فروش این خودروی متفاوت شروع شد؛ تحویل 90 روزه ، قیمت و جزئیات فروش

به گزارش وبلاگ اسلیم، مکث موتور فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در شهریور 1401 را شروع کرد. نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت با قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روزه به بازار عرضه می گردد.

فروش این خودروی متفاوت شروع شد؛ تحویل 90 روزه ، قیمت و جزئیات فروش

به گزارش وبلاگ اسلیم به نقل از گجت نیوز، شرکت مکث موتور سال قبل پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل کلوت را به بازار عرضه کرد که با استقبال زیاد مشتریان روبرو شد و بسیاری نیز خواهان عرضه نسخه اتوماتیک آن شدند. به همین دلیل مکث موتور با توجه به استقبال مشتریان تصمیم گرفت تا نسخه اتوماتیک آن را در شهریورماه به بازار عرضه کند. این خودرو با قیمت قطعی و با موعد تحویل فوری به مشتریان عرضه می گردد. مشتریان برای خرید این خودرو باید به نمایندگی های مجاز مکث موتور مراجعه نمایند.

شرکت مکث موتور در این طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک را با قیمت قطعی یک میلیارد و 187 میلیون تومان به بازار عرضه می نماید. مشتریان می توانند در زمان ثبت نام مبلغ 600 میلیون تومان را پرداخت نمایند و مابقی قیمت خودرو یعنی 587 میلیون تومان دیگر را در قالب یک چک به تاریخ 20 آذر 1401 بپردازند. این پیکاپ با موعد تحویل 90 روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است پیکاپ کلوت به یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می گردد.

از امکانات این پیکاپ دو دیفرانسیل بازار ایران می توان به پوشش ضد خش قسمت بار، لاستیک زاپاس فول سایز، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، کامپیوتر سفری، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، مانیتور لمسی هشت اینچی، سیستم ورود بدون کلید و کروز کنترل اشاره نمود.

پیکاپ کلوت اتوماتیک از امکانات ایمنی مانند سیستم ضد سرقت، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، قفل ایمنی کودک، سیستم پایداری الکترونیک، سیستم کمکی ترمز، سیستم ترمز ترکیبی و سیستم ترمز ضد قفل نیز بهره می برد.

  • قیمت پژو 207 اتومات 590 میلیون تومان شد | جدیدترین قیمت تیبا، پراید، شاهین، کوییک و انواع پژو

  • این خودرو کرمان موتور 147 میلیون تومان گران تر شد | جزئیات شرایط فروش اقساطی اعلام شد

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش این خودروی متفاوت شروع شد؛ تحویل 90 روزه ، قیمت و جزئیات فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش این خودروی متفاوت شروع شد؛ تحویل 90 روزه ، قیمت و جزئیات فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید