تمجید ماهاتیر محمد از نقش ایران در عراق و سوریه

به گزارش وبلاگ اسلیم، خبرنگاران: ماهاتیر محمد نخست وزیر سابق مالزی که اکنون ریاست بنیاد صلح پردانا را بر عهده دارد، از نقش ایران در عراق و سوریه تمجید کرد.

تمجید ماهاتیر محمد از نقش ایران در عراق و سوریه

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ اسلیم، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطّلاع شماره امروز خود، خبرهای ویژه زیر را منتشر نموده است:

گسترش فروشگاه های لوازم آرایشی، پوشاک و لباس های زیر زنانه و... که غالباً توسط فروشندگان مرد اداره می شوند، این پرسش را ایجاد نموده است که چرا نهادها، سازمان ها، معاونت ها و مشاورت های امور زنان و انجمن های تخصصی زنان کشور که همیشه دغدغه کاریابی و ایجاد اشتغال برای زنان را دارند، درصدد بر نمی آیند با همکاری اصناف قوانینی را به تصویب مجلس برسانند که کارهای اختصاصی بانوان به خود ایشان واگذار گردد. انحصار قانونی کارهای خاص زنانه به بانوان، می تواند علاوه بر تضمین درصدی از اشتغال آنها، مانع بروز مفاسد گردد.

جنایات و اقدامات خلاف اسلام داعش توسط مجلس العلمای اندونزی محکوم شد. دکتر دین شمس الدین محمد، رئیس مجلس العلمای اندونزی گفت: داعش حرکتی خشن است که چهره اسلام را به عنوان دین صلح و دوستی مخدوش می نماید. ما ازگروه های اسلامی خواسته ایم در مقابل کوشش داعش و استفاده آنها از دیانت جوانان اندونزیایی مقاومت کنند.

ماهاتیر محمد، از نقش ایران در عراق و سوریه تمجید کرد. وی که مدت ها نخست وزیر مالزی بود و اکنون ریاست بنیاد صلح پردانا را برعهده دارد، نقش ایران در منطقه خاورمیانه و در کشورهایی چون عراق و سوریه را بسیار مثبت و سازنده دانست و گفت: اگر سیاست ها و اقدامات ایران نبود وضع از آنچه هست بدتر می شد. وی مسائل ایجاد شده در عراق را ناشی از اشغال و مداخله نظامی آمریکایی ها در این کشور دانسته و معتقد است اگر ثبات و استقرار و روند سیاسی در این کشور وجود دارد ناشی از نقش ایران است که همه طرف ها از جمله خود عراقی ها و آمریکایی ها هم به آن واقفند. وی همچنین اضافه کرد: اگر نقش ایران در سوریه نبود الآن در آنجا اوضاع از کنترل همه طرف ها خارج می شد و هیچکس نمی توانست جلوی جریانات تروریستی مثل داعش را بگیرد.

منبع: تسنیم

به "تمجید ماهاتیر محمد از نقش ایران در عراق و سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید ماهاتیر محمد از نقش ایران در عراق و سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید