قیمت آپارتمان در لوسان چقدر است؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، خبرنگاران- قیمت آپارتمان در لواسان براساس عمربنا می تواند متری 100 میلیون تفاوت داشته باشد. الان که ابتدای 1401 هستیم، کف قیمت پیشنهادی فروشنده ها در لواسان برای آپارتمان های قدیمی ساز حدود متری 30 میلیون است و همزمان فروشنده دیگری بابت فروش واحد نوساز با متراژ 220، متری 130 میلیون قیمت گذاشته و نهایتا چیزی نزدیک 28 میلیارد و 500 میلیون طلب نموده. در لواسان اغلب آپارتمان ها با متراژ های بزرگ ساخته می شوند و اوضاع به شکلی است که واحد های 100 متری را به نام آپارتمان نقلی آگهی می نمایند. همین معدود واحد های 100 متری را در لواسان براساس عمربنا و امکاناتی که دارند، در بازه تقریبی متری 40 تا 65 میلیون می فروشند.

قیمت آپارتمان در لوسان چقدر است؟

قیمت آپارتمان نوساز در لواسان

به گزارش وبلاگ اسلیم، قیمت آپارتمان نوساز در لواسان تقریبا از متری 40 میلیون تومان آغاز می گردد. یکی از تازه ترین فایل های فروش آپارتمان در لوسان با متراژ 122 و قیمت چهار میلیارد و 750 میلیون آگهی شده که به این ترتیب فروشنده رقم پیشنهادی خودش را برای این واحد نوساز متری 38 میلیون و تقریبا 900 هزار تومان درنظر گرفته است. واحدی که سال 1401 را به عنوان سال ساخت آن معرفی کردند و با امکانات کامل مثل انباری، آسانسور و پارکینگ فروخته می گردد. فروشنده دیگری بابت آپارتمان نوساز 90 متری در لواسان، سه میلیارد و 850 میلیون تومان طلب و قیمت هر متر را 42 میلیون و 700 هزار تومان مشخص نموده است. برخلاف فایل قبلی، این یکی انباری ندارد، اما آسانسور و پارکینک جزو امکانات آن به شمار میرود. حالا اگر به جای گزینه های مقرون به صرفهقیمت، سراغ گران ترین آپارتمان های نوساز برویم اعداد و ادقام پیشنهادی فروشنده ها کمی ترسناک می گردد. پنج روز قبل فروشنده آپارتمان 220 متری در لواسان بابت انتشار آگهی این واحد رقم شگفت انگیز 28 میلیارد و 600 میلیون تومان را درنظر گرفته که با یک تقسیم ساده به عدد 130 میلیون به عنوان قیمت هر متر می رسیم. این عدد طبق آخرین داده های مرکز آمار که به دی ماه 1401 تعلق دارد، از میانه قیمت مسکن در منطقه یک تهران که گران ترین بخش بازار مسکن مرکز به شمار میرود، بیشتر است. البته آپارتمانی که درباره آن صحبت می کنیم با امکانات کامل فروخته می گردد و فروشنده در توجیه این رقم به چیز هایی مثل متریال برند، دوتا پارکینگ و عبارت کلیدنخورده اشاره نموده است.

قیمت آپارتمان قدیمی ساز در لواسان

قیمت آپارتمان قدیمی ساز در لواسان نسبت به واحد های نوساز به مراتب کمتر است و با مقرون به صرفه ترین منطقه ها تهران برابری می نماید. بین آگهی هایی هایی که در روز های اخیر منتشر شدند با فایل 103 متری روبرو می شویم که 20 سال از زمان ساختش می گذرد و فروشنده رقم پیشنهادی خودش را متری 29 میلیون و 120 هزار تومان مشخص نموده است؛ یعنی تقریبا معادل میانه قیمت مسکن در منطقه 18 تهران که مرکز آمار این عدد را در دی ماه پارسال حول و حوش 28 میلیون تومان تخمین زده است. به این ترتیب خریدار باید برای واحدی که آسانسور، انباری و پارکینگ ندارد، چیزی نزدیک سه میلیارد تومان تهیه کند. البته ممکن است برای واحد های قدیمی ساز ارقام بالاتری هم به گوش و چشممان بخورد. مثلا برای یک آپارتمان 97 متری که سال 75 در لواسان ساخته شده، در آگهی رقم هشت میلیارد تومان دیده می گردد و قیمت هر متر را می توانیم کمی بیش از 82 میلیون تومان حساب کنیم که این رقم از آخرین عدد اعلام شده در دی ماه پارسال درباره میانه قیمت مسکن در تهران، تقریبا متری 27 میلیون تومان بیشتر است.

قیمت آپارتمان 100 متری در لواسان

آپارتمان 100 متری در لواسان چهار میلیارد آگهی شده است. فروشنده دیگری قیمت آپارتمان 100 متری در لواسان را 5.5 میلیارد و فروشنده دیگری 6.5 میلیارد اعلام نموده. یعنی براساس تازهترین فایل های منتشر شده در پلتفرم های خریدوفروش مسکن بابت معدود واحد های 100 متری که الان آماده فروش هستند، با بازه متری 40 تا 65 میلیون تومان طرف هستیم. واحد اولی که فروشنده آن رقم چهار میلیاردی را به خریداران پیشنهاد اده، نوساز است، اما انباری ندارد. رقم پیشنهادی 5.5 میلیاردی که آن یکی فروشنده اعلام نموده برای واحدی است که پارکینگ ندارد و به خاطر اینکه طبقه همکف ساخته شده می توانیم نداشتن آسانسور را هم نادیده بگیریم. رقم 6.5 میلیاردی هم برای واحدی اعلام شده که در طبقه زیرهمکف واقع شده است و فقط انباری دارد.

تازه ترین ارقام پیشنهادی فروشنده ها در بازار مسکن لواسان

متراژ

عمر بنا

مهمترین امکانات

قیمت کل

قیمت هر متر

122 متر

نوساز

انباری، آسانسور و پارکینگ

چهار میلیارد و 750 میلیون

38 میلیون و 900 هزار تومان

90 متر

نوساز

آسانسور و پارکینک

سه میلیارد و 850 میلیون تومان

42 میلیون و 700 هزار تومان

220 متر

نوساز

انباری، آسانسور و پارکینگ

28 میلیارد و 600 میلیون تومان

130 میلیون تومان

103 متر

20 سال

انباری

سه میلیارد تومان

29 میلیون و 120 هزار تومان

97 متر

26 سال

انباری

هشت میلیارد تومان

82 میلیون و 400 هزار تومان

100 متر

نوساز

آسانسور و پارکینگ

چهار میلیارد آگهی

40 میلیون تومان

100 متر

20 سال

زیرهمکف و دارای انباری

6.5 میلیارد تومان

65 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "قیمت آپارتمان در لوسان چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در لوسان چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید