هوش مصنوعی

اچ پی از لپ تاپ Spectre Fold با نمایشگر تاشو 17 اینچی رونمایی کرد

لپ تاپ تازه اچ پی به نمایشگر OLED، پردازنده Core i7 اینتل و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است و البته قیمت بالایی دارد.

24 شهریور 1402

خودروی بی نظیر با درهای عجیب و غریب در فستیوال گودوود، عکس

زینگر خودروی 21C V Max خود را برای اولین بار در اروپا در جشنواره سرعت گودوود معرفی کرد و با رنگ نارنجی روشن تازه خودنمایی می کند.

25 تیر 1402

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ2023 با شعار تجربه دنیا دیجیتال

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (Elecomp 2023) از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فعالان عرصه فناوری برگزار می گردد که همراه اول به عنوان طلایه...

3 تیر 1402

برطرف نیازهای صنعتی ارزبر و گلوگاهی نفتی با مشارکت دانش بنیان ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انعقاد توافق نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و یک شرکت دانش بنیان در حوزه نفتی در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان در زنجیره...

2 خرداد 1402

ساخت انسان های دیجیتالی در چین؛ فقط 145 دلار!

یک شرکت چینی اعلام نموده که فقط در عرض 24 ساعت انسان های دیجیتالی با کیفیت بالا در نسخه های نیم تنه و تمام بدن می سازد و آن ها را که مجهز به فناوری جعل عمیق (دیپ فیک) هستند، با قیمت 145 دلار به فروش می رساند.

9 اردیبهشت 1402

با فریدا ربات نقاش آشنا شوید!

پس از اینکه ربات گفتگوگر و نویسنده ChatGPT تمام جهان را با توانایی های خود شوکه کرد، پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون یک ربات مجهز به هوش مصنوعی ساختند که می تواند تنها با پیغام های متنی ساده یا عکس و موسیقی، آثار هنری استثنایی را روی بوم نقاشی خلق کند....

26 بهمن 1401

حالت DMZ کال آو دیوتی وارزون 2 یکی از بهترین بخش های نو بازی است

بازی وارزون (Warzone) یکی از عناوین به شدت پیروز از مجموعه ندای وظیفه (Call of Duty) است. این بازی رایگان بوده و در سبک بتل رویال است. وارزون در اوایل پاندمی عرضه شد و توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند. حال نوبت به شماره 2 این بازی رسیده است. وارزون 2 چندی پیش عرضه...

7 بهمن 1401

شرکت متا سریع ترین ابررایانه دنیا را به عنوان بخشی از پروژه های متاورس می سازد

یورونیوز: متا، شرکت مادر فیسبوک می گوید که به یاری دانش هوش مصنوعی ابررایانه جدیدی ساخته است که سریع ترین ابررایانه دنیا خواهد بود.

8 دی 1401

ربات راهنما و هوشمند ال جی در راه است

ربات هوشمند و تازه ال جی با نام LG CLOi GuideBot می تواند به راحتی با کارمندان و افراد مختلفی که به وی مراجعه میکنند، ارتباط برقرار کند.

30 آذر 1401

ایسوس اکسپرت بوک B5 و B6 فلیپ، غول های رندرگیری و طراحی

ایسوس در نمایشگاه ایفا 2022 از سه لپ تاپ تازه در سری اکسپرت بوک با سخت افزار قدرتمند و بدنه مستحکم رونمایی کرد. اکسپرت بوک های B5 و B5 فلیپ با تازهترین پردازنده و گرافیک اینتل و نمایشگر فوق العاده OLED همراه شده اند.

19 شهریور 1401

معرفی برترین اپلیکیشن ها و وب سایت ها برای یادگیری برنامه نویسی

اگر مشتاق برنامه نویسی هستید و نمی دانید باید چگونه این مهارت سنگین و البته فوق العاده آینده دار و مجذوب کننده را فرا بگیرید، پیشنهاد می گردد این مطلب را تا پایان بخوانید چون قصد داریم در آن به معرفی چندین وب سایت عالی برای یادگیری برنامه نویسی بپردازیم.

28 مرداد 1401

استفاده از هوش مصنوعی در40 درصد از صنعت کشور تا 9 سال آینده

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا سال 1410 تا حدود 40 در صنعت کشور از هوش مصنوعی استفاده خواهد شود.

30 فروردین 1401

درماندگی ارتش آمریکا در تقابل با موشک های ابرفراصوت و یگان جنگال چین

مقام های نظامی و تحلیلگران ابراز نگرانی نموده اند که واشنگتن در شماری از فناوری های مهم از جمله هوش مصنوعی و موشک های ابرفراصوت از چین عقب مانده است.

23 بهمن 1400

توضیحات یک معمار درباره پاویون ایران در اکسپو دبی

ایسنا/ این خبر پیرامون توضیحات یک معمار درباره پاویون ایران در اکسپو دبی برای شما نگارش شده است.

28 دی 1400

روسیه زمان فراوری انبوه جنگنده پیشرفته چک میت را اظهار داشت

روسیه خاطرنشان کرد که از سال 2026، فراوری انبوه جنگنده نسل پنجمی تک موتوره چک میت شروع خواهد شد.

10 دی 1400

مجذوب کننده ترین پاویون های اکسپو 2020 به انتخاب سی ان ان

حدود یک ماه از افتتاح پرشکوه اکسپو دبی که بعضی رسانه ها از آن به عنوان اولین رویداد بزرگ جهانی در دوران سخت همه گیری کووید-19 نام می برند، سپری شده است.

4 آذر 1400

این اپلیکیشن هوش مصنوعی، وزیران بلژیکی را که در جلسه هیئت دولت، خیلی سرشان با گوشی هایشان گرم است، شناسایی می کند و در توییتر و اینستاگرام آبرویشان را می برد!

معمولا انتظار ما از اعضای دولت ها و مجلس ها این است که خیلی روی کارشان متمرکز باشند، اما در مقام عمل خیلی ها نامترکز هستند و گوشی بازی هم یکی از راه های حواس پرتی است.

10 مرداد 1400

محقق ایرانی یکی از 30 زن برتر جهان در حوزه رباتیک معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ربوهاب، این وب سایت غیرانتفاعی ارتباطات رباتیک از کشور سوئیس، نام فاطمه پهلوان آقابابا، دانش آموخته ارشد هوش مصنوعی و رباتیک دانشگاه صنعتی شریف را در فهرست 30 زن برتر حوزه رباتیک در سال 2020 میلادی ذکر نموده است.

27 آبان 1399

5 دلیل برای خرید آنر 9X

آنر 9X یکی از گوشی های هوشمند موجود در بازار ایران است که طراحی نوآورانه اش کاربران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید، همراه ما باشید تا نگاهی به این محصول دوست داشتنی داشته باشیم.

19 آبان 1399

فرود و صعود اتوماتیک یک هواپیمای مسافربری

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، استفاده از سیستم های نشست و برخاست اتوماتیک در هواپیماهای مسافربری احتمال وقوع خطای انسانی در این دو مرحله حساس را به حداقل می رساند و مدیریت این امور در فرودگاه ها را نیز تسهیل می نماید.

4 مهر 1399
تعداد: (22)