برای میکروب ها باز می نماید. در برخی موارد مصرف این غذا ها جذب بدن نمی گردد و در خون رسوب می نماید که در نتیجه منجر به ایجاد انواع سودا ها و اگزما ها می گردد.

در طب سنتی تن ماهی همراه تخم مرغ منع شده، زیرا خوردن تن ماهی و تخم مرغ اثرات و خواص هردوی آن ها را خنثی نموده و در نتیجه بدن نمی تواند مواد مغذی این دو ماده را جذب نموده و دچار کمبود مواد معدنی و ویتامینی می گردد.

منبع: بهداشت نیوز

منبع: فرارو

به "ترکیب تخم مرغ و تن ماهی در معده فراوری عفونت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تخم مرغ و تن ماهی در معده فراوری عفونت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید