10 مکان مجذوب کننده برای صرف صبحانه در دبی!

به گزارش وبلاگ اسلیم، صبحانه در دبی نیز همچون همه شهرهای دنیا اولین وعده غذایی مردم است که در رستوران ها و کافه ها به شکل های مختلفی برای میهمانان سرو می گردد. میهمانان این شهر مدرن در خلیج فارس برای نوش جان کردن یک صبحانه لذیذ و خوشمزه گزینه های متعددی را پیش رو دارند، دبی یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری در خاورمیانه است که توانسته با امکانات متنوع مسافران بسیاری را به این شهر زیبا در کشور امارات بکشاند و همین موضوع باعث شده رستوران ها و کافه های متعددی در این شهر برای افراد با ذائقه های مختلف تاسیس گردد. انتظار دارید در منوی صبحانه چه چیزهایی ارائه گردد؟ نان و پنیر، کره و عسل یا چیزهایی فراتر از این موارد؟!

10 مکان مجذوب کننده برای صرف صبحانه در دبی!

اگر در پی نوش جان کردن یک صبحانه مقوی و متفاوت در شهر دبی هستید باید به شما این نوید را بدهیم که حتما بر اساس ذائقه و سلیقه خود رستوران و یا کافه ای را در این شهر پیدا خواهید کرد. وعده صبحانه در دبی از برترین مواد اولیه تهیه و با تشریفات و تنوع بسیاری برای گردشگران و ساکنین این شهر سرو می گردد. برای سفر به دبی در ایام مختلف سال می توانید از سایت وبلاگ اسلیم بلیط پرواز و هتل محل اقامت خود را با برترین قیمت و در اسرع وقت رزرو نمایید، سایت وبلاگ اسلیم به صورت 24 ساعته به علاقه مندان سفر خدمات ارائه می دهد. در ادامه قصد داریم ده مورد از مجذوب کننده ترین مکان ها برای صرف صبحانه در دبی را به شما معرفی کنیم، با وبلاگ اسلیم تا انتهای این مطلب همراه باشید.

10 مکان شگفت انگیز برای وعده صبحانه در دبی

برای خوردن اولین وعده غذایی روز در شهر رویایی دبی گزینه های متعددی پیش روی شماست، خوردن یک صبحانه خوشمزه برای شروع یک روز پرانرژی اهمیت زیادی دارد، پس حتما مکانی را متناسب با ذائقه و بودجه خود در دبی انتخاب کنید. گردشگران بسیاری سالانه از نقاط مختلف دنیا به شهر دبی سفر می کنند و به همین علت در این شهر تنوع مکان هایی که وعده صبحانه در آنجا سرو می گردد، بسیار زیاد است. مسافران شهر دبی می توانند طعم صبحانه های شرق تا غرب آسیا و اروپا را در کافه های شهر دبی بچشند، نان ها و شیرینی های آمریکایی با برترین طعم و مزه در کنار انواع قهوه ها و آبمیوه ها در کافه ها و رستوران های این شهر برای مشتریان سرو می گردد. در این مقاله قصد داریم 10 مکان شگفت انگیز برای وعده صبحانه در دبی را به شما معرفی کنیم.

1. لانا لوسا، طعم یک صبحانه پرتغالی در دبی

اگر علاقه به صبحانه های مفصل و اروپایی دارید، با رفتن به لانا لوسا، طعم یک صبحانه پرتغالی در دبی را بچشید و روز خود را با یک صبحانه کامل و مقوی شروع کنید. رستوران لانا لوسا (Lana Lusa) در مرکز خرید وصل 51 واقع شده، طراحی داخلی این رستوران به یک کافه محلی شیک که غذاهای کلاسیک پرتغالی در آن سرو می گردد، شباهت زیادی دارد. این رستوران یک فضای سرپوشیده و یک تراس برای پذیرایی از میهمانان خود فراهم نموده است، در منوی صبحانه این رستوران غذاهای مقوی مانند توستا میستا یا صبحانه انگلیسی نیز واقع شده است.

با رفتن به لانا لوسا، طعم یک صبحانه در دبی را می توانید با نوش جان کردن بیکن قارچ و گوشت گوساله بچشید. فضای داخلی رستوران لانا لوسا تم متمایز و شیکی با عناصر بی شماری از صنعتگران پرتغالی را در خود جای داده که از جمله آنها می توان به بشقاب های سرامیکی رنگارنگ، وسایل مسی و چوب پنبه ای که مرکز پرتغال شهر پورتو آورده شده، اشاره نمود. در منوی این رستوران برای وعده های ناهار و شام غذاهای مشهوری همانند خورش ماهی آلگاروه با دستور پخت مادربزرگ جسیکا ویویرو بنیانگذاراین مجموعه نیز موجود است.

2. طعم یک صبحانه شکلاتی در میرزام

برای عاشقان شکلات در وعده غذایی صبحانه، میرزام گزینه مناسبی برای نوش جان کردن یک صبحانه شکلاتی در دبی است. برند محلی میرزام به خاطر شکلات های خوشمزه اش، ترافل های شکلاتی، تخم مرغ شکلاتی و شکلات های داغش معروفیت پیدا نموده، در فروشگاه این برند یک فضای کوچک برای سرو یک صبحانه خوشمزه نیز فراهم شده است. طعم یک صبحانه شکلاتی در میرزام (Mirzam) با خوردن یک لقمه نان و شکلات در کنار یک فنجان قهوه داغ کامل می گردد، قهوه ها را در میرزام برای مشتریان با نوعی از شکلات های روز سرو می کنند که بسیار خوش طعم و عطر است.

در منوی این مجموعه غذاهای خلاقانه و لذیذ بسیاری مانند تارتین داغ با پیاز کاراملی شده، پنکیک اسفناج و کلوچه های برشته با دستور ویژه به چشم می خورد، بعد از صرف صبحانه نیز می توانید از تماشای ویترین های متنوع مغازه و کارگاه شکلات سازی میرزام لذت ببرید و خاطره ای شیرین از صرف وعده صبحانه در دبی برای خود ثبت کنید.

3. رستوران چهار فصل در ساحل جمیرا

شروع یک روز مجذوب کننده و پرانرژی در دبی می تواند با صرف وعده صبحانه در فضای شیک و مجلل رستوران چهار فصل در ساحل جمیرا (Four Seasons Dubai at Jumeirah Beach) شروع گردد، این رستوران در یکی از مجلل ترین و آرام ترین هتل های شهر دبی واقع شده است. در منوی بوفه باز این رستوران که به سبک مرسوم در هتل سرو می گردد و یکی از برترین مکان ها برای وعده صبحانه در دبی است، انواع املت ها، پنکیک ها، غذاهای سالم مانند کاسه های آووکادو، اسموتی های پروتئینی، وافل های رویال با عسل و کرپ های شکلاتی جز گزینه هایی است که به چشم می خورد. تمامی غذاهای سرو شده در این رستوران از مواد اولیه ارگانیک تهیه و برای میهمانان سرو می گردد.

4. رستوران نِت ترکیبی از صبحانه فرانسوی و ژاپنی

رستوران مدرن و مینیمال نِت زاییده فکر تیم پشتیبان کاست است که برای صرف صبحانه طراحی و به برترین شکل ممکن در شهر مدرن دبی افتتاح شده است. رستـوران نِت (Nette) ترکیبی از صبحانه فرانسوی و ژاپنی را برای مشتریان خود تدارک دیده، در این رستوران که فضای داخلی آن به شکلی مینیمال طراحی شده انواع غذاهای خوشمزه و مبتکرانه صبحانه مانند کاسه ماچا عسل، ساندویچ تخم مرغ، پنکیک کرم سوفله ژاپنی و نان تست فرانسوی با پنیر ماسکارپونه، انواع آب میوه های تازه و طبیعی، اسموتی ها و قهوه ها سرو می گردد. پرسنل حرفه ای و کاربلد رستوران نِت از میهمانان این مجموعه در محیطی روشن، مینیمالیستی و پر از گل وگیاه سبز پذیرایی می کنند.

5. مجموع ما میعادگاه عاشقان قهوه

کافه رستوران مجموع ما (The Sum of Us) به وسیله تیم سازنده تام و سرگ در شهر دبی ساخته شده، این کافه بهشت قهوه دوستان است. مجموع مامیعادگاه عاشقان قهوه در شهر دبی است که در مجموعه خود در کنار قهوه صبحانه گرم هم سرو می نماید. باریستاها در این کافه از جدیدترین تکنیک های برشته کردن قهوه به شکلی کاملا هنری استفاده می کنند. صنعتگران آشپزی در این کافه استعداد خلاقانه خود را در نانوایی نشان می دهند، در منوی این کافه انواع شیرینی ها، اشترودل ها، پودینگ ها، کیک ها و تارت ها به وسیله حرفه ای ترین نانواها تهیه و برای مشتریان به شکل ویژه ای سرو می گردد. فضای داخلی این کافه بسیار شیک و مجذوب کننده است، بعلاوه The Sum of Us یکی از بی نظیر ترین مکان ها برای وعده صبحانه در دبی است که صبحانه تا ساعت 5 بعد از ظهر در این کافه سرو می گردد.

6. نانوایی خیابان کلینتون در دبی

ترکیب رایحه قهوه تازه آسیاب شده با نان تازه در نانوایی خیابان کلینتون در دبی (Clinton Street Baking Company)، همان عطر و بویی است که شما را به خوردن یک صبحانه آمریکایی در مرکز شهر دبی دعوت می نماید. در منوی صبحانه این رستوران که در تمام طول روز سرو می گردد، انواع غذاهای آمریکایی مانند بیسکویت بلغور، جک مونتری، گوجه فرنگی سرخ شده، کیک خرچنگ مریلند، مرغ سرخ شده، وافل، کلوچه ها و براونی های تازه پخته شده در کنار میلک شیک های غلیظ و خامه ای که از بستنی ارگانیک خانگی تهیه شده به چشم می خورد. پینکیک های نانوایی خیابان کلینتون در دبی جز گزینه های محبوب مشتریان این کافه است، پنکیک های این کافه ضخیم، طلایی، کرکی، روی هم چیده شده و با کره سرو می گردد.

7. یک صبحانه انگلیسی در دبی مارینا

برای نوش جان کردن یک صبحانه انگلیسی در دبی مارینا (The Scene by Simon Rimmer) کافیست به اسکله شماره 7، طبقه چهارم دبی مارینا رستوران صحنه اثر سایمون ریمر بروید. سایمون ریمر یک غذاخوری بریتانیایی است که به عنوان یکی از برترین مکان ها برای صرف صبحانه در دبی با چشم اندازی زیبا از میهمانان پذیرایی می نماید. در صبحانه های کلاسیک این رستوران غذاهایی مانند مانند تخم مرغ فلورانسی، وافل و پنکیک در طعم های مختلف همه روزه از ساعت 8 صبح برای مشتریان سرو می گردد.

8. صبحانه ای خوشمزه در محیطی دنج

رستوران کارین (Carine) یک مکان آرام مشرف به جاده های شهر امارات است، می توانید با رفتن به این رستوران مدرن، خوردن صبحانه ای خوشمزه در محیطی دنج و آرام را در دبی تجربه کنید. فضای داخلی این رستوران از یک آلاچیق سفید با تراس وسیع و غذاخوری سرپوشیده شکل گرفته، منو رستوران کارین ترکیبی از غذاهای فرانسوی و مدیترانه ای است که به وسیله یکی از معروفترین سرآشپزهای دنیا به مشتریان ارائه می گردد. از معروفترین صبحانه های این رستوران می توان بهتخم مرغ بندیکت، تخم مرغ همزده با ترافل تازه، نان تست فرانسوی و گرانولای خانگی اشاره نمود، غذاهای تهیه شده در کارین طعم واقعی جنوب فرانسه در صبح آفتابی دبی است.

9. صبحانه با طعم نان تست فرانسوی

فلش و گنجشک (Arrows & Sparrows) نام یک کافه دنج است که به وسیله بنیانگذاران کافه خیابان دوستان در دبی تاسیس شده و از مهمانانی که برای صرف وعده صبحانه در پی محیطی دنج هستند، پذیرایی می نماید. صبحانه با طعم نان تست فرانسوی را می توانید در کافه بچشید، کافیست از منوی این کافه دنج آقای بندیکت یا نان تست فرانسوی شیطان را سفارش دهید و روز خود را با طعم بی نظیر این صبحانه فرانسوی بسازید.

10. صبحانه سالم و مقوی

اگر برای صرف صبحانه در دبی در پی مکانی هستید که صبحانه خوشمزه و سالم سرو می نماید، کافه وحشی و ماه (Wild And The Moon) که اولین شعبه دنیای این کافه سالم مستقر در پاریس است گزینه مناسبی برای صبحانه شما می باشد. برای خوردن صبحانه سالم و مقوی در کافه وحشی و ماه می توانید به خیابان السرکال در دبی بروید، در این کافه می توانید انواع آبمیوه های سرد، اسموتی ها و غذاهای ویژه را که از مواد اولیه طبیعی، محلی و گیاهی تهیه شده سفارش دهید و با خیالی آسوده نوش جان نمایید.

سوالات متداول درباره مکان مجذوب کننده برای صرف صبحانه در دبی

1. رستوران لانا لوسادر کدام یک از مراکز خرید شهر دبی واقع شده است؟

رستوران لانا لوسا که در آن غذاهایی از کشور پرتغال سرو می گردد، در مرکز خرید وصل 51 قرار گرفته است.

2. رستوران صحنه اثر سایمون ریمر در کدام بخش شهر دبی واقع شده است؟

رستوران صحنه اثر سایمون ریمر در اسکله شماره 7 شهر دبی در طبقه چهارم دبی مارینا واقع شده است، برای نوش جان کردن یک صبحانه انگلیسی در دبی می توانید به این رستوران شیک و مجلل بروید و از تماشای چشم انداز شهر در حین خوردن غذا لذت ببرید.

3. نانوایی خیابان کلینتون در دبی به کدامیک از غذاهایش معروفیت دارد؟

پنکیک های نانوایی خیابان کلینتون در دبی معروفترین گزینه در منوی این نانوایی می باشد، پنکیک ها در این کافه کاملا ضخیم آماده شده و روی هم چیده و با کره سرو برای وعده صبحانه در دبی سرومی گردد.

جمع بندی مکان مجذوب کننده برای صرف صبحانه در دبی

قطعا اهمیت وعده صبحانه بر کسی پوشیده نیست، بخصوص در سفر به شهر لوکسی همانند دبی که مردم از سراسر دنیا با ذائقه ها و سلیقه های مختلف به آن می آیند. خوردن صبحانه می توانند بخشی از برنامه تفریحی شما در سفر به شهر دبی باشد تا بتوانید با فرهنگ غذایی ملل مختلف بیشتر آشنا شوید، در شهر دبی تنوع منوی صبحانه کافه ها و رستوران ها بسیار زیاد است. در این مقاله فقط ده مورد از مجذوب کنندهترین کافه ها و رستوران ها را برای صرف صبحانه در دبی معرفی کردیم که هرکدام براساس یک سبک خاص به مشتریان خود سرویس می دهند.

اگر شما هم مسافر شهر دبی هستید و یا در این شهر اقامت دارید، پیشنهاد می کنیم یکی از رستوران ها و یا کافه های معرفی شده در این مقاله را برای صرف صبحانه در دبی امتحان کنید تا طعم لذت بخش غذاهای این کافه ها برای همواره در فکر شما باقی بماند. برای سفر به دبی می توانید بلیط هواپیما و یا تور مورد نظر خود را از سایت وبلاگ اسلیم تهیه کنید، وبلاگ اسلیم ارائه دهنده انواع خدمات سفر می باشد که سابقه طولانی و درخشانی در امر گردشگری دارد.

منبع: الی گشت

به "10 مکان مجذوب کننده برای صرف صبحانه در دبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان مجذوب کننده برای صرف صبحانه در دبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید