ارسال ایده های فیلمسازی به صدا و سیما با یک شماره تلفن

به گزارش وبلاگ اسلیم، مدیر فراوری، تامین و آنالیز دفتر فیلمنامه صداوسیما می گوید، تمام تهیه نمایندگان، کارگردانان، نویسندگان و فیلمنامه نویسان می توانند طرح های خود را به وسیله اپلیکیشن بله بدون واسطه و بر اساس آیین نامه محتوایی و اجرایی که از قبل مشخص و مشخص شده است به دفتر فیلمنامه رسانه ملی ارائه نمایند.

ارسال ایده های فیلمسازی به صدا و سیما با یک شماره تلفن

به گزارش وبلاگ اسلیم، اکرم صادقی با اعلام شماره تماس 09364512590 که مربوط به اداره کل فیلمنامه است، شرح داد: بر اساس آیین نامه های ارائه شده، در هر طرح ذکر نام طرح، نام نویسنده، نام ارائه دهنده، نسبت طرح با محورهای 12 گانه واجد اولویت محتوایی سند تحول سازمان صداوسیما در افق 1405، قالب طرح، منبع اقتباس، تاریخ ارائه و شماره تلفن ارائه دهنده الزامی است. تمام فرایندها و جزئیات لازم دیگر نیز با دقت در آئین نامه های اجرایی و محتوایی ذکر شده اند.

به گفته او از زمان آغاز به کار دفتر فیلمنامه صداوسیما تا به امروز 506 طرح به دفتر ارسال شده که از این تعداد ده ها طرح تایید شده است و با نویسندگان آنها بابت توجیه نکات کارشناسی و مدنظر دفتر فیلمنامه رسانه ملی جلسات حضوری برگزار شده است و این طرح ها در فرایند نگارش قرار گرفته اند.

صادقی گفت: ارائه دهندگان طرح ها از همان طریقی که طرح های شان را ارسال نموده اند می توانند پیگیری نمایند و آگاه شوند که طرح هایشان در چه مرحله ای از فرایند کارشناسی و آنالیز است؛ ضمن اینکه نتیجه ارزیابی ها به صورت مکتوب برای ارائه دهنده هر طرح ارسال خواهد شد.

مدیر فراوری، تامین و آنالیز دفتر فیلمنامه صداوسیما اضافه نمود: بعد از نتیجه کارشناسی، با نویسندگان جلسات حضوری برگزار می گردد و فیلمنامه نویسان متعهدی که حتی شاید برای نخستین بار باشد که در رسانه ملی فیلمنامه ارائه می نمایند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بعد از اصلاح و بازنویسی موارد مطرح شده و برطرف اشکالات اصلی طرح به مرحله نهایی و عقد قرارداد می رسند. برای نگارش فیلمنامه نیز همراهی و نظارت یک کارشناس برای تامین نتیجه حداکثری در نظر گرفته شده است. در بخش مشاوره و اجرا نیز 31 پروژه سریال مراحل اولیه را گذرانده اند و در مسیر نگارش و فراوری قرار دارند.

این اداره از همه نویسندگان حقیقی و حقوقی دعوت می نماید تا در این عرصه که مبتنی بر عدالت و حرفه ای گری طراحی شده است مجموعه دفتر فیلمنامه صداوسیما را کمک نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ارسال ایده های فیلمسازی به صدا و سیما با یک شماره تلفن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال ایده های فیلمسازی به صدا و سیما با یک شماره تلفن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید