چرا این ستاره در اردوهای قبلی تیم ملی فوتبال حضور نداشت؟ ، آیا او می تواند گره ذهنی قلعه نویی را باز کند؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، هافبک بازیساز ایران برای اولین مرتبه زیر نظر امیر قلعه نویی می تواند در ترکیب تیم ملی بازی کند.

چرا این ستاره در اردوهای قبلی تیم ملی فوتبال حضور نداشت؟ ، آیا او می تواند گره ذهنی قلعه نویی را باز کند؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، سامان قدوس در دو اردوی قبلی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه نویی به دلایل شخصی و حرفه ای حضور نداشت، اما همه در انتظار اضافه شدن این ستاره به لیست تیم ملی بودند، که پایان در فیفادی شهریورماه و در آستانه دو بازی تدارکاتی مهم برابر بلغارستان و آنگولا این اتفاق رخ داد.

البته قدوس نه در دوره کی روش که به تیم ملی ایران برای اولین مرتبه راه یافت و از سوئد گذشت، نه در دوره ویلموتس و نه در دوران اسکوچیچ نتوانسته به آن چیزی که طرفداران از او انتظار یابند، در ترکیب تیم ملی دست پیدا کند، اما با حضور امیر قلعه نویی شاید شرایط متفاوت گردد.

قلعه نویی طی سال های اخیر نشان داده که علاقه زیادی به بازیکنان خلاق و بازیساز دارد و این همان چیزی است که می تواند در صورت اعتماد سرمربی تیم ملی به قدوس در وجود این هافبک شکوفا گردد و خلا بزرگی که تیم ملی پشت مهاجمان صاحب نامش دارد را رفع کند.

در مصاف با بلغارستان احتمالا برای اولین مرتبه قدوس زیر نظر قلعه نویی بازی خواهد نمود. بی شک اینکه او در چه پستی به کار گرفته می گردد و چه عملکردی خواهد داشت، یکی از نکات قابل توجه این مسابقه به شمار می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "چرا این ستاره در اردوهای قبلی تیم ملی فوتبال حضور نداشت؟ ، آیا او می تواند گره ذهنی قلعه نویی را باز کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا این ستاره در اردوهای قبلی تیم ملی فوتبال حضور نداشت؟ ، آیا او می تواند گره ذهنی قلعه نویی را باز کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید