برترین برندهای پیروز چگونه بسته بندی خود را طراحی می نمایند؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، اگر ندانید طراحی چگونه کار می نماید، نمی توانید یک بسته بندی عالی ایجاد کنید. و اگر ندانید بسته بندی چگونه بر مصرف کننده شما تأثیر می گذارد و یا از زمان گذاشتن برای خلاقیت در طراحی بسته بندی هایی مانند جعبه آماده و ساک دستی آماده غافل شوید، باز هم نمی توانید یک بسته بندی عالی ایجاد کنید. سه پاسخ کلیدی که یک طراحی بسته بندی، برای دستیابی به موفقیت در خرده فروشی باید دریافت کند: بصری، منطقی و احساسی می باشد.

برترین برندهای پیروز چگونه بسته بندی خود را طراحی می نمایند؟

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

پاسخ بصری به بسته بندی چگونه است؟

بدون تأثیر بصری که پاسخ مصرف نماینده را ایجاد می نماید، شانس برنده شدن دو پاسخ دیگر را نخواهید داشت. رنگ ها، اشکال، کلمات و تصاویر با هم کار می نمایند تا بر مصرف نمایندگان تأثیر گذارند. ترکیب مناسب به وسیله مشتری از قفسه بیرون می آید و جدا از بسته های اطراف خواهد ایستاد.

در راهرو فروشگاه ها می فهمید یک برند چقدر خوب شناخته شده است.

هنگامی که مشتریان برای یافتن کالایی که برای خرید به آنجا آمده اند، در راهروها حرکت می نمایند، از نظر بصری بمباران می شوند. خریدار را به عنوان یک هدف متحرک در نظر بگیرید. شرایط در فروشگاه شبیه به شخصی است که از کنار یک بیلبورد می گذرد. شما 3 ثانیه فرصت دارید تا توجه آن ها را جلب کنید و مصرف نماینده را در راهرو متوقف کنید. ترکیب منحصر به فرد شکل ها و رنگ ها، هسته اصلی هویت یک برند است. پیکربندی منحصربه فرد رنگ و نماد لوگو محصول، تشخیص را افزایش می دهد و می تواند توجه خریداران پرمشغله را جلب کند.

محرک تصاویر شما بر روی بسته بر ادراک خریدار از محصول شما تأثیر می گذارد و شخصیت برند را معین می نماید. برای دستیابی به حدبیشتر تأثیر، مستلزم قرار گرفتن در معرض مداوم و طولانی مدت است، به همین علت است که بیشتر برندهای بزرگ دستورالعمل های طراحی گرافیک دارند. هنگامی که دستورالعمل های برند را منتشر می کنید، مسئولیت حفظ ثبات بصری به همه کارمندان و فروشندگان شرکت توسعه می یابد. شخصیت برند یکی از اجزای اصلی موفقیت بلندمدت است.

بیشتر بخوانید : برترین چاپ لیبل کجا انجام می گردد؟

پاسخ منطقی به بسته بندی چگونه است؟

اطلاعات ارائه شده روی بسته بندی، احتیاج منطقی مصرف نماینده به داشتن حقایق، برای ارزیابی احتیاج به خرید را تامین می نماید. پیغام های هدفمند و سرراست نسبت به طراحی درهم و برهم که سعی در جذب مخاطبان گسترده دارد، قدرتمندتر و مؤثرتر هستند.

سه بیانیه متمرکز که به وضوح، برند و محصول را از رقبای خود متمایز می نماید، داده های مورد احتیاج مصرف نماینده برای منطقی کردن انتخاب را فراهم می نماید. پیغام نمی تواند حقایق یا معینات ساده باشد. پیغام باید دارای حقایق و معیناتی باشد که آن را تأیید می نماید.

بیشتر بخوانید : فهرست قیمت جعبه کفش آماده

پاسخ عاطفی به بسته بندی چگونه است؟

احساسی که طراحی بسته بندی از مصرف نماینده برمی انگیزد مهمترین پاسخ است. هر تصمیمی که می گیریم بر اساس احساسات است. محتوای بصری و واقعی بسته بندی بر درک مصرف نماینده از برند تأثیر می گذارد. پاسخ احساسی که محصول از حل آن ایجاد می نماید، در توسعه پاسخ و وفاداری به برند بسیار مهم است. آیا این محصول یک مشکل را حل می نماید، آیا باعث زیبایی مصرف نماینده می گردد یا خانه او را زیبا می نماید؟ پیغامی بنویسید که آن ها از نظر احساسی، مسئله ای را که حل می نماید یا شادی که محصول ایجاد می نماید، مرتبط هستند.

رنگ، اشکال، نمادها و پیغام ها با هم کار می نمایند تا احساسات مختلفی را برانگیزند. موفقیت بلندمدت به پیوند آن احساسات با برند بستگی دارد. توجه داشته باشید که با تغییر زمان و نوآوری در زندگی ما، ادراک مصرف نماینده از برندها همواره در حال تغییر است، بنابراین پیغام برندها برای مرتبط ماندن و تاثیرگذار بودن تکامل می یابند.

بعضی از برندها از نوستالژی برای تقویت و توسعه تأثیر خود بر احساسات مصرف نماینده استفاده می نمایند.

اگرچه پاسخ عاطفی مهم ترین است، اما بستگی به پاسخ های بصری و منطقی دارد تا تأثیر کامل بر ادراک مصرف نماینده داشته باشد. همه مصرف نمایندگان به یک شکل پاسخ نمی دهند. زیرا احتیاجهای آن ها یکسان نیست. به همین علت است که ما هواداران وفادار به اپل و افراد دیگر وفادار به مایکروسافت، و یا کوکا در مقابل پپسی را داریم. تنوع، چاشنی زندگی و رقابت است.

منبع: مجله چاپخونه

به "برترین برندهای پیروز چگونه بسته بندی خود را طراحی می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای پیروز چگونه بسته بندی خود را طراحی می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید