52 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش به شهرداری بازگشت

به گزارش وبلاگ اسلیم، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان ورزش شهرداری طی یک جلسه 7 ساعته با انعقاد توافق نامه ای به منظور بازگرداندان 52 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش به مدیریت بحران تهران و نیز افزایش سرانه ورزش بانوان با توافق رسیدند.

52 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش به شهرداری بازگشت

به گزارش وبلاگ اسلیم، علی نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران تهران با اعلام این خبر گفت: در یک نشست صمیمانه به همراه حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، پیروز شدیم یک توافق 14 بندی در چهار سرفصل در مورد واگذاری پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران منطقه ها شهرداری تهران که سالهاست در اختیار سازمان ورزش بود و از محیط آن برای ورزش بانوان استفاده می شد، توافق جدیدی صورت گرفت.

او اضافه کرد: بر مبنای توافق اجرا شده علاوه بر این که ورزش بانوان نه تنها حذف نشده و آسیب نمی بیند، بلکه ارتقا هم پیدا کند و ضمناً ما بتوانیم از ظرفیت این پایگاه ها برای تامین سرانه های مدیریت بحران شهر استفاده کنیم.

نصیری یادآور شد: تجهیزاتی که ضروری است تا شهروندان تهران برای زمان بحران در اختیار داشته باشند در بخش هایی از سوله های بحران ذخیره می گردد و همینطور زنانی که ادر این پایگاه ها به ورزش می پردازند با آموزش های مدیریت بحران مثل امداد و نجات، اطفای حریق، یاری های اولیه و تمرین های عملیاتی آشنا می شوند و در این کلاس ها نیز شرکت می نمایند.

او گفت: ما ورزش را یک الزام مدیریت بحران می بینیم و امیدواریم آمادگی بدنی و آمادگی مواجهه با حوادث توأمان ایجاد گردد. ما از این به بعد پایگاه هایی که در اختیار خودمان قرار داشته و امکان این کاربری در آنها وجود دارد را نیز به این ظرفیت 52 پایگاهی که پیش از این در اختیار سازمان ورزش بود اضافه می کنیم و و همه پایگاه های ما با تعریف واحد در سطح نواحی به فعالیت خواهند پرداخت. در این توافقنامه روی همه موارد توافق شد و تنها یک مورد باقی ماند که یک اختلاف دیدگاه کارشناسی وجود داشت که با نظر شهردار تهران مشخص تکلیف و نهایی خواهد شد.

در ادامه بعلاوه حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری نیز درباره این جلسه 7 ساعته و نتایج آن گفت: بر مبنای این توافقنامه هم نظر مدیریت بحران در مورد تأمین زیرساخت های مورد نظر و هم سرانه ورزشی مورد احتیاج زنان در شهر تهران تأمین خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "52 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش به شهرداری بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "52 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش به شهرداری بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید