آشنایی با میز کارشناسی

به گزارش وبلاگ اسلیم، خبرگزاری خبرنگاران- یکی از مواردی که هنگام بازدید از محیط کار باید به آن توجه کنید میز کارشناسی است که کارمندان در دفتر و سازمان شما از آن استفاده می نمایند. نکته مهم دیگر قیمت میز کارمندی است که مدیران از آن استفاده می نمایند. اما این درست است که قیمت میز ممکن است نقش کلیدی برای شما داشته باشد اما از قلم نیاندازید که یکی از مهمترین نکات در فرایند سازمانی شرکت ها و ادارات، سلامت جسم و روان کارکنان است که نباید به خطر بیفتد. خرید اشتباه و یا خرید میزهای نا مطلوب می تواند تاثیرات بدی داشته باشد. خرید میز کاشناسی مناسب یکی از نکات مهم و لازم است که باید کسب و کار یا سازمان خود را تجهیز کنید، زیرا همانطور که گفته شد، وقتی کارمندان شما از آن استفاده می نمایند، منجر به افزایش کارایی آن در محل کار می گردد. حال ممون است این سوال برای شما پیش بیاید که جنس و مدل میز کارکنان چگونه باید باشد؟ با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با میز کارشناسی آشنا کنیم.

آشنایی با میز کارشناسی

میز کارشناسی مدرن

میزهای تخصصی دارای انواع و مدل های مختلفی هستند. شاید عامل اصلی در جلوه دادن یک دفتر مدرن رنگ مبلمان اداری باشد. رنگ میزهای مدرن معمولاً سفید، خاکستری و عموماً رنگ های روشن است. زاویه های تیز یکی دیگر از ویژگی های موجود در بیشتر جداول مدرن است. متریال مورد استفاده در مدرن بودن یا کلاسیک بودن آن هم تأثیر می گذارد. در دفاتر اداری مدرن، بیشتر از فلز و شیشه استفاده می گردد.

ویژگی های میز کارشناسی

هر میز کارشناسی بسته به کاربرد آن متفاوت ساخته شده است. یکی از اولین ویژگی های میز کارشناسی در محل کار این است که بزرگتر از میز کار یک کارمند باشد. ارتفاع استاندارد این میز بین 75 تا 85 سانتی متر متغیر است. طول میز تخصصی بسته به موارد استفاده بین 90 تا 250 سانتی متر متغیر است . این میز با نوارهای PVC به وسیله دستگاه های برش بسیار دقیق و ظریف برش داده شده است. این محصول یکی از کاربردی ترین میزها است که در انواع مختلف طراحی و فراوری شده است. یکی دیگر از ویژگی های میز کارشناسی تخصصی، انتخاب رنگ محصول بسته به دکوراسیون فضای اداری است .

اهمیت داشتن فضای مناسب

میزهای کارشناسی که در مجموعه اداری نت با آنها روبرو خواهید شد انواع مطلوبی هستند که با بهره گیری از فضای مناسب در کشوها این امکان را به کاربر می دهد تا بیشترین کارایی را از فضای میز خود داشته باشد. اساساً، عملکرد، صرفه جویی در فضا و ذخیره سازی فاکتورهای مهمی هستند. اگر فضای نسبتاً کوچکی دارید، میزهای تخصصی با مقدار های کوچکتر را انتخاب کنید تا بتوانید اتاق را ست کنید. تقسیم انعطاف پذیر و کارآمد فضای اداری به کارکنان اجازه می دهد تا فعالیت های بیشتری را انجام دهند. امروزه بسته به نوع کسب و کار، اهمیت داشتن کشو و کابینت در دفتر کار کارشناس بسیار فرق دارد. از میزهایی با کشوهای زیاد گرفته تا مدل هایی که فقط برای ایستادن استفاده می شوند . میزهای تخصصی علاوه بر ارائه در ابعاد استاندارد ، با فراهم آوردن فضای لازم از کشو و کابینت برای متخصصان، فضای کاری مناسبی را ارائه می دهند .

میز کارشناسی از جنس شیشه ای

میز شیشه ایکارشناسی یا اکسپرتهم یکی از مدل هایی است که شما می توانید انواع آن را در بازار مشاهده کنید. استفاده از میز شیشه ای دشوارتر از استفاده از میز MDF است. اگر می خواهید میز خود را در محیطی مدرن قرار دهید و می خواهید فضا را به حداقل برسانید، می توانید از میز شیشه ای در مبلمان اداری خود بهره ببرید که به سازمان شما رنگ و بویی مدرن و امروزی می دهد.

انواع میز کارشناسی ارشد

اگر بخواهیم تفاوت میز کارشناسی با کارشناسی ارشد را بگوییم، در واقع ، تفاوت زیادی بین این 2 میز در طراحی دفتر وجود ندارد و بسته به نوع استفاده شما از آن، می توانید میز خود را سفارش دهید .

میز کارشناسی ارشد چوبی: بسیاری از مردم از کلمه چوب به جای ام دی اف استفاده می نمایند. در واقع MDF محصول چوب است. میز کارشناسی ارشد هم یک نوع میز می باشد که کاملاً از ام دی اف ساخته شده است. میزهای چوبی از استحکام و دوام بیشتری نسبت به مدل های دیگر برخوردار هستند.

خرید میز کارشناسی

شما می توانید در اداری نتاز انواع و اقسام میزهای کارشناسی برندهای نیلپر، هلگر، اروند، آروند ، ساجیران و ... تماشا نمایید و با توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی مجموعه خود برترین میز را سفارش دهید. طراحان این شرکت در کنار شما هستند تا بتوانید یک فضای اداری شیک و متفاوت را داشته باشید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آشنایی با میز کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با میز کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید