خبرنگاران تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز سرانه مطالعه را در زرندیه افزایش می دهد

به گزارش وبلاگ اسلیم، ساوه - خبرنگاران- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت: تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز در دستور کار است که گامی مهم در توسعه فضای فیزیکی کتابخانه ای و ارتقای سرانه مطالعه در این شهرستان محسوب می شود.

خبرنگاران تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز سرانه مطالعه را در زرندیه افزایش می دهد

به گزارش وبلاگ اسلیم،احمد جوانمرد روز دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی زرندیه گفت: در تلاش هستیم تا با کمک از شرکت های صنعتی مستقر در این شهرستان نسبت به تامین و خریداری کتاب های جدید و به روز برای تجهیز بیشتر کتابخانه های عمومی زرندیه اقدام کنیم.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی زرندیه اضافه کرد: نشست امروز با هدف یافتن راهکارهایی برای تامین منابع کتابخانه ها برگزار گشت و این کار باید متناسب با نیازسنجی از اعضای کتابخانه های عمومی و مخاطبین انجام شود تا بازخورد موثری داشته باشد و در صورت خرید کتابهایی ناهمخوان با ذائقه و سلایق مراجعین، فقط قفسه ها را از کتاب پر می کنیم و اثرگذاری چندانی هم نخواهد داشت.

جوانمرد در ادامه با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی در ارائه خدمات کتابخانه ای از قبیل کتابهای دیجیتال و شنیداری، اضافه کرد: در شرایط فعلی جامعه و شیوع ویروس کرونا فضای مجازی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و پایگاه های اینترنتی می تواند بسیار راهگشا باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت: در نشست امروز مواردی از قبیل ایجاد انجمن خیرین کتابخانه ساز،تلاش برای دریافت نیم درصد حوزه فرهنگی از شهرداری و دعوت از مدیران صنایع برای حضور در جلسات مرتبط به تصویب رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز سرانه مطالعه را در زرندیه افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز سرانه مطالعه را در زرندیه افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید