عدالت ایجاد کردن با حرف و شعار نیست و با عدد و رقم است

به گزارش وبلاگ اسلیم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: چهره محرومیت از شهرستان فریدن را با همراهی و یاری نخبگان این شهرستان باید پاک کنیم.

عدالت ایجاد کردن با حرف و شعار نیست و با عدد و رقم است

محمدرضا جان نثاری امروز در جمع نخبگان شهرستان فریدن با بیان اینکه باید اهداف دولت سیزدهم را ذیل پرچم انقلابی گری ادامه دهیم، گفت: باید از فرصت به وجود آمده در دولت سیزدهم و به منظور امیدآفرینی با هماهنگی بین بخش های مختلف اجرایی در این جهت گام برداشت و شاهد مشارکت نخبگان در حل مسائل و مسائل باشیم.

او با بیان اینکه باید با امیدآفرینی به موضوعات نگاه کنیم، اضافه نمود: با هم افزایی باید کار ها را پیش برد، مردم با امید به این دولت رأی دادند و به استمرار آن امیدوار هستند و کار های بزرگی که در این دولت اجرا شده با حس امید بوده است.

جان نثاری با بیان اینکه شهرستان فریدن مسائل بسیاری دارد و متناسب با شرایط برخی از شهرستان ها پیشرفت نکرده است، مطرح کرد: امروز رویه دولت و مسئولان استان اصفهان رفع کردن مسائل است و در راستای حل مسائل این شهرستان، مسئولان استان تمام کوشش خود را انجام می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه سفر های شهرستانی استاندار اصفهان از شهرضا شروع و امروز این سیزدهمین سفر شهرستانی است، اعلام کرد: عدالت ایجاد کردن با حرف و شعار نیست و با عدد و رقم است.

او با بیان اینکه بودجه در استان اصفهان به تناسب محرومیت، جمعیت و گستردگی توزیع شده است، گفت: از بودجه دولتی حتی یک ریال هم برای چهارباغ اصفهان هزینه نشده است، بودجه شهر ها و شهرداری ها مستقل از عایدی مردم شهر است.

جان نثاری با بیان اینکه چهره محرومیت از شهرستان فریدن را با همراهی و یاری نخبگان این شهرستان باید پاک کنیم، گفت: امروز در جلسه شورای اداری مسائل شهرستان فریدن بیان می گردد و تصمیمات لازم برای این شهرستان گرفته می گردد.

وبلاگ اسلیم اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عدالت ایجاد کردن با حرف و شعار نیست و با عدد و رقم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدالت ایجاد کردن با حرف و شعار نیست و با عدد و رقم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید