5 ساحل برتر جهان

به گزارش وبلاگ اسلیم، بیش از هفتاد درصد از کرۀ زمین را آب گرفته است. دریاها و اقیانوس های کرۀ زمین هر کدام سواحل زیبایی را دارند که چشم را خیره می نمایند و رفتن به آنها می تواند بهترین خاطرۀ عمر شما باشد. در اینجا پنج ساحل برتر دنیا را به شما معرفی می کنیم. خوب است بدانید که رفتن به این سواحل کار سختی نیست، فقط باید تصمیم به رزرو پرواز برای این سواحل بگیرید و یا بلیط پرواز خود را برای این مکان های دیدنی و بهشت های رویایی خریداری کنید.

5 ساحل برتر جهان

سواحل سیشل در اقیانوس هند

سواحل سیشل واقع در اقیانوس هند است. این سواحل با شن های صورتی و آبی با رنگ شگفت انگیز شما را مسحور خود می نماید. هر چند که چیزی بسیار بیشتر از خورشید، دریا و شن و ماسۀ زیبا در انتظار شما است. اگر قصد سفر به جزایر عجیب و غریب را دارید، سیشل را انتخاب کنید. بلیط پرواز خود را بخرید و به جایی بروید که رویای گردشگران است. شما در سواحل می توانید گونه های مختلف جانوری از جمله لاک پشت های غول پیکر و انواع حلزون ها را تماشا کنید. پرنده ای به نام Paradise - flycatcher یعنی پرنده ای که با پروازش بهشت را به دست می آورد نیز از دیدنی های این سواحل زیبا است.

سواحل مالدیو در کشور مالدیو

مالدیو کشوری با سواحل فراوان است که هر کدام از آنها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. اگر دوست دارید در جایی به تعطیلات بروید که حتی نمی گردد در خواب هم آنها را دید، همین الان برای رزرو پرواز خود اقدام کنید. در سواحل مالدیو هتل هایی جذاب با فضایی رویایی در کنار ساحل میزبان شما هستند. شنا و غواصی در عمق 24 متری یکی از تجربیات فوق العادۀ این سفر خواهد بود. زمانی که غواصی می کنید، دنیایی را در زیر آب تماشا می کنید که شبیه به مستندهای بی نظیر حیات وحش است. شما می توانید انواع و اقسام ماهی های زیبا را نه از صفحۀ تلویزیون، بلکه به صورت سه بعدی تماشا کنید. شما هم چنین در سفر به سواحل مالدیو از هوای عالی و مناظر بی نظیر لذت می برید.

سواحل بورا بورا در تاهیتی

سواحل بورا بورا در تاهیتی و در جزیره های اقیانوس آرام مکانی رویایی برای سفر و گذراندن تعطیلات است. سواحل بورا بورا با شن های سفید و طبیعت بکرش، به ساحل رومانتیک معروف است. در بورا بورا داستان های عاشقانۀ زیادی ساخته می گردد. بورا بورا دارای تالاب های مخملی درکنار آب های عمیق است و رنگ های ملایم و چشم نواز به همراه نسیم ملایم شما را در آغوش می کشد. بورا بورا دارای یک تالاب از آب های فیروزه ای است که شبیه به یک تابلوی نقاشی می ماند. دامنه های سرسبز گرمسیری و دره های کوه اوتمنو در کنار سواحل زیبا با شن های سفید، عشق را در وجود هر بیننده ای شکوفا می نماید. طول این ساحل 29 کیلومتر است و سکوت و طبیعت بکر شما را غرق لذت می نماید. بنابراین همین حالا برای خرید بلیط پرواز خود به این ساحل زیبا اقدام کنید.

ساحل لنکاوی در مالزی

ساحل لنکاوی در کشور مالزی واقع شده است و یکی از زیباترین سواحلی است که می توان در منطقۀ استوایی آسیا مشاهده کرد. از نام این ساحل که به معنی سرزمین آرزوها است می توان به عمق جذابیت آن پی برد. از ویژگی های این ساحل دیدنی می توان به رنگ شفاف آب دریا، شن های سفید و جنگل های استوایی سرسبز اطراف آن اشاره نمود. ساحل لنکاوی یک ساحل تاریخی و افسانه ای نیز هست. این ساحل به دلیل طبیعت بکر و در دسترس بودن برای عبور و مرور، در گذشته، پایگاهی برای دزدان دریایی بوده و برای علاقمندان به تاریخ نیز دیدنی هایی دارد. در این ساحل درختان نارگیل در نزدیکی آب آبی کریستالی روشن چشم هر گردشگری را به نوازش در می آورد. با رزرو پرواز خود برای مالزی، دیدن از این ساحل زیبا و بکر استوایی را به خود هدیه دهید.

ساحل لانیکای در هاوایی

همۀ ما زمانی که نام تفریحات دریایی و تابستانی به میان می آید، یک بار نام هاوایی را برای خود مرور می کنیم. حتی لباس های شاد و پر از رنگ های گرم و زنده به لباس های هاوایی معروف هستند. تصویر هاوایی را در فیلم های زیادی دیده ایم که در آن زنان و مردان در کنار ساحل دراز کشیده و یا از بارهای اطراف، انواع نوشیدنی ها را که درون میوه های استوایی ریخته شده، نوش جان می نمایند. بله، این هاوایی است. ساحل لانیکای در هاوایی یکی از بهترین سواحل دنیا است که شما می توانید بلیط پرواز خود را برای آنجا بخرید و در آب های اقیانوس شنا کنید. یا این که کنار دریا از تماشای مناظر بکر و زیبای این سواحل لذت ببرید.

منبع: همگردی

به "5 ساحل برتر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ساحل برتر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید