آشنایی با 8 ساحل رویایی دنیا

به گزارش وبلاگ اسلیم، دریا جذابیت های خاصی دارد، از غذا های دریایی گرفته تا مروارید و مرجان های زیبای درون آن. اما برخی معتقدند زیبایی دریا تنها به درون آن خلاصه نمی شود.

آشنایی با 8 ساحل رویایی دنیا

ساحل هایی در دنیا وجود دارند که با دیدن زیبایی خیره کننده آن ها دیگر به درون دریا فکر نمی کنید.

طبیعت پر از شگفتی های زیبا، از جمله ترکیب آب، شن، ماسه با زیست تاب ها که شب را در ساحل روشن می سازند.

1. گیبس لند، استرالیا

اولین ساحل درخشان در لیست ما، دریاچه گیبس لند در استرالیا است. شما می توانید مانند هر دریاچه دیگری در دریاچه گیبس لند شنا و ماهی گیری کنید. ولی در شب چشم انداز زیبایی خلق می شود. جلبک های زیست تابی در شب شروع به تابیدن می کنند.

2. ساحل مالدیو

این ساحل درخشان در مالدیو تنها یکی از ویژگی های دلربای این کشور است. شن و ماسه در این ساحل درخشانند. آن ها ساطع نور آبی تا یک دقیقه هستند و روشنایی به ساحل می بخشند تا جهت خود را در پیاده روی های ساحلی گم نکنید.

3. خلیج ولز لانگ، ویتنام

خلیج ولز لانگ یکی از محبوب ترین مقصد توریستی ویتنام است. در شب تور های قایقی، مردم را در این خلیج برای دیدن روشنایی زیبایی زیست تاب ها می برند.

4. فیوژوآ، چین

همان جلبک و فیتوپلانکتون ها که ساکن آب هستند و درخش در سواحل را ایجاد می کنند در ساحل های چین هم وجود دارند. یکی از جاذبه های خاص این کشور هستند.

5. دونگینگ، چین

درخشش در دریای رویایی دونگینگ چین به علت جلبک ها نیست؛ بلکه سنگ ها درخشش این ساحل را تامین می کنند که به جای نور آبی، نور سبز دارند. اگر شما در شب در این دریا شنا کنید، این نور ها به عنوان یک نور هشدار طبیعی عمل می کند.

6. سان دیاگو، کالیفرنیا

در آوریل 2020، اقیانوس شناسان کشف کردند که مقدار بسیار زیادی از جلبک های بیونست در آب های سان دیاگو وجود دارند. دانشمندان نمی دانند که چه مدت این ساحل درخشان می ماند. این موضوع در اکوسیتم اقیانوس ها هنوز معماست.

7. ساحل تای پو، هنگ کنگ

دریا تای پو در هنگ کنگ، در شب شکوفه های جلبکی آبی را در امتداد ساحل خود دارد.

8. ساحل ساوت پروی، کالیفرنیا

در ساحل ساوت پروی، زیست تاب های شکوفه ای وجود دارند که زینت بخش این ساحل در کالیفرنیا شدند.

منبع: گردشبان

به "آشنایی با 8 ساحل رویایی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 8 ساحل رویایی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید