آمازون در آستانه ساخت مجموعه تلویزیونی Mass Effect است

به گزارش وبلاگ اسلیم، به زودی باید منتظر یک اقتباس تلویزیونی از فرنچایز محبوب شرکت BioWare ،Mass Effect در شبکه تلویزیونی آمازون باشیم.

آمازون در آستانه ساخت مجموعه تلویزیونی Mass Effect است

طبق اخبار منتشر شده استودیو آمازون در آستانه توافق با ناشر این فرنچایز محبوب، Electronic Arts (EA) برای فراوری مجموعه ای تلوزیونی بر پایه داستان بازی Mass Effect است. این خبر درست بعد از موفقیت مجموعه اقتباسی چرخ زمان که در تاریخ 19 نوامبر از این شبکه پخش شد، منتشر شد.

اگر این توافق اتفاق بیفتد، Mass Effect هم به لیست پروژه های درحال انجام پرایم ویدیو که درحال حاضر شامل پسران (The Boys)، شکارچیان (Hunters)، من می دانم که تابستان گذشته چه کردید (I Know What You Did Last Summer)، شکست ناپذیر (Invincible) والبته چرخ زمان است، اضافه خواهد شد. این استودیو بعلاوه درحال کار بروی پروژه بزرگ و پرهزینه سه گانه ارباب حلقه ها است که سپتامبر 2022 منتشر خواهد شد. با این اوصاف Mass Effect هم مانند اقتباس Paramount+ از هالو (Halo) و اقتباس HBO از آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) به جمع اقتباس های تلوزیونی پرهزینه از بازیهای ویدیویی خواهد پیوست.

نسخه اولیه Mass Effect در سال 2007 به طور اختصاصی برای ایکس-باکس360 به وسیله Microsoft Game Studios منتشر شد و بعد از آنکه کمپانی EA حق انتشار آن را خریداری کرد به پلی استیشن3 و حتی رایانه های خانگی هم راه یافت. داستان بازی در سال 2183 اتفاق می افتد و بازیکن در نقش سربازی ماهر به نام فرمانده شپرد ظاهر می گردد که وظیفه دارد با سفینه اس اس وی نورماندی به اکتشاف در کهکشان راه شیری بپردازد.

BioWare و EA این بازی را با Mass Effect 2 در 2010، Mass Effect 3 در 2012 و Mass Effect: Andromeda در سال 2017 ادامه دادند. در دسامبر 2020، BioWare رسما خبر از پنجمین بازی از خط اصلی داستانی Mass Effect، احتمالا دنباله ای بر سه گانه اصلی، داد. از ابتدا داستان پردازی، گیم-پلی و دنیا سازی این بازی که همیشه تأکید بر انتخاب بازیکن داشته، تحسین شده است.

فرنچایز Mass Effect همین حالا هم فراتر از دنیای بازی های ویدیویی رفته. کتابی بر اساس سه گانه اصلی به وسیله انتشارات Del Rey Books و سه گانه ای بر اساس ورژن آندرومدا به وسیله انتشارات Titan Books منتشر شده است. تعدادی کمیک و فیلم کوتاه هم به وسیله Dark Horse Comics برای این مجموعه منتشر شده. Mass Effect: Paragon Lost، فیلمی انیمیشنی بر اساس این مجموعه است که به وسیله Production IG فراوری و به وسیله Funimation، در سال 2012 توزیع شده. قبل از آن، Legendary Pictures و Warner Bros در سال 2010 حقوق فیلم را برای ساخت اقتباسی سینمایی از آن خریداری کردند اما این فیلم هرگز ساخته نشد.

منبع: CBR

منبع: دیجیکالا مگ

به "آمازون در آستانه ساخت مجموعه تلویزیونی Mass Effect است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون در آستانه ساخت مجموعه تلویزیونی Mass Effect است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید