براساس این فرمول کرایه تاکسی بدهید

به گزارش وبلاگ اسلیم، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از شروع نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی ها و پایانه ها و ادامه این روند در روزهای آینده اطلاع داد.

براساس این فرمول کرایه تاکسی بدهید

به گزارش وبلاگ اسلیم، مهدی وحدت کار با بیان اینکه حداکثر افزایش نرخ کرایه تاکسی بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران 60 درصد است، گفت: قاعده ما این بوده که طبق مصوبه شورا عمل گردد و نرخ کرایه به وسیله رانندگان بیش از این مبلغ مصوب، نباشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اعلام اینکه ابلاغیه افزایش نرخ کرایه در شب عید فطر به دست ما رسید، اضافه نمود: ما تا زمانی که ابلاغیه را دریافت نکنیم نمی توانیم برچسب نرخ نامه چاپ کنیم بنابراین پس از ابلاغ، نرخ ها جهت چاپ به چاپخانه تحویل داده شد.

وی اضافه نمود: پیش از این پرینت نرخ ها را آماده کردیم و در ابتدای هر خط، نرخ های تازه به صورت موقت نصب شدند و برگه های اصلی پس از چاپ در پایانه ها و روی شیشه تاکسی ها نصب خواهد شد.

وحدت کار تأکید کرد: چاپ و نصب برچسب نرخ در سطح شهر شروع شده و به تدریج در روزهای پیش رو انجام خواهد شد و مسافران براساس آن کرایه تاکسی بدهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "براساس این فرمول کرایه تاکسی بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براساس این فرمول کرایه تاکسی بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید