پیغام تسلیت دکتر مونسان در پی درگذشت محمدعلی کشاورز

به گزارش وبلاگ اسلیم، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی درگذشت هنرمند پیش کسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، زنده یاد محمد علی کشاورز را تسلیت گفت.

پیغام تسلیت دکتر مونسان در پی درگذشت محمدعلی کشاورز

به گزارش وبلاگ اسلیم، در پیغام تسلیت دکتر علی اصغر مونسان آمده است:

نادره هنرمندی از تبار پیش کسوتان نامدار و اصیل سینما و تئاتر ایران روی در نقاب خاک کشید و نه تنها جامعه هنری بلکه مردم هنر دوست ایران اسلامی را در فقدان خویش اندوهگین کرد.

زنده یاد استاد محمد علی کشاورز یکی از شگفتی های سینما و تئاتر ایران است که در کنار بزرگانی همچون زنده یاد داوود رشیدی، زنده یاد عزت الله انتظامی، زنده یاد جمشید مشایخی و استاد علی نصیریان که عمرش دراز باد، ستون های سینمای ایران را بنیان نهادند و افسوس که امروز سه تن از آن بزرگمردان هنر در میان ما نیستند و روح چهارمین چهره بی بدیل هنر سینمای کشورمان نیز به آنان پیوست. بی تردید کلام از بیان سهم اثرگذار مرحوم کشاورز در سینما و تئاتر ایران قاصر است و شاید هنرمندی چون او دیگر تکرار نشود.

درگذشت هنرمند مردمی و چهره ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون، مرحوم محمد علی کشاورز را به خانواده گرامی و تمام دوستدارانش تسلیت می گویم. روحش در سایه رحمت پروردگار قرین آرامش و یادش در ذهن و دل ایرانیان همیشه مانا و عزیز باد.

منبع: میراث آریا

به "پیغام تسلیت دکتر مونسان در پی درگذشت محمدعلی کشاورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت دکتر مونسان در پی درگذشت محمدعلی کشاورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید