محسن رضایی: دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر 2 سال خواهد بود

به گزارش وبلاگ اسلیم، تسنیم نوشت: دبیر شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا گفت: بر اساس تصمیم سران قوا دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر 2 سال خواهد بود و با آغاز اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اموال راکد دولت براساس سازوکار معین شده در این قانون واگذار می گردد.

محسن رضایی: دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر 2 سال خواهد بود

محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا درباره نقدهای که بخشی از بدنه مجلس نسبت به دخالت های شورای هماهنگی سران قوا در حوزه قانون گذاری مطرح می نمایند، گفت: با تغییرات جدیدی که در ساختار و وظایف شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا ایجاد شده، دیگر قرار نیست که این شورا به حوزه قانون گذاری ورود کند.

وی بعلاوه درباره طرح دولت برای مولدسازی دارایی های راکد و نقدها نمایندگان از عدم آنالیز این طرح در مجلس، مطرح کرد: طبق آیین نامه جدیدی که در شورا مصوب شد قرار شده تا مولدسازی در قانون برنامه هفتم مطرح و مصوبه مجلس شورای اسلامی را داشته باشد.

رضایی در پاسخ به این سوال که تکلیف اموال دولتی که تا پیش از لازم الاجرا شدن قانون برنامه هفتم توسعه، بر اساس طرح مولدسازی دولت واگذار شده اند، چه می گردد؟ گفت: پیش از مصوبه شورای هماهنگی مالی سران قوا بنا بود که طرح دولت برای مولدسازی اموال و دارایی های راکد یک طرح دائمی باشد، اما پس از آن مصوبه تصمیم گرفته شد که دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر 2 ساله باشد و با آغاز اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، واگذاری اموال دولت براساس این قانون باشد.

دبیر شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا بعلاوه در پاسخ به این سوال که اگر سازوکار واگذاری هایی که پیش از ابلاغ قانون برنامه هفتم اجرا شده مغایر با مفاد این برنامه باشد، تکلیف این واگذاری ها چه می گردد؟ گفت: آن دسته از واگذاری هایی که پیش از لازم الاجرا شدن قانون برنامه هفتم توسعه اجرا شده، قانونی بوده و حتی اگر سازوکار واگذاری آن ها مغایر با قانون برنامه باشد، اجرای آن ها عطف به ماسَبَق نمی گردد.

منبع: فرارو

به "محسن رضایی: دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر 2 سال خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن رضایی: دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر 2 سال خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید