خط و نشان قهرمان المپیک برای ستاره کشتی ایران ، چیزهای زیادی از او شنیده ام!

به گزارش وبلاگ اسلیم، تاکوتو اوتوگورو مطرح کرد هنوز تصمیم نگرفته است در رقابت های آسیایی برابر رحمان عموزاد قرار گیرد یا نه.

خط و نشان قهرمان المپیک برای ستاره کشتی ایران ، چیزهای زیادی از او شنیده ام!

به گزارش وبلاگ اسلیم آنلاین، تاکوتو اوتوگورو که بعد از کسب طلای المپیک در کشتی آزاد وزن 65 کیلوگرم از صحنه رقابت ها دور بود در نهایت توانست بازگشت پیروزمندانه ای به تشتک کشتی داشته باشد.

اوتوگورو با قهرمانی در جام امپراطور اولین گام را برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا 2023 برداشت. حالا او باید این نتیجه را در جام میجی که سال آینده برگزار می گردد تکرار کند. اگر شخص دیگری برنده این مسابقات گردد، قهرمان المپیک باید در مسابقات انتخابی با او مبارزه کند.

این کشتی گیر 24 ساله در وزن 65 کیلوگرم سه کشتی داشت که حتی یک امتیاز هم به رقیبان نداد. وی پس از دو پیروزی زودهنگام، در فینال ریوم آنراک، دارنده مدال قهرمانی دنیا زیر 23 سال را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

طبق مقررات فدراسیون کشتی ژاپن، کسانی که در مسابقات قهرمانی دنیا مدال کسب نمایند، حق شرکت در بازی های المپیک را خواهند داشت.

اتوگورو دیرتر از سایر قهرمانان المپیک توکیو به تشک بازگشت. او گفت: مدت ها بود از صحنه رقابت در کشتی دور بودم اما این وقفه ها ناشی از آسیب دیدگی بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم استراحت کنم اما با وجود این که در تمام این 14 ماه در مسابقات شرکت نکردم هر روز تمرین کردم. استراحت برای من خوب بود. در تمام مبارزات احساس خوبی داشتم و از مبارزه لذت بردم.

در غیاب اتوگورو، رحمان عموزاد از ایران در وزن 65 کیلوگرم قهرمان رقابت های دنیای در سال 2022 شد. او درباره رقابت های دنیای و قهرمانی رقیب ایرانی خود گفت: من رقابت های دنیای را که در آن کشتی گیر ایرانی قهرمان شد، دیدن نکردم اما درباره او چیزهایی می دانم.

او در پاسخ به این سوال که آیا او و رحمان عموزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با هم جدال خواهند کرد یا خیر؟ گفت: از الان نمی توانم بگویم در این مسابقات مبارزه خواهیم کرد یا خیر. ما در این مورد با مربی صحبت خواهیم کرد اما من دوست دارم رقابت با کشتی گیران خارجی را آغاز کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "خط و نشان قهرمان المپیک برای ستاره کشتی ایران ، چیزهای زیادی از او شنیده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان قهرمان المپیک برای ستاره کشتی ایران ، چیزهای زیادی از او شنیده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید