عکس ، رسانه انگلیسی اعتراف کرد؛ حق بازیکن ایران در جام جهانی این نبود!

به گزارش وبلاگ اسلیم، رسانه انگلیسی نام پنج بازیکنی که حقشان نبوده از جام جهانی خداحافظی نمایند را منتشر کرد.

عکس ، رسانه انگلیسی اعتراف کرد؛ حق بازیکن ایران در جام جهانی این نبود!

به گزارش وبلاگ اسلیم، با خاتمه مرحله گروهی رقابت های جام جهانی، دور حذفی از دیشب شروع شد و آمریکا به همراه استرالیا، دیگر تیم هایی هستند با حذف از دور رقابت ها، باید به کشورهایشان بازگردند. با این حال، رسانه فوتبال 365 در مطلبی به آنالیز بازیکنانی پرداخته که در مرحله گروهی عملکرد شایسته ای داشتند و می توانستند همچنان به حضور در رقابت ها ادامه دهند.

در این لیست پنج نفره که از سوی فوتبال 365 منتشر شده، نام مهدی طارمی در کنار بازیکنانی چون جمال موسیالا از آلمان، محمد العویس از عربستان، انر والنسیا از اکوادور و لوئیس چاوز از مکزیک نیز دیده می گردد.

این رسانه درباره طارمی نوشته است:

مشخص برترین بازیکن ایران در جام جهانی، کار سختی بود و رقابت نزدیکی بین مهدی طارمی و رامین رضاییان وجود داشت. هر دوی آنها به خاطر عملکردشان در قطر مستحق تحسین های بزرگ هستند.

عملکرد آنها در برابر ولز و ایالات متحده بیش از پیش قابل تحسین است. کریس مفام و جو رودن (مدافعان تیم ملی ولز) برای انتخاب طارمی با هم متحد شدند و باز هم نتوانستند مهاجم مرکزی را مهار نمایند. (نتوانستند از توانایی های او چشم پوشی نمایند.)

این رسانه با انتشار یک طرح گرافیکی از عملکرد طارمی نوشت: بیشترین موقعیت های ایجاد شده در یک بازی جام جهانی در دو تورنمنت گذشته، مهدی طارمی با 8 پاس کلیدی در صدر قرار گرفته است.

  • عکس | پاسخ محکم مسی به توهین استرالیایی ها در 12 ثانیه
منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، رسانه انگلیسی اعتراف کرد؛ حق بازیکن ایران در جام جهانی این نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رسانه انگلیسی اعتراف کرد؛ حق بازیکن ایران در جام جهانی این نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید