سامسونگ از یک باندل 1360 دلاری برای S23 اولترا رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ اسلیم، سامسونگ روز گذشته از یک باندل محدود 1360 دلاری شامل گلکسی S23 اولترا معرفی کرد. در این باندل به غیر از این گوشی، شاهد قرارگیری گلکسی واچ 5 و شارژر بی سیم 15 واتی هم هستیم.

سامسونگ از یک باندل 1360 دلاری برای S23 اولترا رونمایی کرد

در این پکیج خبری از مدل های خاص این محصولات با رنگ های منحصر به فردی نیستیم. به طور تعیین، گلکسی S23 اولترا موجود در باندل همان مدل مشکی فانتوم است و گلکسی واچ 5 مدل 44 میلی متری هم در رنگ آبی یاقوت کبود به دست کاربران می رسد. باید خاطرنشان کنیم این مدل بلوتوثی ساعت موردنظر است و مدل LTE در این باندل قرار ندارد. در نهایت باید بگوییم که شارژر بی سیم هم مشکی رنگ است.

این باندل که فقط راهی بازار ویتنام می گردد، فقط 1360 دلار قیمت دارد و این در حالی است که اگر کاربران ویتنامی بخواهند این موارد را به طور جداگانه خریداری نمایند، باید 1753 دلار بپردازند. با توجه به اینکه سامسونگ روی محدود بودن عرضه این باندل تاکید نموده، فقط تا تاریخ 10 خرداد فروش آن ادامه پیدا می نماید. در این میان تعیین نیست که آیا سامسونگ برای دیگر کشورها هم باندل های مشابهی ارائه می نماید یا نه. احتمالا اگر کاربران ویتنامی از این باندل استقبال نمایند، در دیگر کشورها هم این طرح تکرار خواهد شد.

در نهایت باید بگوییم گلکسی S23 اولترا بدون هیچ شک و تردیدی یکی از برترین گوشی های موجود در بازار موبایل است و به همین دلیل با وجود قیمت بالا، حتی در بازار ایران هم مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. از سوی دیگر گلکسی واچ 5 در زمینه تناسب اندام و تندرستی امکانات بسیار جذابی را ارائه می دهد. خوشبختانه می توانید این دو محصول را همین حالا از وبلاگ اسلیم هم بخرید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ از یک باندل 1360 دلاری برای S23 اولترا رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از یک باندل 1360 دلاری برای S23 اولترا رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید