چرا پزشکان از سالنامه پزشکی استفاده می کنند؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، استفاده از سررسید برای تمام افراد در گروه های مختلف کاری، باعث افزایش کارایی و بهره وری آن ها می شود. سالنامه پزشکی به عنوان هدایای تبلیغاتی موثری هستند که بسیار مفید می باشند. با استفاده از آن ها می توانید نظم بیشتری به قرارهای ملاقات داده و آمار بهتری از کارکرد خود داشته باشید. آن ها ابزارهای تبلیغاتی کارایی هستند که مورد استقبال کادرهای درمان می باشند.

چرا پزشکان از سالنامه پزشکی استفاده می کنند؟

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا بخرید ؟

سالنامه پزشکی چیست؟

تقویمی که به شما امکان می دهد فعالیت های کاری را در حین حرکت ثبت کنید. این به شما کمک می کند تا فعالیت های خود را پیگیری کنید، الگوهای کاری خود را بشناسید و برنامه کاری خود را هدایت کنید. سالنامه پزشکی دارای لیستی است که به ترتیب اطلاعات مر بوط به قرارها و بیماران را می توان یادداشت نمود.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

تفاوت سالنامه پزشکی با انواع دیگر چیست؟

از آنجایی که سالنامه های پزشکی برای تنظیم قرارهای ملاقات بیماران به کار می فرایند با انواع دیگر سالنامه تفاوت دارند. تفاوت اصلی آن ها در صفحه بندی و نوع صفحات می باشد. معمولا سالنامه پزشکی در ابعاد بزرگتری از وزیری چاپ می شود تا فضای کافی برای ست کردن جلسات داشته باشد. در هر صفحه سالنامه پزشکی یکی از روزهای هفته واقع شده است. صفحه هر روز جدول بندی شده می باشد. به این ترتیب که جدولی با ستون هایی شامل نام بیمار، ساعت ویزیت یا ملاقات، مبلغ دریافتی و نیز ستونی شامل توضیحات لازم چاپ شده است. این جدول به منشی ها و پزشکان کمک می کند که به برنامه های خود نظم بسیار بهتری بدهند و بتوانند اطلاعات لازم را در مورد بیماران و موارد دیگر دسته بندی کرده و آمار بهتری تهیه کنند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و لیست قیمت سررسید تبلیغاتی

استفاده از سالنامه پزشکی چه مزایایی دارد؟

مدیریت زمان را بهبود می بخشد

سالنامه پزشکی به گونه ای طراحی شده اند که به شما کمک می کنند تا از تمام کارهایی که برای انجام دادن نیاز دارید، مطلع باشید. به جای هدر دادن زمان ارزشمند برای نوشتن و بازنویسی لیست ها در یادداشت خود، آن ها را در سالنامه پیگیری کنید.

سالنامه پزشکی به شما نشان می دهد که هر روز در لیست شما چه چیزی وجود دارد و در آینده نزدیک چه چیزی در راه است. علاوه بر ایم در صورت نبود شما همکاران به راحتی می توانند امور را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و لیست قیمت تقویم رومیزی

امکان اولویت بندی

می توانید کارهای خود را اولویت بندی کنید و به ترتیب آن ها را پیگیری نمایید.

کارایی را افزایش می دهد

با وجود یک لیست کامل و بسیار منظم به راحتی می توانید برنامه های خود را پیگیری کرده و در زمان خود صرفه جویی کنید. در نتیجه کارایی شما افزایش می یابد.

چرا پزشکان از سالنامه پزشکی استفاده می کنند؟

این مکانی است که شما می توانید برنامه کلینیک خود را ببینید، قرار ملاقات ایجاد کنید، آن ها را تغییر دهید یا جزئیات آن ها را یادداشت کنید. شما همچنین می توانید بیماران را بررسی کنید، صف بیماران را ردیابی کنید و برنامه خود را چاپ کنید. این سالنامه ها کمک می کنند تا برنامه ریزی راحت تر شده و دید کلی بهتری از برنامه هر روز داشته باشید. از طریق سالنامه پزشکی می توان آمار دقیق تری از تعداد بیماران و درآمد حاصل تهیه نمود.

منبع: مجله چاپخونه

به "چرا پزشکان از سالنامه پزشکی استفاده می کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پزشکان از سالنامه پزشکی استفاده می کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید