فراوری محصولات بومی برای درمان ناباروری افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ اسلیم به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با برگزاری گردهمایی مدیران مراکز درمانی با فراوریکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری فرصتی تازه برای افزایش ظرفیت فراوری محصولات داخلی در زمینه درمان ناباروری فراهم می گردد.

فراوری محصولات بومی برای درمان ناباروری افزایش می یابد

این گردهمایی به وسیله ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری 18 بهمن ماه سال 1401 برگزار خواهد شد تا معاونت علمی گامی اثرگذار در جهت حمایت از طرح های فناورانه خانواده و جوانی جمعیت بردارد.

با توجه به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و توسعه شرکت های دانش بنیان و افزایش ظرفیت کشور برای فراوری محصولات حوزه درمان ناباروری، گردهمایی با حضور مدیران مراکز درمانی و فراوریکنندگان این صنعت برگزار می گردد.

آشنایی متقابل مدیران و مسئولین فنی مراکز درمان ناباروری با شرکت های فعال و فراوریکننده محصولات، معرفی محصولات و ملزومات فراوری شده موجود از طرف شرکت های دانش بنیان، ارائه نقطه نظرات مدیران مراکز درمانی در خصوص محصولات موجود، حمایت از بازاریابی محصولات و فراوریات ایران ساخت و ارائه پیشنهادات مدیران مراکز درمانی در خصوص فراوری محصولات ضروری از جمله برنامه هایی است که در این رویداد مدنظر است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری محصولات بومی برای درمان ناباروری افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محصولات بومی برای درمان ناباروری افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید