10 سرخ کن کلاسیک و محبوب در خبرنگاران به انتخاب خریداران (پاییز 1401)

به گزارش وبلاگ اسلیم، غذاهای سرخ شده همواره پرطرفدار هستند. برشته شدن غذا در روغن داغ، همراه با ادویه های مختلف و نمک نتیجه خوشمزه ای دارد که نمی توان به آن نه گفت. اما همانطور که می دانید مصرف روغن زیاد برای بدن خوب نیست. بعلاوه در زمان سرخ کردن مواد غذایی در تابه مقداری از آن می سوزد و علاوه بر بوی بدی که در خانه می پیچد، کیفیت روغن مصرفی را هم پایین می آورد. اینجاست که برای از بین بردن این اتفاقات بد باید پای سرخ کن را به آشپزخانه باز کنید. سرخ کن ها دو دسته هستند، یک دسته مواد غذایی را با روغن سرخ می نمایند و یک دسته دیگر بدون روغن.

10 سرخ کن کلاسیک و محبوب در خبرنگاران به انتخاب خریداران (پاییز 1401)

در این مطلب از وبلاگ اسلیم مگ می خواهیم محبوب ترین سرخ کن های کلاسیک در فروشگاه وبلاگ اسلیم را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم هوادار غذاهای سرخ شده در روغن هستید و هنوز برای خرید سرخ کن اقدام ننموده اید، این مطلب را تا آخر بخوانید.

1. سرخ کن ویداس - مدل VIR-5718

اولین سرخ کن در این فهرست سرخ کن ویداس است. ظرفیت مخزن این محصول 2.5 لیتر است و به راحتی می توانید انواع سبزیجات و گوشت ها را در آن سرخ کنید. تایمری که روی این دستگاه قرار داده شده است به شما این امکان را می دهد تا براساس ماده غذایی که در آن قرار داده اید، زمان سرخ شدن را تنظیم کنید. پس با خیالی آسوده یک بطری روغن در آن خالی کنید و هر قدر که می خواهید سیب زمینی سرخ کنید. تمام بخش هایی از این محصول که با روغن و مواد غذایی در ارتباط هستند جدا می شوند و می توانید به خوبی آن ها را بشویید. سبد سرخ کن بعد از آماده شدن غذا می تواند در جدا کردن روغن اضافه از غذا به شما یاری کند. فیلتر روغن و دسته تاشوی این محصول از ویژگی های محبوب آن است.

سرخ کن ویداس مدل VIR-5718

25 %

3,100,000

2,325,000 تومان

مشاهده و خرید

2. سرخ کن پارس خزر - مدل Naget ZG10A

پارس خزر یک برند ایرانی خوش نام و باکیفیت است که مقام دوم این فهرست را به خود اختصاص داده است. این مدل از سرخ کن های پارس خزر به خوبی گوشت و مواد پروتئینی را سرخ می نماید و برشته برشته به شما تحویل می دهد. حجم مخزن آن 1 لیتر است و برای خانواده های کم جمعیت یا افرادی که تنها زندگی می نمایند مناسب است. این محصول در سه رنگ سفید، طوسی و آبی فراوری شده است.

سرخ کن پارس خزر مدل Naget ZG10A

1,155,300 تومان

مشاهده و خرید

3. سرخ کن همیلتون - مدل DF-535T

اولین ویژگی این سرخ کن که به چشم می آید دیگ بزرگ و تفلون آن است. شما می توانید مواد غذایی را مستقیم در روغن قرار دهید و نگران چسبیدن آن ها به دیگ نباشید. بعلاوه می توانید آن ها را در سبد مخصوص قرار دهید تا مطمئن شوید مواد غذایی در روغن غوطه ور می شوند. دومین ویژگی که به محبوب شدن این محصول یاری نموده است تایمر دیجیتالی همراه با بخش شفاف روی درِ سرخ کن است که به شما امکان برنامه ریزی برای سرخ شدن مواد غذایی و بعلاوه آنالیز اندازه سرخ شدن آن ها در حین کار را می دهد. تمام قسمت های این محصول و حتی فیلتر فلزی روغن آن قابل شست وشو است و شما می توانید به راحتی تمام بخش های در ارتباط با روغن و مواد غذایی را بشویید.

سرخ کن همیلتون مدل DF-535T

24 %

2,100,000

1,599,000 تومان

مشاهده و خرید

4. سرخ کن نینجا - مدل AF300

سرخ کن نینجا مخصوص خانواده های پرجمعیت فراوری شده است. این سرخ کن دو مخزن جداگانه برای سرخ کردن غذاها دارد که حجم هر کدام حدود 3.5 لیتر است، یعنی شما با خرید این محصول یک سرخ کن با حجم مخزن حدود 8 لیتر دارید. شما می توانید هم زمان دو ماده غذایی متفاوت را در آن سرخ کنید و در کمترین زمان ممکن، یک وعده غذایی خوشمزه آماده کنید. تنوع برنامه های این محصول به شما امکان سرخ کردن، کباب کردن، پخت کیک و شیرینی، گرم کردن مجدد و حتی خشک کردن میوه و سبزیجات را هم می دهد. از دیگر قابلیت های این محصول برشته کردن غذا در آن با و بدون روغن است.

اگر کودک خردسال یا سالمند در خانه شما حضور دارد می توانید مواد غذایی را بدون روغن برشته کنید تا غذای سالم تری مصرف نمایند. تمام قطعات سرخ کن نینجا برای شست وشو جدا می شوند و می توانید آن ها را در ماشین ظرفشویی هم قرار دهید. صفحه نمایش LED لمسی این محصول به شما امکان برنامه ریزی برای آماده کردن مواد غذایی مختلف را می دهد.

سرخ کن نینجا مدل AF300

11,500,000 تومان

مشاهده و خرید

5. سرخ کن فیلیپس - مدل HD9270/91

سرخ کن های فیلیپس به استفاده از کمترین اندازه روغن برای سرخ کردن غذا معروفیت دارند. با استفاده از این محصول می توانید با چند قاشق روغن میزان زیادی مواد غذایی را سرخ کنید و بدون ذره ای روغن اضافه مصرف کنید. این محصول در کنار روغن، از جریان هوای داغ هم برای پختن و برشته کردن غذا استفاده می نماید به همین علت است که مصرف روغن آن پایین است.

یکی از قابلیت های این دستگاه، علاوه بر سرخ کردن، گرم نگه داشتن غذا است. پختن غذا، پخت کیک و شیرینی و کباب کردن مواد غذایی هم در برنامه های این محصول قرار داده شده است. بعلاوه برنامه های از پیش تنظیم شده ای برای آماده کردن انواع مواد غذایی در خود دارد. مثلا اگر شما قرار است چند تکه مرغ، کمی سیب زمینی و میزانی کلم بروکلی را سرخ کنید می توانید برای هر کدام از برنامه ای که در حافظه دستگاه قرار گرفته است بهره ببرید. تمام قطعات سرخ کن فیلیپس از هم جدا می شوند و می توانید آن ها را به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار دهید. کابل برق این سرخ کن را می توانید در مخزن مخصوص قرار دهید تا در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، روی کانتر آشپزخانه خلوت باشد.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270/91

7,450,000 تومان

مشاهده و خرید

6. سرخ کن تفال - مدل EY201827

سرخ کن تفال با گنجایش دیگ 4.2 لیتر محصولی مناسب برای استفاده خانگی است و به راحتی در هر بار استفاده می توانید برای 6 نفر مواد غذایی سرخ شده آماده کنید. طراحی ظاهری آن به شکلی است که در یک گوشه کوچک آشپزخانه جا می گردد و فضای زیادی اشغال نمی نماید. برای سرخ کردن مواد غذایی در این محصول نیازی به مصرف روغن زیاد ندارید. فقط کافی است کمی روغن به مواد غذایی بزنید و آن ها را در مخزن قرار دهید تا به خوبی برشته شوند. تمام قطعات سرخ کن تفال از پایه اصلی جدا می شوند و می توانید به راحتی همه آن ها را بشویید.

سرخ کن تفال مدل EY201827

3,894,000 تومان

مشاهده و خرید

7. سرخ کن دبلیو ام اف - مدل KITCHENminis

اسرخ کن دبلیو ام اف یک دستیار مناسب برای آشپزی است. شما می توانید یک سیب زمینی درسته را به آن بدهید و یک بشقاب سیب زمینی خلالی سرخ شده تحویل بگیرید. سیستم برش زن سیب زمینی که در این دستگاه قرار داده شده است کار را برای آماده کردن این خوراکی خوشمزه و محبوب بسیار آسان نموده است. دمای داخل مخزن این سرخ کن تا 190 درجه سانتیگراد بالا می رود و می تواند هر ماده غذایی را عمیقا بپزد و سرخ کند.

شاید باورش سخت باشد اما با این سرخ کن می توانید نیمرو هم آماده کنید! سبد سرخ کن بعد از آماده شدن غذا به صورت اتومکاتیک بالا می آید و مواد غذایی را از روغن بیرون می کشد تا چربی اضافه شان گرفته گردد. برای کار با این محصول فقط باید 1 لیتر روغن در مخزن آن بریزید و کار را تمام کنید. سیستم قفل ایمنی که در آن کار گذاشته شده است مانع از باز کردن درِ مخزن در زمان کار می گردد. پس اگر فرزند خردسال در خانه دارید بهتر است انتخابتان سرخ کن دبلیو ام اف باشد.

سرخ کن دبلیو ام اف مدل KITCHENminis

9,529,000 تومان

مشاهده و خرید

8. سرخ کن دلونگی - مدل RotoFry F28533

رتبه هشتم این فهرست متعلق به برند دلونگی است. مخزن این مدل از سرخ کن های دلونگی 1.2 لیتر گنجایش دارد و برای یک خانواده کم جمعیت یا افرادی که تنها زندگی می نمایند مناسب است. فیلتر روغن آن قابل تعویض است و صفحه نمایشی که دارد، امکان برنامه ریزی برای سرخ کردن انواع مواد غذایی را می دهد. محفظه جمع آوری سیم در این محصول، جلوی رها شدن کابل برق روی کانتر آشپزخانه را می گیرد.

سرخ کن دلونگی مدل RotoFry F28533

20 %

7,200,000

5,760,000 تومان

مشاهده و خرید

9. سرخ کن وان شف - مدل HDF4

همانطور که از نام این سرخ کن تعیین است برای آشپزهای حرفه ای فراوری شده است. با اینکه مخزن آن 4 لیتر گنجایش دارد اما ظاهرش به شکلی طراحی شده که فضای خیلی کمی اشغال می نماید. در این سرخ کن تمام استیل یک ترموستات قرار داده شده است که با کنترل دما، از سوختن روغن جلوگیری می نماید. طراحی آن به شکل کلاسیک است، پس اگر هوادار طراحی های قدیمی و وسایل کلاسیک هستید این مخصول مخصوص شما است.

سرخ کن وان شف مدل HDF4

5,500,000 تومان

مشاهده و خرید

10. سرخ کن مولینکس - مدل AM-30

آخرین سرخ کن فهرست محبوب ترین ها محصول شرکت دوست داشتنی مولینکس است.ظرفیت مخزن آن 1.5 لیتر است و سبد مخصوص سرخ کردن ندارد، در نتیجه باید مواد غذایی را مستقیم در دیگ روغن قرار دهید. قسمت شفاف روی درِ محصول امکان مشاهده غذا در زمان سرخ شدن را می دهد. چون این محصول هیچ سیستمی برای کاهش مصرف روغن ندارد بهتر است در خانه ای که افراد سالمند یا بیمار زندگی می نمایند استفاده نگردد. اما اگر سالم هستید، به اندازه کافی ورزش می کنید و از روغن های سالم استفاده می کنید می توانید به خرید این محصول فکر کنید.

سرخ کن مولینکس مدل AM-30

25 %

8,900,000

6,675,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 سرخ کن کلاسیک و محبوب در خبرنگاران به انتخاب خریداران (پاییز 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سرخ کن کلاسیک و محبوب در خبرنگاران به انتخاب خریداران (پاییز 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید