این گوش پاکن مجهز به وای فای و دوربین می تواند واقعا گوش شما را تمیز کند

به گزارش وبلاگ اسلیم، احتمالا هنوز نام سرومن (cerumen) را نشنیدید. ماده ای که بیشتر به عنوان جرم گوش شناخته می گردد و اگرچه بی خطر است و نمی تواند مشکل بزرگی برای گوش شما ایجاد کند ولی باعث کاهش شنوایی شما می گردد. این ماده را بیشتر در گوش بچه ها یا افراد مسن و سالخورده پیدا می کنیم.

این گوش پاکن مجهز به وای فای و دوربین می تواند واقعا گوش شما را تمیز کند

ماده سرومن می تواند تا 10 درصد شنوایی گوش شما را کاهش دهد. پزشکان همواره توصیه می نمایند با مراجعه به متخصص گوش اقدام به تمیز کردن کامل مجاری گوش خود کنید ولی مردم عادی از گوش پاک کن های پنبه ای استفاده نموده و سعی می نمایند جرم گوش را خارج نمایند. ابزاری که کم خطر است ولی تاثیر کمی هم دارد.

در سال 2021 شاید دیگر گوش پاکن کن پنبه ای بی استفاده باشد و باید سراغ گوش پاک کن های هوشمند برویم. مانند ابزاری به نام Spade Smart Ear Wax Remover که به شما یاری می نماید مانند یک متخصص و جراح، ماده سرومن یا جرم گوش را به طور کامل خارج کنید. چون شما می توانید دقیقا مجاری گوش خود را ببینید و با آگاهی کامل گوش تان را تمیز کنید.

استفاده از یک گوش پاک کن پنبه ای مانند یک پرواز کور است ولی گجت Spade مانند پرواز خلبان با یک هواپیمای پر از جی پی اس و راهنما است. معمولا، یک گوش پاک کن سنتی مقداری از جرم گوش را خارج نموده و باقی را می گذارد یا اینکه آن را له می نماید و باعث فشار و آسیب رسانی به گوش هم می گردد.

برای اولین بار درون گوش تان را زنده تماشا کنید

اما گوش پاک کن Spade به یک دوربین 3 مگاپیکسلی و اتصالات وای فای مجهز است تا با اپلیکیشن موبایل رایگان Spade روی گوشی تلفن همراه شما همگام گردد و وقتی پروب درون مجرای گوش شما قرار می گیرد؛ بتوانید یک تصویر زنده از داخل گوش تان ببینید. یک چراغ کوچک با 6 ال ای دی هم به این پروب اضافه شده است تا درون گوش کاملا روشن باشد و بتوانید تصاویری با وضوح بالا مشاهده کنید. سری این گوش پاک کن کاملا قابل تعویض است و در چندین اندازه برای گوش های در دسترس است.

ابزار Spade با اندازه گیری دمای اتاق، اجازه نمی دهد گوش شما بیش از حد (به خاطر چراغ های LED) گرم گردد و هنگامی که پروب در حال داغ شدن است؛ با دادن هشدارهایی به شما می گوید آن را از گوش خارج نموده و سرد کنید. یک باتری 350 میلی آمپرساعتی که با یک بار شارژ می تواند تا 60 روز کامل کار کند. این گجت با یک داک ارائه می گردد که پد شارژر پروب و نگهدارنده گوش پاک کن ها هم هست.

اما قیمت این گوش پاک کن هوشمند و امروزی بسیار گران تر از یک گوش پاک کن قدیمی پنبه ای است و شاید همین قیمت زیاد باعث گردد شما ترجیح بدهید همان گوش پاک کن های پنبه ای را بهره ببرید. قیمت اصلی این دستگاه 126 دلار است که البته در حراجی ها می توانید تا 80 دلار هم بخرید.

باز هم باید یادآوری کنیم که پزشکان ابدا استفاده از گوش پاک کن هایی مانند Spade را توصیه نمی نمایند و خیلی وقت ها اصلا چیزی که عامیانه جرم گوش نامیده می گردد احتیاج به دستکاری ندارد. اگر واقعا جرم گوش منجر به کم شنوایی به صاطلاح هدایتی شده باشد، بهتر است برای معاینه و خارج کردن آن به پزشک مراجعه کنید.

منبع: یک پزشک

به "این گوش پاکن مجهز به وای فای و دوربین می تواند واقعا گوش شما را تمیز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوش پاکن مجهز به وای فای و دوربین می تواند واقعا گوش شما را تمیز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید