یک نظر خاص درباره خبر جنجالی عجیب ترین گاو ژنتیکی جهان، جهان دنبال برطرف آلودگی گاوها است، ما هنوز برای خودروها کاری نکردیم!

به گزارش وبلاگ اسلیم، خبر عجیب ترین گاو دنیا که حاصل مهندسی ژنتیک است با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد.

یک نظر خاص درباره خبر جنجالی عجیب ترین گاو ژنتیکی جهان، جهان دنبال برطرف آلودگی گاوها است، ما هنوز برای خودروها کاری نکردیم!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اسلیم ، خبر عجیب ترین گاو جهان که حاصل مهندسی ژنتیک است با واکنش گسترده ای از سوی کاربران وبلاگ اسلیم همراه شد؛ در این خبر به این موضوع پرداخته شده است که با توجه به سهم 14.5 درصدی گاوها در فراوری گازهای گلخانه ای در جهان، دانشمندان می خواهند شرایط را تغییر دهند و برای اولین بار در تاریخ، درحال پرورش گاوهایی هستند که کمتر گاز متان فراوری می نمایند و با محیط زیست سازگاری بیشتری دارند.

کاربری در واکنش به اقدامات دانشمندان نوشت: خب اون متان میزنه توی گوشت و شیر و کلی عارضه داره.. بگذارند حیوان کار خود را بکند..! به فکر ضد نفخ باشند و یا چرا برای گاوها فیلتر یا کاتالیست نمی گذارند؟؛ این نظر با واکنش گسترده ای از سوی دیگر کاربران همراه شد، کاربری نوشت: فیلتر بذارن؟ عجب راه چاره درخشانی آفرین به تو.، کاربر دیگری نیز در ادامه نوشت: خوردن گوشت قرمز ممنوع......طبیعی اش درد و مرض میاره چه برسه مصنوعی اش خدایا شاهد باش چه بلایی دارن سر مردم میارن.

در این میان بعضی از کاربران وبلاگ اسلیم بر این عقیده اند که برای برطرف این مشکل باید درخت بیشتری کاشت؛ کاربری در این خصوص نوشت: اگه خیلی ناراحت باد گاو هستند، بحاش درختکاری نمایند.، کاربری دیگری نیز در ادامه نوشت: درخت گاز کربن دی اکسید جذب می نماید و گاوها متان فراوری مینمایند نه کربن دی اکسید و تنها شباهت متان و کربن دی اکسید گاز بودنشون است.

کاربر دیگری به نام مهدی نوشت: اونها دارن آلودگی گاوهاشون رو هم از بین میبرن ما هنوز نتونستیم برا خودروهامون کاری بکنیم. خدایا خودت نجاتمون بده.

کاربر دیگری نیز در ادامه نوشت: برترین راه گیاهخوار شدن و نکشتن این حیوان های زیباست گیاه خوار شید.؛ این نظر با واکنش گسترده ای از سوی دیگر کاربران همراه شد، کاربری در این خصوص نوشت: اگر گیاهخوار بودن کار درستی بود اسلام نمیگفت اگه 40 روز گوشت نخوردی قرض کن و بخر و بخور،در ضمن نوع پروتئینی که در گوشت قرمز هست در هیچ غذایی یافت نمیشه، هرچه خداوند حلال نموده حتما احتیاج بدن بوده و باید استفاده کرد.

در این میان بعضی از کاربران وبلاگ اسلیم بر این باورند که گازهای گلخانه ای فراوری شده در مقابل صنایع ناچیز هستند؛ کاربری در این خصوص نوشت: روزانه میلیون ها بشکه نفت و مشتقات نفت و گاز از طریق میلیون ها خودرو و کارخانه در جهان سوزانده می گردد و آلودگی ندارد بعد گیر دادند به حیوانات بیچاره که به طور طبیعی سیستم بدنشان به این شکل است و قبل از انسان هم در روی زمین بوده اند! اینها همش تبلیغات جریانات ضد بشری چپ ها و گلوبالیست هاست.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "یک نظر خاص درباره خبر جنجالی عجیب ترین گاو ژنتیکی جهان، جهان دنبال برطرف آلودگی گاوها است، ما هنوز برای خودروها کاری نکردیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نظر خاص درباره خبر جنجالی عجیب ترین گاو ژنتیکی جهان، جهان دنبال برطرف آلودگی گاوها است، ما هنوز برای خودروها کاری نکردیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید