10 شامپوی بدون سولفات پرفروش و محبوب برای موهای کراتین شده

به گزارش وبلاگ اسلیم، شامپوی بدون سولفات به علت داشتن فرمولاسیون ملایم تر نسبت به شامپوهای حاوی سولفات برای مصرف کنندگان مناسب تر است. سولفات ها مواد شوینده قوی هستند که در بسیاری از شامپوها به عنوان عامل شوینده استفاده می شوند. این مواد شوینده باعث جذب روغن های طبیعی مو و پوست سر می شوند و ممکن است باعث خشکی و تحریک پوست سر شوند.

10 شامپوی بدون سولفات پرفروش و محبوب برای موهای کراتین شده

علاوه بر این، شامپوهای بدون سولفات معمولاً حاوی مواد نرم نماینده طبیعی هستند که به پوست سر و موها نرمی و شادابی می بخشند و از دست رفتن رطوبت و روغن طبیعی موها جلوگیری می نمایند. شامپوهای بدون سولفات به عنوان گزینه ای مناسب برای افرادی که پوست سر حساس و آسیب پذیر دارند، مطرح می شوند. علاوه بر این موارد، کسانی که موهایشان را کراتینه و یا احیا نموده اند برای حفظ نرمی و حالت ابریشمی موهایشان بهتر است از شامپوهای بدون سولفات استفاده نمایند. در این مطلب 10 مورد از پرفروش ترین شامپوهای بدون سولفات موجود در فروشگاه وبلاگ اسلیم را برایتان معرفی نموده ایم که برای کسانی که موهای کراتینه دارند گزینه های مناسبی محسوب می شوند؛ با ما همراه باشید.

1. شامپو تقویت نماینده و ترمیم نماینده مو لایتنس مدل argan

این مدل شامپوی بدون سولفات خارجی که یکی از پرفروش ترین شامپوهای بدون سولفات موجود در بازار است محصول کشور اسلوواکی بوده و علاوه بر سولفات پارابن، فسفات و سدیم کلراید هم ندارد. روغن آرگان موجود در این محصول به سرعت سلامت از دست رفته موهای آسیب دیده را بازیابی نموده و ترمیم می نماید. استفاده از این شامپو در طول زمان با توجه به تغذیه مناسب موهای شما باعث تقویت و بعلاوه نرمی موها شده و از ریزش و آسیب هایی مثل موخوره جلوگیری می نماید. با توجه به وجود روغن آرگان در این محصول، این شامپوی بدون سولفات گزینه مناسبی برای کسانی که موهای کراتینه دارند محسوب می گردد. برای نتیجه بهتر از ماسک موی لایتنس هم در کنار این شامپو بهره ببرید.

2. شامپو بدون سولفات و ضدشوره اسکالپیا مدل SEBUCALM-G

اگر موهایتان کراتینه است و مشکل شوره سر دارید این شامپوی بدون سولفات برای موهای چرب و دارای شوره سر از برند ایرانی اسکالپیا که یکی از پرفروش ترین شامپوهای بدون سولفات وبلاگ اسلیم هم هست را برایتان پیشنهاد می کنیم. با وجودی که به طور کلی شامپوهای بدون سولفات قابلیت کف نمایندگی زیادی ندارند اما این شامپو قدرت تمیزنمایندگی و کف نمایندگی بالایی دارد و با دارا بودن پیروکتون اولامین به از بین رفتن قارچ یاری نموده شوره ریزی سر را قطع می نماید. ایکتیول، رزماری و سابال موجود در این شامپو چربی پوست سر را متعادل می نمایند و سبب می شوند این شامپوی بدون سولفات برای موهای چرب عملکرد خوبی داشته باشد.

3. شامپو تقویت نماینده و ترمیم نماینده مو لروکس مدل کراتینه و کلاژن

لروکس (LEROX) یکی از برندهای معروف و شناخته شده سوئیسی در سطح دنیا است که دارای محصولاتی فوق العاده با کیفیت در زمینه های مراقبتی و حفاظتی پوست و مو است. شامپو تقویت نماینده و ترمیم نماینده مو لروکس مدل کراتینه و کلاژن یکی از محبوب ترین شامپوهای بدون سولفات خارجی است که برای موهای شنماینده و آسیب دیده و بعلاوه موهای کراتینه گزینه ای عالی محسوب می گردد. این شامپو که رایحه فوق العاده ای هم دارد با دارا بودن برترین سورفکتانت های ملایم ضمن تقویت ساختار موها از تغییر رنگ رنگدانه ها جلوگیری می نماید.

4. شامپو تقویت نماینده و ترمیم نماینده مو سولکس مدل AT KUYRUGU

این شامپوی بدون سولفات محصول کشور ترکیه و محصولی بسیار مناسب برای افرادی است که موهای کم پشت و نازک دارند. این محصول از روغن گیاه دم اسبی تهیه شده و حاوی آنتی اکسیدان و سیلیکا است. گیاه دم اسبی یا Horse-Tail plant که به فسیل زنده معروف است حاوی مقادیر زیادی سیلیس است. سیلیس یک ماده موثر برای تقویت و درخشش مو بوده که باعث افزایش مقاومت مو در مقابل شکستگی و رشد مو می گردد و به افرادی که موی کم پشتی دارند توصیه می گردد. به طور کلی شامپو سولکس با وجود این ترکیبات برای افرادی که موی کم حجم و ضعیف دارند توصیه می گردد تا به رشد مو و افزایش حجم مو یاری کند.

5. شامپو کراتینه نانو گلوبال مدل فاقد سولفات و پارابن

این مدل شامپو که محصولی از برند نانوگلوبال در کشور برزیل است، یکی دیگر از شامپوهای پرفروش بدون سولفات در بازار ایران طبقه بندی می گردد. این شامپو که ساخته شده از مواد ارگانیک و طبیعی وفاقد سولفات است به دلیل دارا بودن روغن آرگان و سایر مواد مغذی مورد احتیاج مو، باعث ترمیم، صافی و خوش فرم شدن و طراوت و شادابی مو و آبرسانی کامل ریشه و ساقه مو می گردد. این شامپو قبل و بعد از کراتینه کردن مو قابل استفاده بوده و به دلیل ترکیبات متناسب با ساختار مو، برای موهایی که کراتینه نشده اند هم قابل استفاده بوده و اثرات مثبت آن پس از اولین استفاده قابل مشاهده است.

قیمت شامپو بدون سولفات نانوگلوبال با وجود کیفیت مناسب و حجم به صرفه اش بسیار مناسب است و اگر دنبال یک مدل شامپو بدون سولفات خارجی با کیفیت برای موهای کراتینه تان می شد می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

6. شامپو بدون سولفات او جی ایکس مدل کراتین

شامپوی بدون سولفات ogx یکی دیگر از شامپوهای بدون سولفات خارجی پرفروش در فروشگاه وبلاگ اسلیم است. شامپو کراتین او جی ایکس، غنی شده از روغن نارگیل کاکائو برزیلی و پروتئین های کراتین سبب ایجاد و تقویت مو می گردد. با استفاده از این شامپو ترکیبی منحصر به فرد از روغن آلی کاکائو، پروتئین کراتین غنی شده، روغن آووکادو و کره کاکائو است که موهای شما را صاف و ابریشمی می نماید. این شامپو تقویت نماینده و درخشان نماینده موها هم هست و برای کسانی که موهای کراتینه دارند گزینه خوبی محسوب می گردد. فراوریات برند او جی ایکس به طور مشترک محصول کشورهای آمریکا، یونان و انگلستان هستند.

7. شامپو تقویت نماینده موی ولا مدل فاقد سولفات

این شامپوی فاقد سولفات محصول کشور آلمان و در فهرست برترین شامپوی بدون سولفات خارجی جایگاه ویژه ای دارد.

این شامپو حاوی عصاره مورینگا، ماکادامیا، آرگان، کافئین و گروه ویتامین های B است و برترین سازگاری را با موهای آسیب دیده و شنماینده دارد. شامپو تقویت نماینده مو ولا مدل فاقد سولفات می تواند موهایتان را به خوبی بازسازی و براق نموده و ضمن تغذیه موها التهاب کف سر را تسکین دهد.

8. شامپو بدون سولفات مومیا مدل احیانماینده

شامپو کراتینه احیا نماینده بدون سولفات و بدون نمک مومیا مخصوص موهای کراتینه، رنگ شده و آسیب دیده فرمولاسیون ویژه کرمی دارد که برگرفته از دانش نوین لابراتوار آرایشی مومیا در کشور فرانسه است. این شامپو به لحاظ کیفیت و اثرگذاری از نمونه شامپوهای کراتینه رایج بازار با فرمول قدیمی صدفی متمایز خواهد بود. شامپو کراتینه بدون سولفات مومیا علاوه بر آبرسانی عمیق، ایجاد نرمی ابریشمی و محافظت بلندمدت از کراتین مو، سبب ترمیم و احیای بنیادی سلول های موی آسیب دیده از عوامل خارجی مانند رنگ و دکلره یا محصولات آرایشی بی کیفیت مو می گردد.

فرمولاسیون شامپو کراتینه مومیا بر پایه اثرگذاری درمانی سریع بنا شده و حاوی ترکیبات گیاهی روغن اورگانیک آرگان و جوجوبا و مواد موثره پروتئین کراتین ابریشم و کلاژن مو است. طبق نتایج بالینی بر روی بیش از 1000 نفر از مصرف نمایندگان این شامپو در اولین تجربه مصرف، نرمی فوق العاده و حالت ابریشمی موها مشاهده شده است.

9. شامپو بدون سولفات نئودرم مدل کراتینه

شامپو نئودرم مدل کراتینه یک مدل شامپوی بدون سولفات ایرانی است که جزو فهرست پرفروش ترین شامپوهای بدون سولفات وبلاگ اسلیم واقع شده است. شامپو سر کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم یک فرمول غنی از مواد مغذی، بدون سایش و مرطوب نماینده است که موها و پوست سر را به آرامی تمیز می نماید. این شامپو حاوی کراتین سرشار از مواد مغذی و آبرسان همانند بیوتین، روغن مورینگا و پروبیوتیک ها است که تغذیه و محافظت حرفه ای از مو و پوست سر را فراهم می نماید. روغن مورینگا در شامپو کراتینه فاقد سولفات نئودرم سرشار از ماده معدنی روی است که به فراوری کراتین و در نهایت تقویت مو یاری می نماید. این روغن ارزشمند علاوه بر خاصیت ضدالتهابی، دارای خواص محافظتی و مرطوب نمایندگی قوی است.

10. شامپو تقویت نماینده مو بیونیج مدل Repair

یکی دیگر از شامپوهای بدون سولفات پرفروش در فروشگاه وبلاگ اسلیم شامپوهای برند ایرانی-فرانسوی بیونیج هستند. فراوریات این برند گیاهی بوده، فاقد سولفات هستند و با تنوع بالا در فرمول ساخت برای برطرف انواع احتیاجهای انواع مو موثراند.

شامپوی گیاهی مخصوص موهای آسیب دیده بیونیج، با حفظ و کنترل سبوم (چربی) نرمال پوست سر، ضمن آبرسانی و تسکین پوست سر، از مسائل ناشی از آسیب دیدگی مو از جمله ریزش، نازک شدن تار موها، شوره، خارش پوست سر و… نیز پیشگیری می نماید. بعلاوه وجود ترکیبات تغذیه نماینده و ترمیم نماینده نه تنها موجب ترمیم آسیب دیدگی موها می شوند، بلکه عمر کراتین موهای کراتینه شده را هم افزایش می دهند.

و درآخر؛ چند توصیه برای افرادی که موهای کراتینه دارند

  • استفاده از شامپوی بدون سولفات برای شستن موها یکی از مهم ترین مراقبت های پس از کراتینه محسوب می گردد، چراکه سولفات می تواند تاثیر کراتین را بر روی موها از بین ببرد. با توجه این که قدرت کف نمایندگی شامپوهای بدون سولفات پایین تر از شامپوهای معمولی است اگر موهای چرب دارید و دیدید که موهایتان زود به زود کثیف می گردد شامپویتان را عوض کنید و یک مدل شامپو بدون سولفات مخصوص موهای چرب انتخاب کنید.
  • علاوه بر شامپوی بدون سولفات استفاده از ماسک موهای بدون سولفات هم اهمیت زیادی دارد. با انتخاب یک ماسک ترمیم نماینده و تغذیه نماینده بدون سولفات عمر کراتینه موهایتان را افزایش دهید.
  • پس از کراتینه کردن موهایتان به هیچ وجه با موی خیس نخوابید، چراکه حالت پذیری موها پس از درمان کراتینه بیشتر می گردد و در هر حالتی که خشک گردد به همان صورت باقی می ماند. بنابراین اگر با سر خیس بخوابید ممکن است موهایتان بشکند و بدحالت گردد. پس از استحمام و شستن موهایتان آن ها را شانه و با شسشوار کاملا خشک کنید تا خوش حالت باقی بمانند.
منبع: دیجیکالا مگ

به "10 شامپوی بدون سولفات پرفروش و محبوب برای موهای کراتین شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شامپوی بدون سولفات پرفروش و محبوب برای موهای کراتین شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید