مصاف پرسپولیس با پدیده قعرنشین برای رسیدن به صدر

به گزارش وبلاگ اسلیم، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس این شانس را دارد که با پیروزی برابر تیم قعرنشین لیگ برتر به صدر جدول برسد.

مصاف پرسپولیس با پدیده قعرنشین برای رسیدن به صدر

به گزارش وبلاگ اسلیم، پرسپولیس و پدیده در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می فرایند. پرسپولیس و پدیده در حالی به مصاف هم می فرایند که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی در این فصل لیگ برتر داشته اند. پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است و پدیده نیز اصلی ترین مدعی سقوط به دسته پایین تر است.

پرسپولیسی ها در این فصل برابر تیم های فولاد، نساجی، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن و سپاهان، تراکتور به پیروزی رسیدند، برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند و بعلاوه برابر تیم های استقلال، طرفدار، گل گهر و مس رفسنجان متوقف شدند. هم اکنون پرسپولیس با 8 پیروزی، 4 تساوی و 1 شکست، 19 گل زده، 9 گل خورده و کسب 28 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد.

یک لغزش از سوی آبی پوشان باعث می گردد که سرخ ها جای آنان را در صدر جدول بگیرند. در آن سوی میدان نیز پدیده به شدت فصل بدی را سپری می نماید. پدیده در این فصل تنها با پرسپولیس و فولاد خوزستان بازی ننموده است. سرخ های مشهد تا به اینجای فصل غیر از سه تیم آلومینیوم اراک، فجر سپاسی و پیکان تهران که با آن ها مساوی نموده است، به سایر تیم ها باخته است.

مشهدی ها تا سرانجام هفته سیزدهم لیگ برتر، 10 شکست داشته اند، 3 پیروزی و 0 شکست. آن ها بعلاوه آمار 3 گل زده و 20 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تنها 3 امتیاز و 8 امتیاز کمتر ار تیم پانزدهم جدول، در قعر جدول قرار دارند. مگر اینکه معجزه ای باعث ماندن پدیده در لیگ برتر گردد وگرنه خیلی زود باید سرنوشت این تیم مشهدی را سقوط بدانیم.

شاگردان یحیی گل محمدی در 11 بازی از 13 ملاقات لیگ رجحان شان پیروز به گلزنی مقابل رقبا شده اند. پرسپولیس با گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ برتر با 28 امتیاز تیم دوم جدول مسابقات است. آنچه بیش از سایر مسائل در عملکرد سرخپوشان در لیگ جاری به چشم می خورد آمار خط حمله است. شاگردان یحیی گل محمدی با 19 گل زده در کنار مس رفسنجان، برترین خطوط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند و نکته قابل توجه آن است که پرسپولیسی ها در 11 بازی از 13 بازی برگزار گردیده در لیگ برتر پیروز به گلزنی شده اند.

به جز هفته های سوم و هشتم و ملاقات مقابل تیم های آلومینیوم اراک و استقلال، پرسپولیسی ها در سایر ملاقاتهای لیگ برتر پیروز به گلزنی شده اند. استقلال نیز آماری مشابه پرسپولیس دارند و در 11 ملاقات خود در لیگ بیست و یکم، دروازه رقبا را باز نموده است. با این تفاوت که آبی ها 15 بار پیروز به گلزنی شده اند و درواقع آمار خط حمله شان متفاوت با سرخ هاست. بعد از سرخابی های مرکز نیز مس رفسنجان برترین آمار را از این حیث به ثبت رسانده؛ شاگردان محمد ربیعی در 10 بازی از 13 ملاقات برگزار گردیده در لیگ برتر پیروز به گلزنی شده اند.

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از ملاقات برابر پدیده از هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) بعد از جلسه فنی امروز برگزار گردید. در این جلسه کادر فنی، نکات لازم را در مورد ملاقات برابر پدیده مشهد به وسیله تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد. با شروع تمرین، بازیکنان بدن ها را با انجام حرکات کششی و نرمشی گرم کردند. بعد از آن، در قالب سه گروه به بازی مهیج آقا وسط پرداختند و در بخش های بعدی تمرین، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار نهاده شد. کریم باقری هم در بخشی از این تمرین شرکت کرد. تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و سرخپوشان پس از سرد کردن بدن ها، راهی رختکن شدند و بعد از استراحت و وقفه ای کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر و اختصاصی، تهران را به مقصد مشهد ترک نمایند.

میلاد سرلک در دو بازی رفت و برگشت فصل قبل مقابل تیم سابقش پیروز به گلزنی شد. میلاد سرلک، پیش از شروع لیگ بیستم از پدیده راهی پرسپولیس شد و آنقدر در جمع سرخپوشان مرکز عملکرد خوبی داشت که خیلی زود به تیم ملی دعوت گردد. 17 بازی با پیراهن تیم پدیده در کارنامه هافبک فعلی سرخ ها دیده می گردد.

نکته قابل توجه در مورد میلاد سرلک آن است که این بازیکن در هردو ملاقات رفت و برگشت پرسپولیس مقابل پدیده در لیگ گذشته، پیروز به گلزنی شد تا صاحب لقب میلاد رفت و برگشت گردد. تیم های پرسپولیس و پدیده روز شنبه در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می فرایند و این بازی برای سرلک، یک ملاقات خاص است. این بازیکن امیدوار است همانند دو بازی گذشته در ملاقات مقابل تیم سابق خود درخشان ظاهر گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مصاف پرسپولیس با پدیده قعرنشین برای رسیدن به صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف پرسپولیس با پدیده قعرنشین برای رسیدن به صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید