تمدید اعتبار بعضی از کارت های هوشمند ملی تا خاتمه 1405

به گزارش وبلاگ اسلیم، طی بخشنامه ای از سوی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، اعتبار آن دسته از کارت های هوشمند ملی که اعتبارشان 1403 و قبل از آن می باشد تا خاتمه سال 1405 تمدید شد.

تمدید اعتبار بعضی از کارت های هوشمند ملی تا خاتمه 1405

به گزارش ایسنا، هاشم کارگر در مورد اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال 1393 شروع و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و خاتمه اعتبار بعضی از آن ها فرا رسیده است.

وی ادامه داد: بنا به آنالیز های اجرا شده و در نظر گرفتن جمیع جهات تصمیم به تمدید اعتبار کارت های مذکور گرفته شد، بنابراین اعتبار کارت های هوشمند ملی که تاریخ اعتبار آن ها تا خاتمه 1403 و قبل از آن بوده است تا خاتمه سال 1405 تمدید می گردد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، معاون وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه کلیه هموطنان می توانند تا سال1405 از این کارت ها استفاده نمایند، گفت: براساس آنالیز های اجرا شده ضروری دیدیم تا به طور کلی نسبت به کارت های هوشمند ملی از هر لحاظ مطالعات جدیدی صورت گیرد که این امر یکی از مهم ترین دلایل تمدید کارت های مذکور بوده است.

منبع: فرارو

به "تمدید اعتبار بعضی از کارت های هوشمند ملی تا خاتمه 1405" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید اعتبار بعضی از کارت های هوشمند ملی تا خاتمه 1405"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید