بببینید ، برپایی دهکده جام جهانی 2022 در منطقه 18 ، حمایت شهروندان جنوب غرب تهران از یوزهای ایرانی ، از دارت شوت تا فوتبال دستی

به گزارش وبلاگ اسلیم، همزمان با دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در آوردگاه جهانی 2022، شهرداری منطقه 18 دهکده کوچکی از این رویداد مهیج در جنوب غرب مرکز برپا کرد.

بببینید ، برپایی دهکده جام جهانی 2022 در منطقه 18 ، حمایت شهروندان جنوب غرب تهران از یوزهای ایرانی ، از دارت شوت تا فوتبال دستی

به گزارش وبلاگ اسلیم، یوسف مقدمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 18 با بیان این نکته که رویکرد مهم و اصلی این ایده مهیچ ورزشی حمایت معنوی از یوزهای ایرانی در رقابت های جام جهانی است و مدیریت شهری به عنوان نهادی اجتماعی و فرهنگی همیشه حامی این موضوعات است، اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده در کارگروه ورزش منطقه 18، دهکده کوچکی از انواع فعالیت های مرتبط با فوتبال، نظیر فوتسال، فوتبال دستی، شوت دارت، گل کوچک، فوتبال آدمکی، ایرهاکی و... در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی شهدای بدر ایجاد شده و همه روزه به علاقه مندان خدمات متنوعی ارائه می نماید.

او ادامه داد: این دهکده کوچک جام جهانی فوتبال از ساعت 8 صبح تا 16 در خدمت شهروندان منطقه ها 9، 11، 17 و بعلاوه کارکنان سازمان ورزش و تفریحات شهرداری تهران است.

دهکده جام جهانی از نخستین ملاقات تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل انگلستان شروع به کار نموده و تا هشتم آذرماه و زمان ملاقات برابر آمریکا دایر خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بببینید ، برپایی دهکده جام جهانی 2022 در منطقه 18 ، حمایت شهروندان جنوب غرب تهران از یوزهای ایرانی ، از دارت شوت تا فوتبال دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بببینید ، برپایی دهکده جام جهانی 2022 در منطقه 18 ، حمایت شهروندان جنوب غرب تهران از یوزهای ایرانی ، از دارت شوت تا فوتبال دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید