مظاهری: رسیدن به صدر جدول، دور از دسترس نیست

به گزارش وبلاگ اسلیم، خبرنگاران/آذربایجان شرقی دروازه بان ملی پوش تراکتور گفت: زمان صعود تراکتور به لیگ برتر، این تیم اختلاف 13 امتیازی با صدر جدول را جبران کرد؛مطمئن باشید که رسیدن به صدر جدول، دور از دسترس نیست ولی در جهان هیچ چیز به اندازه سلامت ورزشکاران و تماشاگران حائز اهمیت نبوده و کسانی که برای پیگیری مسابقات در این شرایط و یا اعطای جام قهرمانی پافشاری می نمایند، خودخواه هستند.

مظاهری: رسیدن به صدر جدول، دور از دسترس نیست

رشید مظاهری در مورد شرایط تمریناتش در این روزها، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و برای این که اعضای خانواده ام را در معرض خطر قرار ندهم، سال جاری در تعطیلات عید نوروز به گچساران سفر نکردم و در تبریز حضور دارم و بر اساس برنامه دقیق، تمریناتم را به همراه همسرم انجام می دهم و گاه دو جلسه در طول روز تمرین می کنم و فشار کافی روی بدنم می آورم.

وی با بیان این که نهایت تلاشم را برای حفظ آمادگی بدنی انجام می دهم، گفت: البته این نکته را نباید فراموش کنیم که هیچ تمرینی، نمی تواند جایگزین تمرینات گروهی در زمین چمن و زیر نظر سرمربی باشد.

وی ضمن توصیه به مردم برای در خانه ماندن، تأکید کرد: هرگونه صحبت در مورد کرونا، تکراری شده است و من از مردم می خواهم که خودشان به فکر سلامتی شان باشند و در خانه بمانند زیرا روزانه خبرهای مختلفی می خوانم و می دانم که عده ای برای کسب روزی خانواده شان، مجبور به کار کردن در این شرایط هستند و یاری زیادی به معیشت آنان نمی گردد؛ من از آن عده نیز می خواهم که نکات بهداشتی را با حساسیت ویژه رعایت نمایند.

مظاهری در رابطه با نظرش برای ادامه مسابقات لیگ نوزدهم، گفت: نظرات عجیب و پافشاری چند تیم برای ادامه مسابقات مهم نیست؛ چرا که سلامتی مردم و ورزشکاران از همه چیز با ارزش تر بوده و بسته شدن پرونده لیگ نوزدهم بدون انتخاب قهرمان، بهترین تصمیم ممکن در شرایط کنونی است و همچنین چهار تیم اول لیگ برتر نیز راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

وی گفت: این آمادگی را هم داریم که در صورت انتها قطعی کرونا و بازگشت کشورمان به شرایط کاملاً عادی، لیگ را ادامه داده و اختلاف امتیاز با صدر جدول را جبران کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، دروازه بان ملی پوش تراکتور، تأکید کرد: دلتنگ فوتبال و حضور هودارانمان در استادیوم ها هستم؛ اما بار دیگر تأکید می کنم که خواسته های شخصی مهم نیست و تمام فکر و ذکرمان باید معطوف به حفظ سلامت مردم کشورمان باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مظاهری: رسیدن به صدر جدول، دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری: رسیدن به صدر جدول، دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید