انفجار منزلی در اصفهان به 12 خانه آسیب زد

به گزارش وبلاگ اسلیم، - این حادثه مصدومی به همراه نداشت، آنالیز های اولیه نشان می دهد که این انفجار به احتمال زیاد در اثر نشت گاز شهری رخ داده است.

انفجار منزلی در اصفهان به 12 خانه آسیب زد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان از وقوع حادثه انفجار در یک خانه در این شهر اطلاع داد و گفت: این انفجار سبب تخریب جزیی و کلی 12 منزل مسکونی شد.

به گزارش ایرنا؛ فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان از وقوع حادثه انفجار در یک خانه در این شهر اطلاع داد و گفت: این انفجار سبب تخریب جزیی و کلی 12 منزل مسکونی شد.

بخش هایی از توضیحات آهنگران را در ادامه می خوانید:

- این حادثه صبح امروز در خیابان ابوریحان بیرونی رخ داد و ساعت 10 و 17 دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

- گزارش های مردمی مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار بود، اکیپ های امداد و نجات از ایستگاه های شماره 6 و 19 به محل حادثه اعزام شدند .

- این حادثه مصدومی به همراه نداشت، آنالیز های اولیه نشان می دهد که این انفجار به احتمال زیاد در اثر نشت گاز شهری رخ داده است.

-انفجار در یک خانه یک و نیم طبقه ای رخ داد و دیوارها و سقف آن تخریب شده است، احتمال ریزش این سازه وجود دارد و 2 خانه همجوار آن نیز تا زمانیکه کارشناس سازه آنها را آنالیز نکند امکان سکونت ندارد.

- وی گفت: بر اثر این انفجار، آتش سوزی در زمین مجاور این خانه که ضایعات کارتن و پلاستیک در آن جمع شده بود رخ داد اما با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی اطفا شد.

- نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان همزمان با روز طبیعت در اماکن مختلف شهر مانند بوستان های حاشیه زاینده رود، کوه صفه و مبادی ورودی و خروجی شهر حضور فعال دارند.

منبع: عصر ایران

به "انفجار منزلی در اصفهان به 12 خانه آسیب زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار منزلی در اصفهان به 12 خانه آسیب زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید