سفر اپ: با Nexar اتفاقات جاده را بدون احتیاج به دوربین مجزا ضبط کنید

به گزارش وبلاگ اسلیم، Nexar نام اپلیکیشنی است که کاربران به وسیله آن می توانند اتفاقات جاده را بدون احتیاج به خرید دوربین به وسیله تلفن هوشمندشان ضبط نمایند. این اپلیکیشن قابلیت های مختلفی دارد. همراه خبرنگاران باشید تا با Nexar بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با Nexar اتفاقات جاده را بدون احتیاج به دوربین مجزا ضبط کنید

اگر همواره در حال سفر هستید یا کارتان به گونه ای است که اغلب ساعات روز را در جاده ها می گذرانید، حتما در مورد مسائل حقوقی تصادف ها آگاه هستید. مسائلی در مورد اینکه در تصادفی که رخ داده، چه خودرویی مقصر است. با وجود اینکه در بعضی از کشور ها تمام خودرو ها ملزم هستند تا دوربینی برای ضبط اتفاقات جاده داشته باشند، اما در ایران چنین قانونی وجود ندارد. اما بهتر است که ما ایرانی ها نیز در خودرو هایمان چنین دوربینی داشته باشیم. اما جالب است بدانید که برای ضبط اتفاقات جاده الزاما نیازی به خرید دوربین مجزا نیست. بلکه به وسیله تلفن هوشمند نیز می توانید این کار را انجام دهید.

Nexar نام اپلیکیشنی است که تلفن های هوشمند را تبدیل به دوربینی جهت ضبط اتفاقات جاده می نماید. این اپلیکیشن که هم در اختیار کاربران اندروید و هم کاربران iOS واقع شده است، باعث می گردد که به سادگی و بدون هیچ هزینه اضافی، از اتفاقات پیش رویتان فیلم برداری کنید. اپلیکیشن مذکور قابلیت فیلم برداری از فضای داخلی خودرو را نیز دارد. تنها کافی است که آن را روی تلفن هوشمندتان نصب کنید و به وسیله پایه، روی داشبورد قرار دهید یا به شیشه جلویی خودرو بچسبانید. این اپلیکیشن به وسیله دوربین و البته شبکه کاربران Nexar می تواند تاحدودی تصادف را نیز پیش بینی کند. پس اگر شما نیز مایل به استفاده از این اپلیکیشن هستید، به وسیله لینک های زیر آن را برای تلفن های هوشمندتان دانلود کنید.

منبع: کجارو

به "سفر اپ: با Nexar اتفاقات جاده را بدون احتیاج به دوربین مجزا ضبط کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با Nexar اتفاقات جاده را بدون احتیاج به دوربین مجزا ضبط کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید